Educazione:Storia

Quali hà inventatu u globu? I fratelli di Montgolfier. Balloon with basket

A quistione di quale hà inventatu u globu serà sensu di interessu à tutti i scoli. Dopu tuttu, st'impresa hè stata creata in u 18 ° sèculu è si stendia a prova di u tempu, chì ghjè usatu in aeronautica oghje. I tecnulugia è i materiali si cambienu è migliurà, ma u principiu di l'azzioni sia u listessu per i seculi. Hè per quessa l'appughjatu à i persunanzi di questi persunalizati chì anu stati cun u novu modellu di trasportu sorpassante hè particularmente pertinenti.

Brief biography

I inventori di u globu sò i fratelli Montgolfier. Eranu vivi in u picculu cità francese di Annone. Eppo èranu divirtiti di a scienza, l'articuli, è a tecnulugia di u zitellu. U so babbu era un entrepreneur, hà avutu u so propiu mulinu di carta. Dopu à a so morte, u più vechju di i fratelli Joseph-Michel a ereditivu è a seguitamenti aduprà per a so invenzione.

Per i so rializazioni scientifichi, diventerò l'amministratore di u famosu Conservatoriu di Arti è Articuli di Parigi. U so frateddu più chjucu Jacques-Etienne era da a so educazione un architettu.

Hè agitatu assai i travaglii scientifica di u scientificu naturali britànnicu Joseph Priestley, chì hà scupertu l'ossigenu. Questa fascinazione hà purtatu à participà à tutte l'esperimenti di u so fratellu maiò.

Prerequisite

A storia di quellu chì hà inventatu u globu duvite principià cù una spiegazione di e cundizzioni chì facìanu un scuperta scuperta pussibuli. In a seconda mità di u XVIII sèculu parechji scuperti scientifichi impurtanti eranu fattu, chì permette chì i fratelli imponevene e so propiu osservazioni in pratica. Avemu digià parlatu di u scupertu di l'ossigenu. In u 1766, l'altru esploradore britannicu G. Cavendish scopri l'idrogenu - una sustanza chì più tardi diventenu attivamente utilizata in aeronautica. Circa deci anni prima di a famosa esperanza cù u sustegnu di u globu, u famosu scientist francese AL Lavoisier hà sviluppatu una teoria di u rolu di l'ossigenu in i processi di oxidazione.

Preparazione di

Allura, a storia di quellu chì hà inventatu u globu hè assuciatu da a vita scientifica di a seconda mità di u XVIII sèculu. In questu casu, hè impurtante è di nutà chì una invenzione di dinò hà addivintatu pussibuli per i scuperti più antichi. I fratelli ùn solu ùn eranu sappiutu di l'ultimi scuperti scientifichi, ma ancu pruvatu di implementà.

Hè stata questa idea chì hà urdinatu à creà a bola.

A so dispusitivu eranu tutte e materii necessarii per a so fabrica: u moltu di carta chì ellu surtia da u so babbu, furnisce cù paper è tessili. Prima, facenu grande sacchetti, l'inchiostru cù l'aria calante è avè principiatu in u celu. I primi tempi spicciziu pressu à l'idea di creà un grande bulu. Inolisu, l'imbalurinu cun vapore, ma sta sustegnu à u mumentu di a ricuperazione s'hè rinfriscata rapidamente, stallata in a forma di sedimentu d'acqua à i muri di a materia. Allora era decisu di usà l'idrogenu, chì hè cunnisciutu per esse chjappore di l'aria.

In ogni modu, stu gasu luminosu hà evaporatu rapidamenti è volatilizatu à traversu i muri di a materia. Ùn aiutau ancu u glaziu di u ballu cù u paper, per ellu chì u gasu hà sparatu rapidamenti. Inoltre, l'idrogenu era sustintamentu assai caru, è puderanu chjappà cù qualcosa difficultà. Hè necessariu di cercà un altru modu per successu cumpletu l'esperimentu.

Pruvenzi preliminari

Quandu discrivinu l'attività di quelli chì invintenu u globu, hè necessariu indicà l'ostaculi ch'è i fratelli anu da fà sapè davanti à a so esperimentu era successu. Dopu à i primi dui tentattivi sfruttate da elevà a struttura in l'aria, Joseph-Michel proposau micca usà l'idrogenu calore, ma fumu cale.

Sta scelta paria à i fratelli successi, perchè sta sustegnu era ancu più livanti di l'aria è, per quessa, pudia sguassà u ballu. A nova spirantata hè stata riesciuta. U rumore di stu successu si spargiu rapidamenti in tutte a cità, è i ressevuliani pudianu dumandà à i fratelli per cumportanu una sperienza pùbbrica.

