Educazione:Storia

Vladimir Ilich Lenin: naziunalità

Quale hè Lenin per naziunalità? Parechje interessate di scaccià in i radichi di l'arbre genealugicu di u grand leader. Cumu si cunsidereghja? E quale era? Pruvamu a risposta à sti quistioni.

Cumu Ulyanov-Lenin sente?

In vista di sta quistione, unu pudete imaghjuntà i so quistoni, chì ellu cumpiava à ogni forma di manifestazioni ufficiali. In ogni locu hè scrittu: Gran Russu o Russu, cumu accuminciaru a chjamà naziunalità sottu u putere sovièticu. L'altri bollevikviki ancu ind'è naziunalità reale, per esempiu, Trotsky hà dettu chì era Ghjudeu.

A naziunalità di Lenin ùn hà micca moltu à tuttu, à quellu chì hà trattatu comu una dada, à u corpu innate di l'ochji. Mi cunsideru Russa, cum'è Pushkin è Vladimir Dal, chì era u figliolu di un danane è una Frenchwoman. U creatore di u "Dizziunariu illustradurale di a lingua viva grande russa" affirmava chì a persona russa hè quellu chì stà vicinu, parra è pensa cum'è russa. Hè stata ancu Lenin. A naziunalità di i so genitori era perceivedu semplice, perchè tutti parlonu è pensaviani in russu.

Ordine di u Cumunitariu Centru

Dopu à a partenza da a vita di Vladimir Ilich (Ulyanov-Lenin), a so naziunalità divintò interessanti à i circles ruled, cusì u Cunsumu Cundimentu hà instructatu à Anna Ilyinichna, a so sughjera di età, per studià cù cura e materiali riguardanti l'arburu di famiglia. Dopu avè ricivutu a dati, trova trà l'antenati di un Ghjudeu. A ghjudicazione di a so reaczione, u fattu hà assai affezionatu, chì significa chì a famiglia sana, quandu Lenin era sempre vivu, ùn sapia micca di a prisenza di sangue di u Ghjudeu in i geni.

Per tutti, cumpresa di cumpagnie, i straneri è ancu i nemichi, a naziunalità di Lenin era Gran Russu, cum'è l'ammasciatore francesu à l'Imperiu Ruscu scrittu à Lenin, chì era natu in u Volga in Simbirsk è hè un "pureblood". A risposta à a prima pregunta hè chjara: u capimane di u proletariu mundiale sinceramente crede chì era Russu. Avete hà u dirittu di fà questu?

A linea di u babbu

Cunsiderate a via di u babbu. A quale hè chì Lenin hà trattatu ella? Nazionalità in l'imperiu russu ùn era micca indicatu ind'u passaportu, ma a religione hè statu introduttu. In casu di pulizie, chì purtò à u suspettatu Ulyanov, a naziunalità hè quella manera: Gran Russu. Questa situazione hè statu determinata da u fattu chì in i ducumenti ufficiali di a Republica d'Ingushetia, a naziunalità di u citadinu hè stata determinata da a naziunalità di u babbu. Traccià a traccia di a mamma.

Mother Line

Quale hè statu Lenin da natura? A naziunalità di a famiglia era bè cuscugliate da i scientisti, a so linea hè traccia finu. A cumuzzioni etnica di i ancisteri along a strada di a donna hè diversa è rapprisenta una misura rivali di i europei, per esempiu, ci sò i tedeschi è suedetti di a famiglia. Quì si pudianu mancu senza Russu è Ghjudei, stu mondu pocu cù i so tradizione è i so tradizioni era chjude per strangers. Ùn andemu micca quì, ma vai avanti. Allora, chì e funziunalità vi vene Lenin? A naziunale nantu à a via di a nanna per u partitu di a mo mamma pò esse definitu cumu l'uriginali: europeu.

Blank Alexander Dmitrievich

Cusì, per modu di l'exclusionu avemu travagliatu annantu à l'allegra principale "accusatu" - questu hè Blank Alexander Dmitrievich. Prima di u so battèsimu, u so nomu era sonu - Israele Moshevich Blank. Sicondu i risultati di l'ultima ricerca scientifica, hè cunnisciutu chì in i ducumenti archivistichi di l'Imperiu Rusu parechji Alexandrov Blankov sò. Chì eranu tudischi è Ghjudei, per età è professione (medichi) adattati. L'infurmazioni annantu à questu hè assai complicata, è hè difficiule per i scientifichi moderni per separà l'una di l'altru.

Cunteni chì u nannu d'Ulyanov-Lenin era un tedescu. À quellu tempu, sta situazione hè propiu tìpica. Sicondu parechji europei vinianu à RI per fà una carrera è ottene riuneta è honori. Ùn hè bisognu di ragiuni chì quandu l'imperatore Alexander 1 dumandò à u General Yermolov perchè ellu pudia rializà per i so servizii, ellu rispose ch'ellu facia un tedescu. Dunque, nunda di interessanti in questa situazione, ùn avemu micca.

Versione in ucrainu

Sì accettate questa versione, cusì una genealogia hè tutta di fatti netti. Pigliate a vita di u missiavu Ulyanov-Lenin in generale.

U fruttu di elettu Dmitry (Abel) è Alexander (dopu l'Israele) nascinu in a famiglia di un Ghjudeu chì stava in un locu remotu. Ùn era micca poviru, ma ùn hà micca timendu à i so vicini per vultà u fenu. I relazioni trà i fratelli è u so babbu ùn sò micca cura, è ghjùnsenu à a cunclusione chì era megliu d'accettà a Ortodosia. Cusì hà cuminciatu! I so sfarenti foru: Senaturi, Cunsigliu di u Statu D Baranov è Regidere di Statu, Conti AI. Apraksin. Cumu hanu acquistatu tali clientele influente? Questa pregunta resta un misteru.

I fratelli di l'area remota ùn si firmanu micca quì. Tandu ottene l'educazione superiore è cumincià à fà una carriera è acquistà famiglie. U fratellu anzianu ghjate da questa uparazioni di l'epidemica di colera, è Alexander si sposa per l'amore. A so moglia appartineva à una famiglia nobili, ricca, culturale, u pedigree novu era impurtante. Ma ancu u Ghjuda Romeu ùn hè micca rifiuttu, inoltre, dopu a morte di u sposu per a so secunna surella da a listessa famiglia. A carriera hè ancu sviluppatu cù successu: diventa un liggeru statale, un patrimoniu ereditariu, u patrone di u patrimoniu cù servi.

A versione isidiana hè simile à un novu avventura è hè assai più interessante, perchè ùn saria troppu infierdatu s'ellu era scartutu da tuttu. A nipote di Lenin, a figliola di u so fratellu Dmitri, negra categuricamente una opzione d'origine, in a so famiglia hà cridutu chì Alexander Dmitrievich era da a famiglia ortodoxa di u merchant.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.