Educazione:Storia

1237 anno. L'avvenimentu in Russia è u duminiu Mongol-Tartari

A storia di Russia hè ricca in parechji eventuali, chì si riflettevendu in un caleidoscopiu luminoso in numerosi annali di teste d'ochji è i so discendenti. Un avvolta è un di i mumenti più impurtanti era l'annu 1237. L'avvenimentu in Russia, chì hè cè famuzu per stu periodu di tempu, era l'epica di a vita ùn solu per a vita di a so populazione, ma ancu per u cursu generale di a storia.

A creazione di a Golden Horde

1237 marcò l'iniziu di a cunquista di Rusu da i Tudarji Mongoli. U primu decenniu di u seculu XIII hè marcatu da a creazione di a Golden Horde - un statu unicu, chì cumprendi una volta scattered è vicinu a tribu nomadi di i steppi monguli. Uni di elli pittonu u nomu etnico "Tatariu". Per l'abitanti di Rusu denotamu ogni gruppi etnici, di quale a populazione di a Golden Horde.

U Gran Khan è u capu di l'statuu proclamò u cummandante mussolin Temuchin (in 1206), chì avianu u titulu di Genghis Khan.

Dopu avellu avutu ghjunti à l'affari, hà sappiutu crià un esercitu enorme, cù quale ellu iniziatu à guerri in conchista, invucatu nantu à a libertà di i territorii vicini è stati. RUSIA ùn hè micca esvenzioni. U seculu XIII addivintò "nìuru" per ella.

A cunquista di Genghis Khan trova era una consequenza di a ricerca per tribùri nomadicità di pastori di novi pezzi. Prima chì i Tartarottu Mulesi righjunsi a Russia, pigghiaru i territorii in Asia Centrale. In più di a quantità, l'esercitu di u statu novu statu creatu in a so tatticità a acculturazione di l'intimidazioni psicologica di l'inimitatu: l'abitanti di i stati cunquistati fù micca distruttu senza pietà da i suldati di Genghis Khan è i so assistenti.

Chiddu chì successi in 1237?

U primu scontru principale di i Russi è l'esercitu di Genghis Khan hè in u 1223 in u fiumu Kalka.

A frammentazione feudali, a lotta internecine trà i prìncipi è a mancanza di un omu chì puderia unìscenu è cunduceranu à a pupulazione di u paese, purtatu à u fattu chì a battaglia hè persa. Tempi terribili arrivaru a Russia. U 13u seculu hè inscribed with tiny ink in a storia di stu statu.

I Tudarji Mongoli ùn ùn firmonu micca e seguitanu per andà in Europa. L'armata hè stata capu da u cummandante talentu è niputi di Genghis Khan - Baty. Chì era l'annu 1237 marcatu? L'avvenimentu in Russia, chì seguitanu a succissione di fallimenti è scunfitti di i Russi, divinni l'impetu per e further campagni di e truppi in e invasore.

L'inviu di questu annu avianu cuminciatu cù l'ingaghjamentu di a Golden Horde à u territoriu di u principatu Ryazan. Crunuloghi dicenu chì l'assediu di a cità hè stata chjesa di 5 o 6 ghjorni. I residenti pruvò per survitivi, ma a diffirenza in u numaru di e persone è a capacità di lotta era troppu grande. Inoltre, u populu Ryazan chjamava aiutu di u Vizcaya Grand Duca, chì, però, ùn vinia micca à u salvamentu di i so vicini. Tuttu chistu guidò à a scunfitta di Ryazan, è da altre cità di Russia di u Nordu è u Sud-Ovest.

Doppu la casata di Ryazan dici "La cronica di a ruinazione di Ryazan Batu", unu di i eroi di quale hè diventatu Evpati Kolovrat, rinuminatu per u curaghju è a lotta à u so ultimu contru à i invaders. Dopu à a distruzzioni di a cità, Evpatiy hà riunutu i citatini supravviventi è perseguianu li tàrtari Mongoli. In a battaglia, pusò parechji suldati, ma in fine hè mortu, glurificà u so nome è u valore di u populu di Ryazan.

Continuazione di a campagna Mongol-Tartara

Dopu Ryazan, Mosca è Vladimir anu captu. Dopu avè cunquistatu parti di e paese di u Nordu di Russia, i Monguli riturnaru in casa per restè è averà forza. Ma digià in u 1239 turnonu à catturà a Russia miridiunali. In u stessu annu, Pereyaslavl è u princedom Chernigov caderu, è in 1240 - Kiev.

Questi cunquesti per un longu 240 anni avianu stabilitu in Rusu un regnu Mongulu-Tartaru, sottu l'oppressioni di quale hà patutu a populazione sana.

1237 anno. Eventi in Russia: risultati

L'invasioni di i Tudarji mussoliniani causaru a tarrazza di u territoriu russu in a longa volta in u sviluppu ecunomicu è culturale da i stati europei. A sparghjia parechji di l'articuli chì i persone guariscenu a so vita davanti à i cunquistatura. 1237 Sanguine, un avvettu in Russia in quale hà purtatu à un stretchimentu stampatu di u framework di a so pratica stranera, hà purtatu à una reducione in cuntatti di i principale di Rusu cù altre stati. Tutti i relazioni esterni sò stati solu nantu à a Golden Horde. Inoltre, a pupulazione di a Russia era furzata à pagà un tribute à i cunquistatura à pagà di i so razzi distruttivi è à l'assassinamentu fugliale di i residenti.

U periodu di u 1237-1240 era terribili è devastanti per i principati di Russia è a so populazione. L'avvenimentu in Russia (a cunquista da i tàrtari-Mongoli) hà purtatu à una decadenza di u spiritu di a pupulazione, à l'imposti e tributi eccessivi, chì pruvò à appacigà i tàrtari-Mongoli, per stabilisce un putenza longu di l'omi nomadicu, è più tardi addiventanu a persona più bellicida è forte.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.