Educazione:Storia

Alexei Maresiev: una fazaña chì hè falata in a storia

AP Maresiev - un esempiu di vulintà, curaggiu, amore di vita. À u so sognu, ùn pudendu ricusà, ancu quand'ellu perde a so gemme, ùn stinneva a caminari, perchè amava u celu. Ùn si sparghje di e so vittori, ùn l'hà micca cunsideratu sfrutta. Alexei Petrovich ùn pudia micca micca, è ùn volenu viaghjà in una manera diversa.

U travagliu hè bè

Alexei Maresiev, chì a so prughjetta annantu à a storia, hè natu in u paese di a cità di Kamyshin, chì hè nantu à u fiumu Volga, u 20 di maiu 1916, l'ultimu u quartu figliolu. Fighjendu i so fratelli, dicenu chì l'anziani era intelligente, ma si n'andò à i piloti. À quattru anni, Alexei fù partutu senza un babbu, hè mortu da e ferite, senza regula di a Prima Guerra Munniali, chì travaglia com'è un soldatu di trench. Una matri era ingrata à l'educazione di i picciotti. L'ingudu modestu di u labru di a fabbricazioni di u travagliu di u travagliu è a natura forte di a donna, chì hà fattu crià quattru figlioli solu, permettenu i picciotti à amparà à travaglià, è ancu capisce ciò chì significa di vive una vita onesta. À a fine di a so vita, Alexei Maresiev, chì a fece hè un esempiu per l'imitazioni, chjamà a prima qualità positiva di una persona - hè una attitudina sensitiva à u travagliu.

Salute

U futuru Herou di a Unió Soviètica, u pianu legendariu Maresiev (ogni studiente sapi u so exploit) com'è zitellu, ùn hà micca brillatu cù una salute especial, in quantu u cuntrariu. Aghju dettu chì era cum'è un Chinese, micca micca un zitellu russu, perchè era malatu cù malaria annu dopu annu. In a so ghjuventù, Alexei hà avutu prublemi seriu cù articuli, li detechjà assai afflittu, u dulore era assai forte chì ùn pudia micca spustà. U turmintatu è migrani constanti. U diagnosticu exactu è nimu hà stabilitu. Cù sta pratica di salute, l'escola militare volante anche pensata, ma pensò è hà sunnatutu.

Direzione

À a fine di a scola, Alexey aprende un turner di metallo in una scola in una pianta in furna, induve cumencia a so attività di u travagliu. Allora ellu envia i documenti à l'Istitutu di Avjazzjoni (MAI). U sognu era di realizà, hè cusì vicinu à questu, ma di colpu, u cumitariu di distrittu di u Komsomol di a so cità nativi cunsegna à custruisce a cità di Komsomolsk-on-Amur.
Arrìfully ingeratu, ellu rispose à quellu chì ùn andava micca, mandò i documenti à u MAI. A quale era offruu per passà un bigliettu di Komsomol. Ma Alex ùn hè micca da un teniu timidu, u piglionu è u metti nantu à a tavula. Ma dopu avè tornatu a casa, avè deve dicu à a mo mamma tuttu, era ideologicu, chiancía è lamenta per un longu tempu. Ma ogni cosa si spiccau, furttumenti, Alexei assicurò a so mamma è andò in a cellula di Komsomol.

U sognu hè rialità

Maresyev Alexei Petrovich ... a Fede ùn anu da mai a ricurdà i so discendenti, ma cumu si a so vita sia, ùn vai micca in l'Avance da l'Orienti? Saria un pilotu? Prima di abbandunà, Alexey passava un esame medica, un adulescente hà indirizzatu, maternale, dicendu ch'ellu ùn avissi micca, ma se puscia u pede nantu à a tarra, tutti i so malatie passanu. Allora Alexei hà pensatu chì, se ellu hà recuperatu, diventerà un pilotu. Quandu l'acqua era ... Dopu avvicinassi u Far East, a so salute si stende nantu à a mendilla. U clima favuritu, cum'è quellu chì Alexey Petrovich disse.

Arrivatu à u situ, Alexey hà travagliatu cum'è loggeru ordinu, si ferrau u furesta, custruì quartieri, quartieri, è à tempu visitatu u club volante. A salute si hà migliuratu bisognu, è cun ellu prufessa sicuru. Hà fattu assai sforzi per fà u sognu di diventà un pilotu prufessore hà fattu a realità.

