Educazione:Storia

Halicarnassus Mausoleum: Storia di a custruzione è l'architettura

Micca distanza da a cità turca di Bodrum hè una una di e sette maraviglii di u mondu - u Halalarnasu mausoleum. Hè uricata in questu locu ùn hè micca accidintali, perchè in i tempi antichi quì era a capitali di u persiru satrapiu persianu Kariya, cunnisciutu cum Halicarnassu.

Storia

A cità di Halicarnassu hè stata fundata da i grechi in u 2u millenniu aC. E. In u mità di u primu millenniu, era sottu u regnu di l' imperiu persicu. U Halicarnassus mausoleum fù custruitu in u 4 ° seculu. AC Comu una volta di funerali per u santu di Karius Mausol (377-335 aC) è a so mòglia Artemisia II. Grazie à Mavsol, sta struttura prontu à chjamà u mausoleu (Mausoleo grecu). A custruzione di a sipurtura principia ancu duranti a vita di Mausolus, ma ùn hà micca campatu à a finali di a custruzione. Sicondu a legenda, Artemisia fù u capu di u mausoleu, chì hà assai amatu u so maritu, hà sunnutu di perpetuà u so memore. Dunque, u Halucarnassus mausoleum hè spessu chjamatu un munumentu d'amore. Atra i migliori di turisti.

Halicarnassus mausoleumu hà fattu scopre l'imaginazione di i viaghjatori per 1800 anni, ma in u 13u seculu era distruttu da un forte terremotu. In u 15u seculu, in i ruvelli di u mausoleu, i Crusaders custruìanu u casteddu di San Petru. Per l'erecció di questu edifiziu, i blocchi di marbre di l'antica tumba eranu usati. Quandu i croisani vìnniru espulsi, stu casteddu addivintò a Fortressa turca di Bodrum. In u XIX sèculu, da u mausoleu ferma i fundazioni è e sculture. U Casteddu di San Petru si trova in Bodrum finu à quandu, è e petre di u mausoleu sò visibili in a so struttura. In u territoriu di a tumba stessu pudete vede e ruine è un petit museu di a storia di Halicarnassu.

Architettura

U mausoleu in Halicarnassu à u listessu tempu hà fattu u rolu di un tempiu è una fossa di funerali. A so custruzzione hè fatta di architecte da Grecia Satir e Pifej. Nisimu rolu impurtante in a creazione di u mausolume hè ghjucatu da scultori famosi cum'è Scopas, Brikasid, Leohar è Timofey.

In quantu à l'architettura, ci era una mistura di stili in questu edifiziu. Inoltre, a tumba di Mausolu era inusual in a so forma inusual è e dimensioni ghjiganteschi. L'aria di u Halicarnassu mausoleumia era 5000m² è l'altezza - 20 m. A basa era un rectangulu di 5 chjusti, chì era stata cun làmpule di marmaru biancu. L'edifiziu vinni appastu cù un frieze sculptural - relitti di marmo chì facenu a battaglia di i grechi cù l'Amazoni. A durata di u friscu scunnisciva era 117 m. Avà parte di i relitti di a sipurtura sò in u museu britannicu.

A tomba era situata in u periptero, chì era postu nantu à a terra. Hè, in turnu, era circundatu da 39 columni di 11 metri. Anu sirvutu com'è sustegnu à u tettu. L'ultima hè statu creatu com'è una piramide stepped, chì consistia di 24 passi. À a cima di u teppu, l'architetti dispostanu una quadriga di marmu. Era un carru anticu dumatu di quattru cavaddi. In questa eranu i sculture di Mausolus e Artemisia. Dintra a tumba eranu chjusi i sarcòfichi marmura di a coppia riali. L'estatua di i cavalieri è i leoni marmiali à u pedi di u mausoleu servitori cum'è una excelente addestrazione à l'edificu. Halicarnassus mausoleum ùn era micca cum'è tutte e tombi chì anu prisentatu prima, per quessa hè statu bè ragiunatu un miraculu di u mondu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.