Educazione:Storia

Ekaterina Mikhailovna Dolgorukova, a moglia di l'imperatore Alexandru II

Quale sia interessatu di quarchi principessa Dolgorukova (era quì a piccula princesa in Russia?), Sì ùn hè per u grandu amori chì hà cunduciutu u so destinu cù a vita di l'imperatore Alexandru II? Ùn un favicu, chì puderia torci à u Tsar per quandu vulia, Catherine Michailovna divintò u so unicu amore, hà fattu crià una famiglia chì hà amatu è stata apprezzata.

A prima reune

Principessa E. M. Dolgorukova nascitra in u 1847 in a rigioni di Poltava. Eccu, in a splutazioni di i so genitori, quandu ùn era ancu à dotze anni, ella videndu uperadoru prima. Inoltre, hà datu una cammisa è una longa conversazione.

Un adultu di quaranta anni ùn hè micca avutu in l'cumpagnia di u zitellu, è fù amatu da a simplicità di a cumunicazione. Cchiu` appressu, dui anni dopu, dopu avè sapè a situazione materiosa niguttante di u Prudju Dolgorukov, aiutau chì i dui figlioli di u principale eranu educati da l'esercitu, e e dui principieti sò attribuiti à l' Istitutu Smolny.

A Segunda reunione

Ekaterina Mikhailovna, Princess Dolgorukova, studiu in Smolny, avè una bona educazione. L'istitutu di donne noble hà insignatu lingue, moduli secular, manicuresi, musica, ballu, disegnu, è pocu tempu hè dedicatu à a storia, geugrafia, littiratura. A vigilia di Pasqua in u 1865 l'imperatore hà visitatu u Smolny, è quandu ellu era prisentatu à una princesa di dicidenti anni di età, u ricurdò, strana cumu pò esse, ma ancu stranieru chì in u futuru ùn avia micca sminticatu.

E a zitella era in prima di bellezza ghjovana è innocidente.

A terza riunione

Dopu dopu studiatu in l' istitutu di donne nobili, Ekaterina Mikhailovna hà vivi a casa di u so frère Mikhail. Hà amata di caminari nantu à u Garden di l'Estiu è di sònniu ch'ella ghjunghjava l'Alexander II. U so sonnu hè statu veru. S'incuntrò per casu, è l'imperatore li disse à parechje cumplimenti. Idda, sicuru, hè stata vargogna, ma da quellu tempu induv'elli cumincianu à caminari ogni ghjunta. E allora ùn era micca solu è à e parolle di l'amore. Mentre a romanzu era sviluppatu platonica, Ekaterina Mikhailovna hà pigliatu una intrepretazione profunda da a so situazione è ricumette di casà: tutti i ghjovani parvenu spugliate.

E a zitella decide u so sorte. Idda vulia fà un omu solitu felice, cum'è l'imperatore era.

Famiglia di Alessandro II

L'Imperatora Maria Alexandrovna era una persona fretta è siconda in u so ambientu di casa. Alexandru Nikolayevich ùn avianu micca un locu chjaru di famiglia. Tuttu era rigulari regulatu. Ùn era micca una mòglia, ma l'Imperatriciu, micca i zitelli, ma i Grandi Princes. A famiglia hà rigalu di l'etichetta è e libertà ùn sò micca permessi. U casu di u figliolu maiò di Tsesarevich Nicola chì hè mutu di a tuberculosis in Nizza hè terribili. U pacienza hà cambiatu u tempu di u sonnu di nutturna, è Maria Fyodorovna hà firmatu à visità, perchè durante u so velvete hà cammie d'amparà u schedariu. A so famiglia hà bisognu di un omu d'età medievale chì vulete a calidez di l'omu? A morte di l'erede, cù quale era vicinu, diventa un gran colpu à l'imperatore.

Famiglia secreta

Una opira publica abbia è sfidata, chì si sviluppau micca in u so favore, Catherine Michailovna Dolgorukova hà circundatu u crescenu, ma ancu a forza sana è idee di u Sovranu cun warmth è affettu. Quandu a so cunnissioni accuminciaru, era divinata, è u so amatori era trenta anni di età. Ma nunda, salvatu u bisognu di fà cacheranu à l'altri, ùn hà micca eclissi a so rilazioni. Maria Fyodorovna, chì era malatu cù a tuberculosis, ùn esiste micca, è a famiglia Romanov entità in una attitudina assai negativa versu a giovane donna, in particulari l'eredi, Tsesarevich Alexander. Hè stessu avia una famiglia forte è amica, è ellu riceve à accede è capisce u cumpurtamentu di u so babbu. Hè cusì chjaramente espresu a so dislike chì Alessandru II mandò a so mòglia, chì ellu cunsidereghja Catherine Dolgoruky, prima in Nàpuli, è dopu à Parighji. Hè in Parighji in u 1867 chì i so junti cuntinuavanu. Ma micca un passu di u mpiraturi era innunziatu. Doppu quellu fù a polizia francesa. A so korrispondenza larga, chjosu di passione genuine, hà surviviu à questu ghjornu. Ekaterina Mikhailovna Dolgorukova fu un amatori passioni è ùn scpanà in tante parole. Questu, apparentemente, ùn era micca abbastanza per Alexander Nikolayevich in a so famiglia di u so famiglie di a famiglia generale.

Ekaterina Mikhaylovna Dolgorukova è Alexander 2a

A quella chì l'Imperu era prummandutu à a prima opportunità per fà a so sposa, hà deve indicatu a pacienza è a saviezza di a donna. Ella amparò aspettava stu ghjornu felice per quattordici anni. À quellu cù Alexandru durante questu tempu quattru figlioli nascinu, ma unu di i figlioli, Boris, morse u zitellu. U restu criscinu, è e figliole si mariteu, è u figliolu George s'hè statu militaru, ma mortu à quaranta quaranta, chì hà surviviu u so curatu pianu di parechji anni.

Vera Morganatic

L'Imperatrici ùn era micca mortu mentre chì Alexander Nikolayevich hà trasladou a so famiglia à u Palazzu di Invernu è si stabiliscenu sopra à e camere Maria Feodorovna. Diciani, morse, in u palazzu. Quandu Maria Feodorovna muriu in u 1880, prima di fine di u lamentu ufficiale, menu di trè mesi dopu, hà fattu un casu modestu è casi secreto. E in cinque mesi Ekaterina Mikhailovna hè statu garantitu u tìtulu di Svetlaya Princess Yuryevskaya, i so figlioli cumincianu ancu aduprà stu nomu. Alexandru Nikolaevich hè statu distingue da scatite, ma temia l'attempu di vita, perchè ùn sapia chì questu quì anu affissà a famiglia Yuryevsky. In u nome di a principessa è i so figlioli sò stati disposti più di 3 millioni errubuli, è cinque mesi dopu hè statu uccisu da Narodnaya Volya. U so ultimu respiru era stata cuncipitu da una Catherine à a profonda misericordia à a Catherine Mikhailovna.

Esistà in Nizza

Hè ricurdata per abbandunà u paese, è ella è i zitelli passonu à a costa sur di Francia.

À a villa, a Principessa più sirena anu stati memoria. Manteneu tutte e robba di u so amatu à u so toccu, hà scrittu un libru di ricordi è mortu in u 1922, quaranta quaranta annu dopu a morte di u so amatu sposu è amanti. À 33 anni, perde u so maritu, u restu di a so vita era veru à a so memoria.

Questa finiscinu a descrizzione di a vita, chì era tenuta da Ekaterina Mikhailovna Dolgorukova. A so biografia hè cuntenta è amara in u stessu tempu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.