Educazione:Storia

Pruvincia di Volyn: a storia, fatti

A pruvincia di Volyn hè una di l'unità amministrativi in u sudu di l' imperiu russu. U territoriu di a regione storica di Volyn fù occupata da a pruvincia. U centru finu à a fine di u XVIII seculu era a cità di Izyaslav, dopu chì l'estatus passò per novi anni in Novograd-Volynsky. Dighjà in 1804 Zhitomir fu datu u titulu di u centru di a pruvincia di Volyn.

Infurmazioni generale è storia di a pruvincia

L'aria di a pruvincia di Volyn occupava più di settanta mila kilometra di chilometri, ci hà vicinu à trè è miglu millioni di persone. A pruvincia di Volyn (Zhytomyr) era vicinu à a fruntiera statale cù l'Imperu austriacu. I tirritori miridiunali di a regione partenu i Monti Carpatiani. U paisaghju locali in u passatu, è oghje - hè in parti di elevazioni, in cuntrastu à u nordu di a pruvincia.

Natura di a regione

I terri di u paese di a pruvincia di Volyn sò occupati da bogs e sandstones, i territorii mediani sò chjudi è chjappi lucali bundlevuli cù i zoni pesti è i miridiunali sò obese chernozem. U territoriu enormu di a regione hè ancu occupatu da u boscinu, in particulari u costru sittintriunali. A pruvincia di Volyn hè famosa per i so fiumi, a maiò parte di quelli chì trasladanu in u fiume Pripyat. L'eccezzioni in questu casu hè u Bug Western è u tribbutu di u Dnieper - Teterev. I posti navigabile, era pussibule di utilizà l'acqui di u Bug Western, Goryni è Styri.

Facilità è attraversu

A maggorio di a pupulazione era ingaghjata in agricultura. A pruvincia di Volyn hà specializata in una grande parte di u cultiu di u centu d'invernale è u triple, l'orzu, u scherzu è l'avena, u millet è i cicadas, patate, betula azucera. Inoltre, u cultudu di i culturi industriali - u tabacco è u lupu - era cumuni. I territori meridiali sò stati ancu un locu di sviluppu di culti di giardinu - uva, albercelli è pezzi. L'aria boscata hè stata crescente per l'abbiamo geniu è vende melia è cera. I vacanti vaccinu crescenu i cavalli, i pecuri, i porchi è i vacchi. In u principale, volenu volte di lana ricivutu era furnutu à u mercatu domesticu di l'Imperiu Russu, è una parte vinìa vindutu per vende à i territori austriarchi. A pruvincia di Volyn era ancu u locu di scuperta è di sviluppu di zuccheru, serradori è altri centri industriali.

Frà l'attraziu deve esse nutatu a famosa Pochaev Lavra - u locu di a peregrinazione di l'Ortodoxa, ancu di u famosu in u monasteru di a regione. Inoltre, a cità di Radovilov era cunnisciuta.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.