GirateTips Travel

A stazione metro "Kropotkinskaya": Cultura

U metro, stazione "Kropotkinskaya" - unu di i più antichi in u metro, Moscow. Era aperta in u 1935. Biliardo di u Metro Moscow, custruitu nanzu guerra, sìmili di u museu. аких станциях можно видеть скульптуры, различные декоратиые элементы. At T stazioni Akiho pò esse vistu, sculture, ornamentale vari elementi. Ch'elli sò veri travagghi di l 'arti e architittura sò, nsemi cu monumentu storicu situatu in a superficia la cità, parte di u patrimoniu culturale di u populu suvièticu. stazione "Kropotkinskaya" metro, stabiliu di u prughjettu, chì fù attribuitu à altri a Bruxelles e Paris.

funziunalità architetturale

A stazione metro "Kropotkinskaya" hè creatu in u stile, di stile staliniani Imperu, chì hè carattarizatu da monumentality, la prisenza di certi elementi di Baroccu è tardu classicisme. Grandezza attaccari dolciumi, situata in u capitali di l 'appressu a culonni. Ma in a so longa storia u metro, stazione "Kropotkinskaya", di sicuru, aspettu assai canciatu. Prima, i muri studiata cù apertura, terracotta. Allora, lucido Ural hà sustituitu u. Oghje u pianu Padiglione hè cupertu cu lastre granitu di i culori rossu è grisgiu. Ma prima di la fini di l 'cosa 50 pianu era jungle. "Kropotkin" si rifirisci a la stazioni pocu (solu 13 metri sottu a superficia).

storia

Hè cambià micca solu l 'apparenza, ma dinù u nomu di u metro, stazione "Kropotkinskaya". Quanti buttreghi quì? Dui. È unu di li va a lu tèmpiu di Cristu, l 'Sarvaturi. In u 1931 u vechju bastimentu fù scunfitta è in u so locu, a secunnu di l 'atheists-mayors, fù pensa à principiatu custruzzione di u Palace di suviètici. Stu stabilimentu saria un prugettu munumentu à l 'èbbica suvietica. Ma stu ùn succede. cuminciò la guerra. A stazione "Kropotkinskaya" più di deci anni chjama "Palace di lu Soviet" in onore di i spazii chì a Muscovites micca stati stirpati à vede.

Pool "Moscow"

Dopu à la guerra, tanti anni dopu, à u stazione pussutu vede u teatru. Costruzione "Palace di Soviet" per qualchì mutivu dicisi micca a torrare. Ma ciò chì fà incù l 'nzoccu? In u so postu si custruì una piscina, chi era lu cchiù granni a Mosca. Ci si finu a lu 1994. E lu chiamò - "Moscow".

The Pool hè apartu, ancu in 'inguernu. A temperatura acqua fù firmatu da chauffage artificiali. Hè facile à pensà chì u evapurazioni era sopra à la piscine, in particulare durante i mesi inguernu. Stu hè particularmenti i travagliadori priatu era Pushkin Museum, chì vi pò discutitu sottu. È in i primi anni nuvanta, quandu u atheists in lu putiri stati rimpiazzati da veri cridenti, avemu decisu di caccià a piscina, è di custruì un tempiu in u so locu.

Museu chjamatu dopu à Pushkin

Stu cumplessu culturale è storica custituitu di cinqui palazzi. U museu hè apertu di più cà un centu anni fa u tistimoniu di crìticu d 'arti Ivan Tsvetaeva.

tutalità di u museu include opere da antichità di i 20u seculu. U statutu fiertà di u museu sò l opere di l 'expressionists Francese. À mezu à i quadri di u pittori XX seculu - travaglia da Renoir, Monet, Degas, Van Gogh. Più di sti travagghi stati cunfiscati da marcanti ricchi Morozov è Shchukin in i 20 anni.

Vicinu à ciò chì altri lochi è u metro, stazione "Kropotkinskaya"? Photo cattedrale di Cristu, l 'Sarvaturi hè prisentata sottu. Hè vò dì prestu u racontu di i palazzi, è strutture, chi na vota era situatu nantu à u situ di u bagnatoghju all aperto piscina "Moscow".

A storia di a ghjesgia

Hè statu rapiu a memoria di quelli chì tombu in 1812 suldati Russian. Custruzzioni tirminau cinquanta anni dopu à a fine di Secunna Guerra Munniali. In stu tempiu, cinquanta anni vìnniru ncurunati è altri fistivi. Cu l 'avventu di u novu guvernu la ghjesgia fù chjusu, è tandu avirrissimu. Prumove a storia stirminiu diliniati sopra. Si deve esse aghjustatu chì a custruzzione di a nova ghjesgia fù di tennis in 2002, è oghje hè unu di i principali attrazioni est situé dans la vicinanza di a stazione "Kropotkinskaya".

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.