Educazione:Storia

Struttura architettonica: una impurtante monumentale di amore, religione è eternità

Ancu in i tempi preistòrichi, parechje tribù pruducianu focu, cacciau, pescavanu è impegni à l'agricultura. Truvate assuciatu cù a vita di i nostri babbi sò un di i cumpunenti più interessanti di u prucessu archeologicu mudernu. In ogni modu, un rolu specialu per i stòrici hè interpretatu da evidenza materiana di a cultura: tistimoni di balli è rituali, una manera di vita fora di l'òpere di travagliu. Aos gradualmente, cun u sviluppu di i pirsuni pensanti anu sappiutu per creà criatori veramente stunning. Hè nantu à sta criazione cum'è una struttura architetturale. Parechji di quelli partianu a so memoria solu in chroniques. Qualchidunu di piacè maiò turisti cù e so vede pocu cumuni.

A stu mumentu, l'ominu sapi assai boni d'ordine in ghjustizia. I primi strutturi architettonici, chì sò stati creati assai prima di l' apparizione di u Cristianesimu, anu dedicatu in particulari di temi religiose. A fede è l'amori di i dii dettiru sti strutturi un putenza senza precedente, chì li permessu di passà à l'età è si stanu intactu. Eccu i tempii buddici in Le Ladakh, glurificà l'arti di i tempi di eros di u Kama Sutra in India, a cità di l'Incas in u Perù Machu Picchu è assai altri.

Hè nutate chì un gran numaru di articuli culturali hè cunsacratu à l'amore. In arti monumentali, questu hè cunfermatu da l'esistenza di u prugettu Taj Mahal. Sta struttura architettonica enormissima hè stata fatta in u 17 è seculu dC in u territoriu di l'India, in a cità di Agra. Sta custruzzione era custruita nantu à l'ordini di u distanti di a distanza di Tamerlane - l'imperatore Shah Jahan - in onore di l'amore infinitariu per a so terza muller Mumtaz-Mahal. A so bella donna mossa durante a parturientu - u trentimisimu figghiu purtò a morte di a so mamma. Dopu à a so morte, Mumtaz Shah turnò grisu in una materia di ghjorni. Perchè u so amori di sempre cun ellu, è in onore di u fattu chì ùn hà micca mai a ricurdà di u so sceltu, l'imperatore hà custruitu un palazzu.

Sottu à u Taj Mahal sò duie tombi - l'imperatore è, eccu, a so mòglia. U mausoleu, erettu da marmura bianca, hè situatu nantu à i banche di u fiumu Yamuna. A custruzione di stu cumplessu duratu più di 20 anni. Ci hè infurmazioni ghjenuvesa chì Shah Jahan vulia cresce nantu à a banca opposta di u fiume una struttura architecturale simili, ma digià di marmurru negru. Per mezu di l'acqui, dui complexi sò stati prutrate per esse cunduciutu da un ponte. Tuttavia, ùn pudia rializà u so desideriu: l'imperatore fù depositu da u tronu da u so figliolu.

Stu mausoleu hè cunsideratu "a perla di l'India". Ogni annu hè visitatu da millioni di turisti da tutta u mondu. I travaglii di restaurazioni sò prisintendu nantu à u territoriu di u palazzu , per quandu una parte di u cumplessu hè chjusu per visitate. In u XX sèculu (o più pricisamenti in u 1983), sta struttura architettonica fù ricunnisciuta com'è Patrimoniu Worldu di a UNESCO. In più, stu mausoleu hè una di e sette maraviglii di u mondu.

A l'oghje, architetti di tutte e mondu pruvate à sappiru l'altri, chì creanu a più pocu spaziu è pocu longhi di l'edificiu praticali. Ogni pretendenu esce da esse senza pensà à a so vita di i so ferri. Sì i modi muderni sò chjuche di curvatura di linii, abbundanza di detallsi, edizzioni di l'architettura antica parli di a grandezza di e nazioni, dicenu di a religione è l'arti, portanu a bannera di grandeness è eternità. Acuedutus romaines antichi, piramidi Eggiani, catedrali di l'Europa, tempii d'Asia - più di una generazione diventeranu a bellezza è u putere di e capulavori creati, cù un successu varianti chì prova di traduzzione in realtà qualcosa più bella.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.