Educazione:Storia

Secret "Società Meridionale" di i Decembristi: document document, goals è participanti

A storia di Russia in u XIX seculu hè incredibbilmente ricca in diverse eventi. In ogni casu, l'insurgenza di i Decembristi in a quadra di u Senatu okkupa un locu assai specialu trà elli. Dopu tuttu, si u scopu di tutti l'attuali riduevutu è successivi di l'impegnu di u putere in u paese era sustituitu un autocratatu di l'altru, sta volta era una quistione di cambià u sistema suciale è si move à u modu ripubbliche di u guvernu. L'iniziatura di l'insurgenza di u dicembre eranu i participanti di e società secreta "Sud" è "Nord", guidati da N. Muravyov, S. Trubetskoi è P. Pestel.

Preistoria

A storia di a Rebellion Decembrist hè generalmente presa per cumincià cù a fundazioni di Alexander Muravyov in a "Unione di Salvazione" di San Petesburgo, una sucetà secreta chì hà dichjaratu u so mira di liberà i campagnari è rializà riformi cardinale in a sfera di l'amministrazione statali. Sta urganizazione durò solu un annu, è hè statu dissolta per via di e diffirenzii in i parente di i participanti nantu à a pussibilità di regicidiu. In ogni modu, assai di i so participanti cuntinuaru a so attività, ora in a "Unione di Prosperità". Dopu à i cuncipiti apprendu chì i puteri anu da intrudà i so spie in i ranchi di i ribelli, invece d'ellu, u nordu (in u principiu di 1822) è u Sud (in l'annu di u 2121) i società sicriti sò state furmatu. U primu di elli hà operatu in a capitale sittintriunali, è u sicondu - in Kiev.

Socia del Sud

Malgradu quarchi statìstici pruvinenti di l'urganizazione di i cuspiraturi chì operanu in Ucraina, i so membri eranu significativamenti più radichi chì i "northerners". Prima di tuttu, hè stata per u fattu chì a "Società Sud" consistia solu di officichi, a maiò parte di quali hà avutu una sperienza di participazione à battaghju, è i so membri circaru di cambià a struttura pulitica di u paese in u regicida è u golfi militari. U puntu di novu in u so travagliu hè in 1823. Hè da questu unquilatore chì hè stallatu in Kiev, chì adoptenu u documentu di u prugrammu di a "Società Sud" sottu l'autore di Pavel Pestel, chjamatu "Verità Russa". Questu travagliu, cù l'abbozzu di custituzione di N. Muraviev, nantu à quali membri di a Società Nurmali bastavanu, ghjucanu un rolu grande in a furmazione di visione progressivi trà l'aristocrazia russa di u XIX sèculu, chì, incidentale, hà purtatu à l'abulizioni di a servu.

U prugramma Programma

"Pravda" hè statu prisintatu da a corte di i membri di a "Società Sud" in 1823. In ogni casu, hà travagliatu nantu à u 1819. In total, ci sò scritti 5 capudi di a terra, classe è dumande naziunali. Pestel prupone di rinfigurà a Nizhny Novgorod à Vladimir è per trasferisce a capitale di u novu statutu russu unitu cù a forma di guvernu ripubblicanu. Inoltre, a "Verità Russa" hà planteu a quistione di l'abulizioni immediata di a servu. U prugramma di a "Società meridionale" di i Decembrists hà ancu proporcionatu:

  • Uguaglianza prima di a lege di ogni citatinu;
  • U drittu per elettu a "Càmera di u Pianu" per tutti l'omi di più di l'età di vinti;
  • Libertà di parlà, creed, occupation, assembly, movement è printing;
  • Inviolità di a casa è di persona;
  • Uguaglianza prima di a ghjustizia.

Scopi

Comu chjamatu, a "Società Sud" hè più radicauta da u "Nord". U so scopu principalu era:

  • L'abulizioni di a autocracia, cumprese l'aniquilazioni fisicu di tutti i rappresentanti di a casa riignanea di i Romanov;
  • Abulizioni di servu, ma senza a distribuzione di terre in a pruprietà di i campagnari;
  • L'intruduzioni di a custituzione;
  • L'eliminazione di classi di classi;
  • Stabbilimentu di guvernu ripresentativu.

