News è societàCultura

Mikasa Ackerman - un'arma ostaculu contru à i Titani

Caratteru Mikasa Ackerman (Mikasa Ackerman) - unu di i punteddi miti raw post-apocalyptic "attaque di li Titani." Inflexibility è crudeli. Iddu hè facia micca à mustrà i so sentimenti di autri. Luntanu da lu, ci sò altri parsunaghji in l 'auguri. À Ackerman mikasa, da Armin Arlert è Eren Yeager - sò i menu i caratteri di a prima. Ma in stu articulu noi discrìviri prestu solu Mikasa. Chì l'abbicinàrisi â.

ziteddu

Mikasa Ackerman vissutu incù u so genitori, à a muntagna. Babbu fimmineddi di modu rigulari organizatu persecuzione. A mamma ùn pudia esse in la cità per via di a so apparenza Asian (a li fimmineddi di sta vittoria eranu rattu è enslaved francese). Primurosu, famigghia accussì Ackerman è vissutu luntanu da la cità. U so solu locu hè Grisha Yeager (babbu, l'Eren).

Una volta in a casa di a famiglia di Ackerman acchiana banditi è tombu i so genitori Mikasa. U listessu ragazza si rattu. Soon Mikasa cunvince à salvà Eren. Riiscì à tumbà dui briganti e Unleash la vèrgini. Ma a ddu mumentu aghju avutu u terzu Villain e cci affirrò. Eren cuminciau a dumannari aiutu da a Mikasa, urging her a cummattiri pi supravviviri. Idda si 'ntisi un fiatu di a forza, u piglieti un cuteddu e ammazzatu a lu pugnu banditu in u core. Doppu chi Eren pigliò in a so casa.

novu a famiglia

Chilled è dipressu Mikasa Ackerman dumandatu Grisha circa lu so distinu. babbu, l'Eren so dumandatu à campà cun elli. Cusì, si pigghiò lu ragazza. A calmari Mikasa, Eren dete a so sciarpa (dopu hà sempre avia lu cun voi). Ackerman vissutu incù Yeager e iddi aiutavanu u agricula. Ma appena si trova felicità, a so mamma affiche statu tombu da un ramu di surrisu. Grisha è prestu mori. Eren è Mikasa sò orphaned. Per un tempu, ch'elli campanu daretu à i muri di Roses sottu u custòdia di Armin. Allora tutti i trè di li entre la Scola Cadet.

sumiglia

On a furmazioni di u caratteru di i fimmineddi sò assai influenzatu da Eren, incù i quali Mikasa Ackerman usi cù i criminali, riu di la morti di i so genitori. Idda hè assà di i so amichi. Più di tuttu hà cura circa Armine è Eren. U so ch'ella cunsidareghja so membri di a famiglia è assai a paura di perda. Eren Mikasa cunvinciu ca lu munnu è chinu di crudeltà è supravviviri vole una lotta custanti. Stu motivate la vèrgini di una ghjurnata teacher rigulari, chì facenu un suldatu megliu. At Ackerman Natural sensu di ghjustizia. It pruteghji sempre Eren è prova à mandà u ghjuvanottu à u dirittu, in u so parè, u modu. U altra banda, u ragazza francese ùn pò influenzari sempre a decisione di u so fratellu. Dunque, in certi casi, hè ghjustu seguitate blindly ellu.

cumpetenze

A prutezzione di u so fratellu aduttatu Mikasa Ackerman furmazioni à difende à un età principiu. Ci hè assai forti, e stenni Eren senza nuddu sforzu. Duranti furmazione Antiquarium ludà indicatori carusu Mikasa in ogni disciplina è i ragazza parsi un geniu. Cù e cumpetenze assai raghjoni hà mutivatu è maravigghiusu ch'ella hè un'arma ostaculu contru à tutti i Titani.

facts, intarissanti

  • Avec le nom tedesco Ackerman hè traduttu cum'è "stallazione installazione".
  • A scena lotta Levi Eren è Mikasa in a corte ùn filare.
  • Tutti i membri di u genaru Ackerman fù Pirsicutò da u rè è a causa di issu hannu a piatta in a muntagna.
  • Mikasa hè natu in u February 10.
  • Dopu à l 'aiutu di Shiganshiny da Eren avutu una visione in ch'ellu injected Grisha certa sanguin. Cusì u so babbu la spiranza di trasfiriri lu picciottu a putenza di i so antenati. Dopu à issu "sonnu" Eren te la chiavi a la cantina in Shiganshine. Nantu a quistione di u heroine & di issu articulu u cumu hà fattu, a si ùn pudia dà una risposta chjara.
  • Abilità Mikasa, Kenny e Levi risanatu in u listessu tempu. In i so corpi di colpu, apparse a forza unparalleled, oltri a canuscenza circa come si feranu lu.
  • Ackerman hè in del Guercino cun Levi è Kenny.
  • Cognome Mikasa traduttu da a lingua Malagasy significa "di fà una decisione."

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.