Vol de 1783

I fratelli attribuìanu una prova u 5 ghjugnu. Ambas preparati dilettante per questu avvene significativu. Fècenu una bola chì pisava più di 200 kilogrami. Hè statu senza una cestera - quellu indispensabili attribuisci chì avemu avutu à vede in i disinni muderni. A ellu sò stati attaccati un cinturinu speziale è parechji cordi à mantineu in a pusizioni desitvuli finu à l'aria in l'intarsa serà sparata. U globu di i fratelli Montgolfier era assai impressiunanti è fici una grande impressione nantu à l'audience. A so gula era postu nantu à u focu chì caliò l'aria. Oghje assistenti l'arrestanu cù i cordi da avà. Quandu u cunchju era chinu d 'acqua calda, u ballu cullò.

U sicondu vulutu

Un globu cù una cestera era ancu inventata da queste persona. In ogni modu, sta hè stata a preghjudiziata da una risonanza grandi, chì hà avutu a pruvisione di investigatori cuncernate di una piccula villezza francesa. Questa scuperta interessa scientichi da l'Acadèmia di Scienze. O rei Luiggi Marcu stessu mostrà un tali interessu in u volu di u ballu chì i fratelli anu summoned to Paris. Per u sittembri di u 1783 un nomu di novu votu fù numinatu. I fratelli ci anu attaccati un canne di saliciu à u ballu è sustinia chì stà sopra à i passageri. Vulianu vularià si avè, ma ci era un debbolu cale in i ghjurnali annantu à u big risk. Cusì, per i primi, si dicidi di ripiglià l'animali in a canzone. U ghjornu di u ghjornu, u 19 di settembre, u ballu in presenza di i scientisti, i curtiri è u rè s'arrizzò cù "passageri": un gallo, un ram è un ànecu. Dopu un volu curtu, a bola chjappia nantu à i rami di l'arburi è ghjunghjenu in terra. Ci hè stata capita chì l'animali sò piaciuti, è ghjunse hè decisu chì un palluni cù una cesta sarà standu è l'omu. Dopu qualchì tempu, u primu volu di u mondu di u mondu di u mondu induve a Jacques-Étienne è u famusu scientist, fisicistu è fiastru francesu Pilatre de Rosier.

Tipi di pilami

Sicondu u tipu di gas chì impregna u cunchju, hè chjaru di distinguishà trè versioni di sti apparizione vulanti. Quelli chì sughjenu cun l'aiutu di l'aria calda sò chjamati blastie di cassa d'aire - da u nome di i so criatori. Questa hè una di e mane più còmicu è seguru d'impregnamentu cù u gasu, chì hè più livellu di l'aria è, per consensus, pò esce una cestera cù e persone in questu. Different types of balloons permettenu i vitali di sceglienu u modu più viaghju di trasportu. Particularità in questu prugettu hè u burner.

U so scopu hè di caldera finu à l'aria. In questi casi chì hè necessariu di riduce u bagnu, hè necessariu d'apre u chjusu particulare in u cunchju per enfasi l'aria. Quelli balls, induve l'internu di quale hè chinu d'idrogenu, hà ricivutu u nomu di u scullariatu - chjamatu dopu à un novu furmatore-inventore francese, contemporanu di i fratelli Montgolfier Jacques Charles.

Altri tipi di apparati

U meritu di questu investigatore hè chì hà inghjennatu u so propiu ballu senza l'impresa di u sviluppu di i so prestubuli compatrioti, metteranu cù l'idrogenu. In ogni casu, i so primi esperimenti ùn anu avutu u successu, postu chì l'idrogenu, essendu una sustanza explosiva, chì entra in contacto cù l'aria, splava. L'idrogenu hè un sustancialu espluziu, perchè u so usu quandu s'imula a cuniglia di l'aviò hè assuciatu cù certi inconvientenza.

U globu cù l'elli sò ancu chjamati rollu. U pesu moltu di questa sustanza hè più grande ca l'idrogenu, hà una capacità pertevuleva pussibule, hè innocu è salvu. L'unicu susteneru di sta sustegnu hè u so custu altu, per quessa hè utilizzatu per i vechi manned. Quelli bòdi chì sò mità chjovu di l'aria, media mità di gasi, eranu chjamati roziers - numinati dopu un altru contemporanuu di i fratelli Montgolfier - l'Aquilina di Rosier. Dedicatu u cunchju di a bola in dui parti, una di e quali fù impiegata da l'idrogenu, l'altru - cù l'aire caliente. Pruvò à vulà nantu à u so veiculu, ma l'idrogenu hà pigliatu u focu, è ellu è u so cumpagnu morse. In ogni modu, u tipu d'apparatu inventatu da ellu era ricunnisciutu. U globu cù l'elli è l'aria, o l'idrogenu sò usati in l'aeronautica muderna.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.