P. Pestel: un breve croche biographical

Allora chì era à a cinghjali di a "Società Sud" è hà criatu unu di i ducumenti più significati relative à l'arrangementu di Russia, basatu nantu à i principii di l'era di l'Illuminismu? Stu omu era Pestel Pavel Ivanovich, chì hè stata natu in u 1793 in Moscu, in una famiglia tedesca, quandu professaru luteranisimu. A l'età di 12 u figliolu hè statu mandatu in Dresda, induve studiau in una di l'istituzioni educate chjesa. A furmazione educazione Pavel Pestel hà ricevutu in u Corps of Pages, è dopu a so graduazione u ghjovanu era identificatu in u regimentu lituanu. A carriera militari di u cuncipitu futuru era più ca successu. In particulare, Pestel amparò miraculi di curazione durante a battaglia di Borodinu è in altre batarie di a Guerra Patriuttiva di u 1812, hè stata premiata parechji premii russi è alliedi.

L'attività politica di Pavel Pestel

Dopu a vittoria supra Napoleon, trà l'uffizii russi, emergenu l'organizazioni pulitichi chì si stabiliscenu l'aiutu di migliurà a cundizione di i campagnari è di limitazione o ancu destruzzione di l'autocrazia. Un tali militariu era Pavel Pestel, chì hè statu membru di a "Unione di Salvazione", dopu da a "Unione di u Benessere" è, in fine, in u 1821 dirighja a "Società Secretu Sudariu". A principal calculazione falsa, chì Pestel Pavel Ivanovich ammettiu, hè a so pruposta chì in u casu di a vittoria di u paese di l'insurgenza, u regnu di u Guvernu Provisionale ùn deve esse unlimited. Questa idea hà risultatu a prublemi trà i membri di a "Società Nazziunali", cum'è di i ribelli sò quelli chì anu vistu in i so azzioni è u desideriu di diventà un dictoru è l'ambizioni Napoleoniche. Hè per quessa chì i "northerners" ùn anu micca in prumessa per unificà cù i "Southerners", chì ultimamente debilitavanu u so putenzi generali. Ghjudicate da i documenti sopravviventi, in u 1824 Pestel, cunziddiuta chì si pò sbaglià da i so cumpagni armati, anu spessu una siveria di depressione è ancu per qualchì tempu intrusu persu in l'attività di a "Società Sud".

"Socia del Sud": participanti

In più di P. Pestel, membri di a sucetà secreta, organizata trà l'uffiziani di unità militari fissati nantu à u territoriu di l'Ucraina moderna, ci parevanu parechji cavalli militari famusi di quellu tempu. In particulare, S. Murav'ev-Apostol, M. Bestuzhev-Ryumin, V. Davydov è l'eroi di a Guerra Patriuttiva di 1812 S. Volkonsky anu aghjustatu una autorità specie entre i capi di i "southerners". Per amministrà l'organizazione era elettu Direttore, in quale, in più di Pestel è di Nikita Muraviev, hè ancu intrutu in u quartermasteru AP Yushnevsky.

L'azzioni di l'auturità per esse l'attività di e società secreta

In a storia di u muvimentu Decembrista, cum'è in u casu di qualsiasi altre società conspiratorii, ci eranu traitors è pruvucatori. In particulare, l'errore più fatali hè statu fattu da u stessu Pestel, chì introduciu u so subordinatu, u capitanu Arkady Mayboroda, in u sicretu "Società Sud". Questu ùn hà micca avutu educazione, com'è nant'à i numerosi errore grammaticali chì anu prisentatu in a denuncia chì hà scrittu à Pestel, è era impuru in a manu. In u vaghjimu di u 1825 Maiboroda hà impegnatu un grande gattivu di dirittu di suldatu. Temendu e consiguienti, hà infurmatu l'autorità di a rivolta è preparata. Nanzu, a denuncia di i cuspiraturi hè statu fattu da l'uffiziu non cumissionista Sherwood, chì era ancu chjamatu à Alexander the First per detalli e mandò in u so postu di serviziu in u Ter Regimentu Regiu Bugsky, perch'ellu puderia cuntinuà infurmà nantu à i scopi è intenzioni di i ribelli.