Junior lieutenant

I primi lecciuni chì hà ricivutu annantu à l'Amur, dopu avè redattatu à l'esercitu in u 1937, fù mandatu à u 12 submarinu di u sopra à l'Isula Sajalin, ma ellu ùn pudia vola. Questu succorsu solu quandu era accadutu à l'Escola Battaglia d'Aviazione chì chjamava A. Serov. In u 1940 si graduabile in u rangu di junior lieutenant è ferma quì à travaglià cum'è instructore. In Bataysk, riceve a nutizia di a guerra.

A. P. Maresiev: feat (short description)

In l'aostu 1941, fù mandatu à u Front Sud-Occidentale, in Augustu a prima lotta di cunflittu. In esperimenti iniziali in a scola di l'aviazione ùn anu micca in vain, à 1942 prima hè statu furtunatu in veru cummatteru. Avete digià averete di dumandassi a quale hè stata cuncessa da Alexei Maresiev.

L'aspirazione forte per l'alta prufissiunalità dava i so risultati, era un bon studentu è ben maestru tuttu ciò chì i duttori dicenu. Alexei Maresiev hà fattu l'attualità senza esitazioni: i custieri tudischi avianu cundottu unu dopu l'altru. U primu destinu di u avvucatu avviu Ju-52 abriu un cuntrastu di vittori annantu à l'inemicu, à a fini di marzu, un pilotu di talentu avia ancu culpitu 4 avions avici. Allora hè rimessu à u Front Nord-Western.

Lust for life

In principiu di aprili, una sguaiatura succorsi à un ghjovanu pilotu. U pianu hè stata culpita, è u pilotu stessu hè statu gravemente ferutu in i peri. Mentre a pianificazione, era per esse à pusà nantu à un ciumi di boscu coperto di neve, ma u putere di u pianu ùn era micca abbastanza, è cariu à i putenti tronchi d'arburi cù tutte e so forza . Avèndulu nantu à u territoriu occupatu da u nimicu, hà fattu u so beste per fà u so modu à a prima linea. Prima nantu à i so peri malati, è da seguitamenti arreri à 18 ghjorni, hà righjuntu à u so. Cumu per surviglià, hè scunnisciutu à qualchissia. Alexei Petrovich Maresiev (a so fede hè quella impensable) ùn hà micca piazzatu scurdate di sta storia è di parlà. Fù traspurtatu da una vera indomable di vive, dissi.

Maraviglia salvamentu

Hè stata trovi, pocu viva, da l'abitanti lucali di u paese di Plav, i carusi Sasha Vikhrov e Seryozha Malin. U babbu di Saghara pozzò l'omu feritu in a so casa. A settimana i cresciti hà pigliatu cura è carenu di ellu, ma in u paese ùn ci era micca curaggiu, è i pedi di frostbitten eranu assai inflamati. Assicurata assistenza Alexey Maresiev hà ricivutu dopu, quandu era stata trasportata in u sputeru vicinu. Amputazione di i gammi - era l'ùnica decisione curretta, cum'è a gangrene incompatibile principia à sviluppà.

U vericu

I medichi si sapi à ciò chì hà fattu Maresiev, chì significa una professione per ellu. Hè più difficultu per elli à dichjarà a so cunclusione per ellu: ùn era micca adattatu per vola. Un ghjovanu, omu spirituale hà statu assai depressu, ma a ferita di ferru è a sedienta di una vita sana ùn sò micca permessi di utilizà à a idea di disabilta è di a so invalidità prufessiunale. Ùn puderia micca affaccià una croce è rinunziassi e militari. A mutivazione per azione ùn eranu micca u desideriu di fà una carriera o diventà famosa, ma, à u cuntrariu, dispiava a so fama obsessiva, chì l'hà impunalizatu - hà esprittu questu l'opinione in parechje entrevista. Ùn pudia micca diventà una persona incapacitata è una pisu in un u tempu difficili, cum'è era Alexei Petrovich Maresyev. Tutti avianu bisognu di una Fede di ogni Patria durante u duru difficultu, è hà sappiutu in ellu enormi forzi sfruttati. Inoltre, Alexei Petrovich hà appassiunatu assai à u celu, è a cunclusione di i medichi sarani verificatu.

Forza di Vetta

Alexei Petrovich hà u so ritornu à a forza aereva solu per i so qualità: perseveranza è forza di forza. Mentre era ghjuntu in l'uspidale, ellu inizià à furmà, preparendu pà vultà cù prutesi. Hà avutu un excellent example - Prokofiev-Seversky - pilotu di a prima guerra mundiale, chì battò senza u pede. Ùn solu solu l'ellu, ma ancu i medichi cunvintò chì ellu puderia voce.

