Educazione:Storia

A morti misteriosa di a Principessa Diana cuntene a voce di u publicu

La Principessa Diana - a prima muller di Prince Charles - era una di e femini più populari in u mondu. A Queen of Hearts, a Principessa di u populu ... Cumu ùn era micca chjamatu. Un annu dopu à u divorziu di u Prìncipe di Gales, Lady Dee hà mortu tràggica in un terrible accidentu di caru chì succorsu in Parighji, sottu a piazza Alma, in un túnel subterraneo. Data di morte di a Principessa Diana - 31 d'Agostu, 1997 Era 36 anni. Hè un accidente accidintali o prugettu, ferma un misteru. A quistione now stirs the minds and hearts of hundreds of people.

Circumstances da a tragedia

A sera di u 30 d'aostu, Lady Dee, accumpagnata da un milionariu di l'Egittu, Dodi Al Fayed, arrivò à u restu di l'Hotel Ritz. Dopu à a cena, à circa a mitjanità a coppula abandunò u palazzu di l'albergo in u portu intornu è si sò assittati in un carro negru chì eranu aspittendu à a guardia è u driver. A u 00:15, u Mercuriale alluntanò da l'inginuamentu di u serviziu, movendu brusgiate in un tentativu di fughje da i paparazzi intrusivivi. Ma i fottografi si sò in seguita. U viaghju era l'ultimu in a vita di u pezzu di u populu. In l'accidentu, solu u guerreur survivalu, ma ùn pò micca ricurdatu di qualcosa, perchè ch'ellu soffre d'amnesia.

U misteru di a morte di a Principessa Diana

A storia invucava inizialmente a tragedia di i ghjudicaturi chì persequitonu a Mercedes nettu à i scooters. Ci era una versione chì presuntamente unu d'elli interferiscenu cù u carru, è u mutore, in un tentativu di evitari di coliszione, chjude à u supportu di u ponte. Eppuru, i tistimonieghjani pruveni chì i paparazzi trasiu in u tunnelore dopu à a Mercedes, è perchè ùn puderanu pruvucari un accident.

Dopu a storia suggeriu chì à u tempu quandu u carru chì era in Lady Dè era in u tunnelore, ci era digià altru caru - un Fiat Uno biancu. Questa cunfirmatu i fragmenti truvati in u scèntu di l'accidentu è u tistimunianza di qualchì teste chì avianu verificatu chì anu vistu un carlu chjappà da u zigugradu da u tunelu à parechji sicondi dopu l'accident. A polizia di detective determinava ancu l'annu di liberazione è e caratteristiche exactte di l'auto, ma ùn era micca pussibule di truvallu o u driver. È dopu fattu chì un di i paparazzi parighjati più famosi è successi, James Andansson, anu in un Fiat bianco. Pruvate chì u fotografu era involuttu in l'accidentu chì causò a morte di a Princess Diana, ùn pudia micca. Dopu un pocu tempu in u carru brusgiatu in l'Alpi francesi truvò u corpu di Andanson.

Quandu i novi dati di l'incidentu fù esclaratu, i versioni novi aparceru. Hè stata suggerita chì a morte di Princess Diana - u travagliu di i servizii privati britannichi, armati cù l' armi laser. I media anu scrittu chì, forsi, un laser fù usatu in u tunelu per discipulu à u driveru di a Merceria.

Dui anni dopu a tragedia, ogni ghjornu di u mondu editanu una nova stima sensacionala fatta da a storia. Basatu nantu à i risultati di l'inspeczioni truvò chì a culpa di ciò chì successu hè annantu à Henri Paul - u mutore di l'auto, hè mortu ancu in questu accidente. Ci hè stata capita chì era assai drunatu à l'ora di l'accident. A ora, questa versione hè cunsiderata cum'è principale.

Fatti novi

Sittintu anni passanu, è in l'estiu di 2013, u publicu mundiale novu, discurru di a morte di a Principessa Diana. E a raggiuni era a nova evidenza veramente sensacionale. Ci era infurmazione chì a morte di Lady Dee hè stata fatta da i servizii privati britannichi. Ma questu hè stata discutata? Sì, ma oghji ci sò fatti concretos. Durante u prucessu di un manicurista britannicu, hè stata data chì ghjè propiu infurmazione chì a morte di a Principessa Diana era urdinatu per una unità elitica di forzi speciali britannichi. L'infurmazioni ricivuti mentre è una gran quantitata di dumande. A pulizzia di Londra attraversu un studiu pruduttivu di nova infurmazione è prumittia à evaluà a so fiducia è l'adattazione.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.