Educazione:Storia

Cumu a flama olimpica scende in ghjorni moderni?

A vigilia di l'Olimpiadi in Sochi, assai persone fissiru interessatu in a storia di i Jochi Ulìmpici. Malgradu u fattu chì equestri cuncurrenzi si tenenu dopu quattru anni, ùn ci era micca tantu infurmazioni nantu à sta materia prima. Per esempiu, pochi pirsuni pudiani vede cumu i so ochji chì a flama olimpica hè illuminata. È in u nostru tempu tutti ponu vede stu rituali in Internet o in TV. Ma assai capiscenu u so significatu è perchè stu modu ùn deve esse illuminatu u simbulu di i Olympichi.

A tradizione di mantene i ghjovigli olimpichi originate in Grecia quasi 1000 anni prima di l'era. À questu tempu, e tanti guerri cesseron, e rapprisentanti di e diverse cità pruvò a so supranità non in battìu, ma in u sport. Tali ghjoculi sò stati ogni quattru anni per quasi un mila anni, finu à ch'elli anu pruibuti per ragiò religiosi.

Solu à a fine di u XIX sèculu sta tradizione hè stata revived. È da u 1896 in u mondu ogni quattru anni, i Olympichi sò stati disposti. Anu priservatu tutti i tradizioni antichi, per esempiu, a flame olimpica o simbuli di i ghjoculi. In i tempi antichi, i vittori di u cuncorsu anu datu una ramu d'alivi è una tazza cun oliu d'aliva. L'attributu di ligami era u caldi di u focu sacru. Dopu tuttu, in quellu tempu era veneratu è hè cunsideratu un rigalu di i dii.

A prima flame olimpica fù luminata in a tazza di a Torre di Maratona in Amsterdam durante i ghjucadore di u 1928. Simbolizza a pace è l'amici, a lotta per a vittoria è a persecuzione di a perfezione. Dopu questu, sta tradizione accumpagna à tutti l'Olympiads internazionale. Cumu si light a flame olimpica?

Questa accetta si produzza in a patria di i Jochi Ulìmpici - in Grecia. Cum'è prima, hè illuminatu in Olimpia, in i ruchi di u tempiu di Hera. Avà hè fatta da attrici dressed up in a ropa di i priestesses antichi. Questu hè fattu quarchi misi prima di l'iniziu di partiti è si crede da prima. U publicu hè permessu di entre in l'annuncia, è tutti pò vidirà cumu si chjama u focu olimpico.

Stu simbulu viaghja à tutti i paesi chì participanu à l'Olimpiadi. A relay razza di u focu hè stata prima in u 30 di u XX sèculu, è da tandu a torch hè portata in u mondu da i più famusi atleti, trasmessu per elli. A maiò spessu sò chjappi, ma à qualchì volta u focu viaghja per una bicyclette, canoe, è ancu un furmuru di renni. Solu u ghjornu di u principiu di i ghjoculi, u focu à l'uttellu olimpicu à u palcuscencu s'impera. Quale fà questu quì hè diventatu in u passatu.

Cumu hè a flame olimpica illuminata? Comu in a antichità, questa hè fatta da i raghji di u sole, chì sò stoccati da un especu parabolicu specialu. A cerimònia stessu hè assai bella, accumpagnata da i balli, cumpetenze di lotta. Tutti i participanti sò vistutu in tunici antichi grecchi.

I principali di i prucessi sò 11 zitelli, simbulizendu e priestessi di u tempiu di Hera. U principalu di elli prupone a torch à u specchiu, è u focu. Da ellu, un focu hè illuminatu in un coltu speciale, chì a sacerdotessa porta à u stadiu anticu. Raising the cup, volte à i dii. In più di u focu in u stadiu sò luminati lampi speciali. Sò necessarii si u focu principalu per una certa ragione surtiu, è questu hè stata accadutu.

A sacerdotessa principale hè accumpagnata da un giovane grecu cù un ramu d'alivi. Questa ramu è a torch passanu à u primu attore in atleta. In solitu era u grecu chì accumincia a purtassi a flame olimpica à altri paesi. Dopu questu, una culomba bianca, simbulizendu u mondu, hè alliberatu in u celu.

Sta bella cerimònia antica si pò esse osservatu da tutti i persone in ogni cuntinenti. Sè vo vulete, ognidunu pò scuscà cumu si chjama l'energia olimpica.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.