Ntô frivaru 1943, u teniente di livellu hà fattu u primu votu cù prugetti invece di cagiotti in a scola volante di a Repubblica Sozialista Autonoma Suciava Chuvash. Arrivatu u fronte è in mezu di u stessu annu scupri à u regimentu di l'avventura di cumbattimentu.

U Frente di Bryansk ùn mancunu immediatamenti in ellu. Alexei Petrovich era preoccupatu è hà assai dumandatu à dà una chance. Dopu hà ricivutu da u cummandante Alexander Numerov, chì era in accumpagnamentu di i so primi volti. Quandu Maresiev hà scrittu à un luchadoru di lignu prima di l'ochji, a crescita in a so fiducia.

Hè una maiò vittoria è una gran stima. Per avè perde persone, hà ghjornu in u locu.

U successu di Maresiev: un resumu

In u Kursk Bulge in una battuta sanguinosa Alexei Maresiev hà provau u dirittu à u titulu d'unu di i battelli di cumbattuti di u Soviet sovietsu. Dopu amputate i so peri, ellu scuppiau avutri avutri avicanu e avè salvatu a vita di dui piloti sovi i in a lotta contru e forzi inimani superiore.

Dopu à a fine di e batta in u Kursk Bulge, Maresiev hè statu mandatu à u migliori di u sanatoriu d'aiutu à l'aiutu. Quì ellu truvò un decretu di cunvertisce in ellu u titulu di Eroi di a Union Soviètica. U cummandante di u regimentu, N. Ivanov, hà scrittu chì Alexei Maresiev, chì a fece era un veru patriottismu, ùn hà micca spargugliatu, u so sangue è a vita, lotterai contru l'inemicu, uttene un risultu superbiu in battaghju, anche u sughjettu fisicu.

Famiglia con B. Polevoy

A gloria di battagghia annantu à quellu chì si sparse in tuttu u frontudu. Li rispunsenti militari cuminciaru à arrivà , cumpresa l'autore di u Tale di un Manu Reale. Boris Polevoy ùn hà micca datu l'eroi un veru nomu. Cusì, u famusu Meresjev fù creatu. L'altri avvenimenti deskritti in a storia eranu in realità, solu da a romanzu, ma l'imaghjini di a ragazza gustu di u prototipu.

L'scelta entre avioni è e zitelli chì ùn hà micca bisognu di fà, postu chì a so mòglia hà ancu da fà cù a Forza Aria. Maresiev hà dettu chì ùn hà micca leghjite l'istoria, ma hà avutu un libru.

Eru Pilotu Alexei Maresiev ùn hè micca solu l'unicu prototipu di "U Tale di un Manu Reale". À u fronte, assai héros eranu cummatti, mancati senza membri, anu ancu attribuitu tìtuli è ordine, Meresjev hè una impresa cullettiva.

Maresiev - un esempiu di coraje

Dopu à a guerra in u 1946, Alexei Petrovich hà avutu avutu un duru ghjornu di volte: vellini ferite inizenu à fà per fà, perchè dimissiuneghja, anchi si ùn ùn si pratica micca di a so salute. Aghju pigliatu a duttrina, insignava ghjovani piloti. È suntiava a so brillanti storia celestial in i 50, quandu ellu fece i so last vols. Allora travaglia in u Cumitatu di Veterani di Guerra.

Sò acquistendu solu cù Maresiev-u pilotu, è l'altra parte di a so persunità sempre in l'ombra. Hè un candidatu di a scienza in a storia, hà participatu attivu in u travagliu di l'urganizazioni pùblicu. Questa persona persistente persistente ùn solu ùn succorsu à e doluri, ma ancu cun lamentu di quelli chì u circondu cù a so felicità.

In u periodu di a trasgessioni, Maresiev, chì a feat Glurificatu à tuttu u paese (in parte, grazia à a storia di Boris Polevoy), fù invitatu à parechje celebrazione è riunioni cù l'escolti. I so meriti servuti com'è un esempiu in l'educazione di a generazione ghjovira.

A fece di Maresiev, u riassuntu di quale avemu qualchì cunzidiratu, serà ricurdatu da i discendenti. In tuttu a guerra, stu omu heroicu hà fattu 86 ghjunghjenu, hà distruttu 11 cumbattenti di l'inghjenu, salvatu a vita di dui piloti.

L'AP Maresiev abbanduneghja u mondu in u 2001, quandu una ore prima di u sirone di sera per l'occasione di u 85 anniversariu, tutti quelli chì eranu fatti sò infurmati di un attache di u core chì era accadutu. A sera hè stata prisenti, diventata in una sera di memoria, hà iniziatu cun un mumentu di silenziu. AP Maresiev fù intarratu in u Cimiteru Novodevichy in Moscu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.