Educazione:Storia

A moglia di Nikita Khrushchev: biografia, storia è fatti interessanti

A biografia di a moglia di u sensu secretariu generale di l'unione soviètica in fonti per a historiografia ùn hè micca cusì detallada è informativa, per quessa, Nina Kukharchuk hè citatu solu in u cuntestu di a vita persone di Nikita Sergeyevich. È in u stessu tempu, a donna di Kruschev hè una figura bonita è culurita chì, durante parechji anni, furnisce un respiro di fiducia à u secretariu generale di un grande paese, appognu à tutte sforzi. Cumu si trasfurmassi d'una semplica donna in a prima dama di a URSS? Pensemu stu tema in più dittori.

Anni di zitiddina è adolescenza

Nina Petrovna Kukharchuk (a donna di Kruschev) hè nativu di un stabilimentu chjamatu Vasilev, situatu à a pruvincia di Kholm d'Ucrania. Hè natu u 14 di aprile di u 1900 in una famiglia campagnola curretta. Nina hà avutu una zucchini più ghjovana, Maria, chì dopu si maritò cù u famusu scudetto Mikhail Sholokhov, è dui fratelli anziani.

A futura moglie di Kruschev finisci l'escola rurale à l'età di dòdeci. I maestri insignate a diligenza di a zitella è l'interesse in a scienza, dunanu a cunsigliera di i paisani trasfurmà in questa direzzione, ma digià in a cità. Prestu Nina era già un studiente di una di l'scoli Odessa.

In u mità di a Guerra Civile, Kukharchuk imbuedda di idee "left" è ricumincia i ranchi di u RCP (b). In Odessa, ella (a futura muller di Kruschev) hè sviluppatu activu attivamenti sottupulari.

In l'inguernu di u 1920 Nina Petrovna addivintau membru di l'uffiziu gallegu natuvolu creatu. Avà travagliatu, si ritrova cun famusu figuri ucraini: Osip Buskovann è Taras Franco.

Dopu, Nina Petrovna hè trasferitu versu u front polonice, induve ella, à u risicu di a so vita, porta un travagliu di propaganda tra u militare.

Fateful acquisti

In u 1922, a futura muller di Nikita Khrushchev ricevi un postu à Mosca è à a strada (in u duminiu di Donetsk Yuzovka), si senti un locu seriu. Piglia u timpiu. Hè a ghjuridizione di u famosu bolchevique Serafima Gopner.

Hè a donna chì presenta a zitella à un ghjovanu ghjovanu Khrushchev, chì hè statu mandatu à u travagliu di parti in a regione Donetsk. Per esse ghjustu, Nikita Sergeyevich piace à a donna bonita ucraina cù una faccia ronda è un capelli cutte. A simplicia turnava per esse mutualità. I so destinos eranu simili: elli vulianu serve l'idee di u Partitu Communista senza cuscenza. Nikita Sergeyevich era in necessità desesperada di un amicu struitu. A prima esposa di Kruschev hà mortu in u 1920, è ellu ùn era stata cun i so dui figlioli. Appena li giuvini si cuminciaru a campari allungamentu.

Una famiglia Soviètica exempla

Nta l'anni 1930, Nikita Sergeevich è Nina Petrovna movedu per vive in a capitale. Mentre chì u maritu hà cunsacratu tuttu u so tempu à u travagliu di partitu, era fatta in manutenzione è crià i zitelli. In u matrimoniu cù Khrushchev, nascinu figlioli di quattru figlioli: a figliola di Rada (1928), figliolu Sergei (1935) è figliola Elena (1937). Ma Nina Petrovna era prutettore di i so figlioli di u maritu di a so prima donna è fù vicinu cù cura. Ma in l'educazione era stritta è esigenti. Malgradu u fattu chì hà pruduttu l'imprevisione di una donna-guardiastru di a casa, in a realità i prublemi di ghjornu ùn sò micca elettu.

Ella stessu ùn avia micca piace di limpià, lavare, cocelle, à u cuntrariu, per esempiu, a mòglia di Leonid Brezhnev. Tuttu "travagliu" travagliu era fattu da i mantelli, chì anu cambiatu, cum'è guanti. Nina Petrovna hà ancu assicutatu cum'è amministratore, cun vigilance scrupulosu di a qualità di pulizia, di coccia è di lavare. È se qualchidulu ùn hè micca fatta, u dispensu hè stata immediata.

À u listessu tempu, a moglia di u segretru generale ùn pruvvidendu micca chì Nikita Sergeevich ocuva posti di gestione altu in l'apparatu di l'amministrazione statali. Ella stessu ùn hà micca gudutu una pusizioni privilegiata, preferite per entra à u travagliu da u trasportu pùblicu.

Durante a guerra

A famiglia Khrushchev hà avutu un duru tempu per survivà a morte di u figliolu di Nikita Sergeyevich da u so primu matrimoniu, Leonid. Un altru figliu, Sergei, era mortu cù a tuberculosis. Puru, Nikita Sergeevich hà cummattutu nantu à i campi di battaglia, liberating the Motherland da i fascisti fascisti.

