Educazione:Storia

Test pilot of the USSR

Test pilots sò l'eroi di u nostru tempu, i rappresentanti più preziosu di a so nazione, pussede qualità di guida, intelligenza, responsabilità, integrità è bona salute. Ogni volu pò esse l'ultima, è anu diventenu l'appressu di u volu, questu hè a cundizione prima per l'admission à i ranchi di questi bravi. Si sò assittati à u curnuttu di u so carbu, perchè i diseggituri pudemu refine o migliurà l' aria.

Prughjetti Legendary testi

L'antica USSR hè semplice piena di eroi. Certi anu stati scunnisciutu in a storia di u paese, ma ùn pruvate prugressori. I nomi di sti picciotti mutini foru immediatamenti ricunnisciuti da l'elite pulitica di u paese. Quasi tutti sò ricivutu u tìtulu di Eru di a URSS.

Unu di sti pirsuni, u so nomu era inclusu in a storia di a custruzzione di l'aviazione domestica, hè Valeria Chkalov. Valery Pavlovich cuminciò com'è fitter à a Aviación Plante in Nizhny Novgorod. È digià in u 1931 avemu avutu novi avviziunarii I-15 è I-16.

Per i so scherzi in l'aria, ancu hà ricevutu a frase è era cunnannatu à un annu in prigiò, chì dopu fù rimpiazzatu per una cunnizzione. Dopu tuttu, u "frenesimu" di Valeria fù ricunnisciutu cum'è a nova figura di l'aerobati. In u 1935, Chkalov hè stata premiata l'Ordine di Lenin. L'equipaggiu de Chkalov fu lu primu a mosca da a capitali versu u Far East. E duie anni dopu volò à u polu nordu è sbarcò in Vancouver. Dopu tali meritu, Stalin offra Chkalov u postu di Commissariu di u Naziu di u NKVD, ma Valery Pavlovich a rifiutò è continuò à vola. Test piloti chì mortu durante u vulutu sò doppiu eroi. In dicembre di u 1938 Valery Chkalov facia u so ultimu volu. Hè mortu pruvucatu un novu capriccio I-180.

Piloti militari

Test pilotu durante a Siconda Guerra mundiali avianu un rolu impurtante in l'avjazzjoni militare. Malgradu à e cose dura di a guerra, l'Unioni Sovietsu aumentava u so putere militari. I prughjetti di i prughjetti di l'avjazzjoni pruducianu novi machini avanzati chì deve dumandà a prova Unu di sti eroidi di u cielo militante era Sergei Nikolaevich Anokhin. In u 1931 si graduabile di l'Ecole Glider Superior. E digià in 1933 hà stabilitu un registru in u so paese. Un un partenile stete in u celu per quasi 16 ore. Prima di a guerra avè cuntenutu i pianeti pruvisoriali.

Duranti a guerra, hà realizatu i prucessi d'avè, i planei. U primu per pruvà un battistero-interceptore cù un moquette di coquille liquid. In maghju di u 1945, durante e prucessi di l'avianu cumbattimentu Yak-3 hà chiuppatu, u pilotu era gravemente ferido è hà perditu l'ochju, ma ùn mancò vola. Hà fattu i teste vols in such aircraft as Yak, MiG, Su. In u 1959, in u top ten, hè stata premiata u titulu "Honored Test Pilot". L'ultima volu era fatta à l'età di 73 anni.

Test Pilot Awards

Finu à u 1958, i teste di pilot ùn sò stati premiati diversi ordini di meriti prima di a Patria, assai retienu senza avè una sola medaglia. Parechji sò ricivutu u tìtulu "Eru di l'URSS" solu in u 1957. In u 1958 u decretu di u Presidiu di e Forze Armati stabileru u titulu onorariu "Pruvisore honoriscu Cò Pilotu di l'URSS" è "Prughjettu Honoratu Pilotu di l'URSS". I solu piloti di 1 classi pudessinu riceveru stu titulu è l'ordine per risponde.

In u totale, 419 teste pilotu sò stati premiatu stu tìtulu in u periodu Sovjeticu.

U periodu di post-guerra

U sviluppu di u bastimentu di aerevule in l'URSS hè stata prima in u post-guerra. A Guerra Fridda trà l'URSS è i Stati Uniti purtò à una carriera armata. Avanzate era ancu l' esplorazione di u cosimu.

Un altru prugramma di prova pendenti hè Yuri Petrovich Schaeffer. Dopu u 1977, era una prova principali di a pianta Tupolev. Era in u distrettu VKS Buran. Hè participatu à e teste di u Su-25 è MiG-25 pele.

Wolf Igor Petrovich - Heroe di l'URSS, Prughjettu Honoratu Pilotu, Test Cosmonaut. Pruvene un avaru domesticu di tutti i tipi da u 1965. Figurinu aerobatticu realizatu , una capacità specifica dimustratu, realizendu "cobra" è "corkscrew".

Viktor Vasilievich Zabolotsky - Pruvenza testi suviètica, in u travagliu di testi di volu di u 1975. Duranti u so travagliu hà domiciliatu più di 200 tipi d'avè.

Tempu mudernu

Dopu à u colapse di l'Unione è a perdita in a Guerra Fridda, a Russia, cum'è u succissori di l'URSS, ùn sputanu i so programmi di l'aire. È oghje, avientu d'alta veloce, i pele, i novi helicopters capaci di cunquistà u celu sò stati construiti.

Bogdan Sergey Leonidovich - Heroe di a Federazione Russa è Honore Pilotu di a Federazione Russa. Prughjetti cuntrolli di i Luttori Su è MiG. Dopu à u 2000, un test pilot in OKB chì dettu per P. Sukhoi.

Magomed Tolboyev - dapoi 1981 un pianu di teste, hè stata premiata u tìtulu di Eru di Russia è Pruducente d'Honorati Pilotu di a Federazione Russa. I Lumière Su è MiG sò stati pruvati. Per a prima volta, hà rimettatu i parechje articuli ultralisimu.

Sta lista si pò cuntene per un pezzu tantu, perchè assai persone di u nostru paese sò capaci di una fece, ma a prufessione di un pilotu di teste per u sceglie nantu à u destinu. In u periodu mudernu, ci sò prughjetti è prucessi di l'ultime avionu supersonique, bombatore, avviani, solu grazii à questi bravuli e mane di parechji mudelli avè vistu u mondu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.