Preparing for an uprising

In u vaghjimu di u 1825, quandu si juncìu cù u General S. Volkonsky, Pestel, i scopi di a Società Sudu sò stati determinati per i quattru mesi, quella principali era a preparazione d'insurgenza, programata per l'1 di jinnaru di u 1826. U fattu hè chì in quellu ghjornu u regimentu Vyatka hà da guidà ellu era di realizà e funzioni di a guardia in a sede di u Sicunna Armata in Tulchin. I conspiraturi anu travagliatu una ruta per un marchese di ghjucà à Petruburgu, l'alimentu necessariu fu storatu. Hè stata capita chì anu da arristà u cummandante è u capu di u persunale di l'esercitu è si trasfereghenu in San Petesburgo, induve ellu serà supportatu da unità di l'armata guidati da ufficiali-membri di a Societare sezentrale.

I cunsequenze di l'insurgenza di i Decembristi per i membri di a "Società Sud"

Qualchi sapemu chì Pestel Pavel Ivanovich fu arristatu prima di l'eventuali in a quadra di u Senatu, è più specificamente, u 13 dicembre di u 1825, in u risultatu di a denunazione di Maiboroda. In seguitu, 37 società di a Società Sud, ancu 61 società di a Societare Nordica è 26 persone in relazione a la Società di l'Esclavoli miridiunali, anu detrittu è entru à a corte. Parechji foru fù cunnosciutu à parechji tipi di pena di morte, ma pardunatu, eccu quann'è cinque: Pestel, Ryleev, Bestuzhev-Ryumin, Kakhovsky è Muraviev-Apostol.

U Risu di u Regimentu Chernigov

Doppu avenu cunnisciutu di i manifistazioni in a quadra di u Senatu, è parechji di i capipasenti di a "Socia del Sud" anu arrestatu, i so associates restante decide di ripiglià i mediastichi. In particulare, u 29 di dicembre, ufficiali di u Regimentu Chernigov, Kuzmin, Sukhinov, Soloviev è Schepillo attaccò i so cumandamenti regimentali è liberavanu Muraviev-Apostol, chì era sottu chjave è chjave in u paesi di Trilesi. U ghjornu dopu, i insurgenti pigghiaru a cità di Vasilkov è Motovilovka, induve elle annunzià u "Catechismu Ortodoxu", in quali appellu à i sentimenti religiosi di i suldati è anu da spiegà l'affirmazioni chì a divinità di u putere di czaru sò ficzioni, è a persona russa devendemu sempre a vulintà di u Signore, è micca Autocraticu.

Uni pochi ghjorni dopu, un battagghiu hà fattu u locu vicinu à Ustimovka paese frà i ribelli è i forzi di u guvernu. Inoltre, S. Murav'ev-l'Apostolu pruibbiu à i suldati per spararè, sperendu chì i cumandanti chì anu erranitatu in l'altru cantu di i barricamazioni faria u listessu. Per via di a massacra, ellu era ferutu, u so fratellu scorri, è 6 officinari è 895 suldati fù arrestatu. Cusì, a "Socia del Sud" anu parechje esiste, è i so membri sò o disposti distevuli è dispunibule è mandati à a servitù criminale o à e truppe in pattu in u Caucasu.

Invece ancu chì l'insurgenza Decembrist ùn hè micca successu, hà indicatu à i autocratici russi a necessità di riformi chì, in ogni modu, sottu u regnu di Reacore di Nicolau II, ùn si eranu micca. À u listessu tempu, u prugramma di a "Socia del Sud" è a "Custituzione" Muravyov hà impetu à u sviluppu di i piani per a trasfurmazioni di Russia da l'urganizazioni rivoluzionari, chì, in principiu, hà purtatu à a rivoluzione di u 1917.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.