Ritùtu visitatu Kiev, riunite cù passanti è cunvince chì a vittoria era inevitabbile.

Anni di postwaria

À a fini di u 1940, Kruschov hà sviluppatu a so carriera pulitica è in a squadra di Stalin hà pigliatu senza alcuni l'ultimu postu.

A questu tempu, Nina Petrovna hè in cuntattu cù scrittori, poeti, attori d'Ucraina. Vuliu a cultura di sta regione per avè un novu sviluppu, è dumanda à u so maritu per fassi curazioni. Nikita Sergeevich, abituata di fà cuncessione à a so mòglia, in ogni manera cuntribuisci à questu. Dopu un pocu tempu, a repubblica ucraina si diventa u regione induve una quantità di criteri.

Prima dama di u paese

Dopu à a morte di u "capu di i pòpuli", u putere in u paese hà passatu in manu di Nikita Khrushchev. Per fassi cù l'elite status di a mòglia di u secretariu generale, Nina Petrovna aumenta u so livellu di l'educazione è cumincià à studia lingue straniere. In a so ghjuventù, ghjera parlava bella solu in u pulaccu. Avà hà decisu di maestru inglese, è hà riesciuta. Quandu si svolge, u sapienti di l'esternu aiutò à Nina Petrovna in viaghjatimi di negocios fora.

A visite straniere

Kruschev fù u primu di i capimachi sovi i chì avvicinau per viaghjà cù a so famiglia à u paese capitalista cù l'obiettivu di stabbilimentu di relazioni economichi stranieri.

Molti stòrici ricordani a famosa meeting entre Nikita Sergeyevich è u presidente di u Kennedy. Hè stata a piazza à u Palazzu Schönbrunn. E, sicuru, à questu avvenimentu per a prima volta si metu a mòglia di Kruschev è Kennedy Jacqueline.

Dui oppositu

A stampa discurriu e paraguneu e donne di e primi pirsuni di l'URSS è l'USA per un bellu pezzu. Ci era una occasione per questu. U fattu hè chì allora e cose di i capi di i dui putenzi munniali turnonu per esse l'opposti cumplessi. Nina Petrovna hè ghjuntu à a reunione in un vestitu simplice, in quale migghià milioni di i femini sovi i. Ci era ghjustu da turnà 60 anni, ùn hà micca ricunnisciutu alcunu missaghju di stile, è dà a so figura brutta, a premsa occidentale dubbiò a so "avana". E Jacqueline Kennedy, per u cuntrastu, era un veru fashionista cù modi refinati è raffinati. Ellu attentamenti guardò a figura è a faccia.

Parirò à i ghjurnalisti chì a mòglia di Kruschov è Jacqueline ùn ghjunghjenu truvà un tema cumuni per a cunversazione. Ma chì era l'amazementu di u publicu quandu Nina Petrovna amparò i invitati a cunniscenza di una lingua straniera.

U presidente americanu hè stata surprised chì a prima dama di u statu Sovièticu hè bellu versed in materie di l'economia. Un modu o altru, ma u modu di vita chì guidò a moglia di Kruschov è Jacqueline Kennedy hà u celu è a terra, affinch'elli ùn pudìanu micca esse amici.

Assistente ideologicu è cumpagnu

L'historiadores estimanu l'esritu di Jrushchjiv ambiguamente. Ma puderia rinfurzà u verticali di u putere statali, per fà u paese forte è forte in termini di difesa. Una trinità "Cociule. Spaziu. Gagarin "hà tornatu l'URSS in una superpower. E, sicuru, u meritu in questu hè micca solu Nikita Sergeyevich, ma dinò a so cumpagnia fida Nina Petrovna. Se u Sicritariu Generale ùn ùn senti à sente a so opinione, ùn hè micca cunnisciutu se u paese puderia riesce tuttu l'altitudine.

Dopu chì Khruschev saldò a grande politica, hè stata capita chì Nina Petrovna hà campatu per 40 anni cun Nikita Sergeyevich in un matrimoniu civile. Solu in età vechja, curretu questu errore.

La mugliera di Kruschev, chì a so biografia, di sicuru, hè di grande interessu di i stòrici, hà surviviu à u secretariu generale durante 13 anni. Ella pigliò a partenza di Nikita Sergeyevich in seriu. Nina Petrovna hà cumunu cun ellu tutti i peni è l'alegri, aiutendu à tuttu ciò chì solu depende di ella. Ùn avete micca bisognu di qualcosa, riceve una pensione chì era bellu boni per i standards statunitenzii - 200 rublu. L'annu l'annu, a spouse di u segretru generale hà vivi a state dacha in Zhukovka. A figlia Rada hà travagliatu in l'office editoriale di a publicazione "Scienza è Vita", figliu Sergei hà travagliatu in l'istitutu di ricerca.

Nina Petrovna murìu u 13 di austu, 1984. A funzioni funeraria era modesta. Nikita Khrushchev Khrushchev hè cunnisciutu in u novu di u Novodevichy di a capitale.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.