Arte e spettacoliArte

Vladimir Makovsky è a so pittura, "Children corsa da a timpesta"

paese Russian hè ricca in talentu. Hà datu nascita à parechji di i talenti spertu in diversi campi di l 'arti, chi hannu addivintatu famusu luntanu cavallieri i cunfini di a patria, a so fama u mondu sanu. By studies di ghjente cunnisciuta, è sua appartene à un grande artistu, un signore di sceni Genre casareccia, Vladimir Makovsky.

Images di i zitelli à u travagliu

Unu di i migliori quadri di u pittore - ". Children corsa da a timpesta" la pittura, Si si lija a Quistione zitellu-riguardanti, un intaressu maiò à chì Ind'e a Makovsky dopu à la nascita di prima zitellu in a so famiglia, u so figliolu. Puru i so primi travagli, lu prutagunista di cui - u listessu zitellu, scrisse: Vladimir E. a l 'età di quindici. Simpatia è condolences à vene carusi viddanu l'artistu. Per quessa, u "Children corsa da a timpesta", pittura, ùn hè micca a sola in u listinu di i dipinti, raffigurante una varietà di aspetti di a vita cutidianu di i ziteddi. li annonce, esse sicuru di sapere u "Paghjella di u mammone", "pastori '," U campanile di a notte. " Dopu tuttu, issu hè u megliu u travagliu di l'autore. E lu primu di sulu arricurdatu Tretyakov accattatu di lu cullezzione museu. Siccomu si messe, in fatti, a gloria di l'artistu. Eppuru hè u ritrattu "Children corsa luntanu da pulita" eni cunzidiratu à esse un prugrammu in l 'òpiri Makovsky.

Description: Antérieur

Chì l'taliarlu dicimi attinzioni. Quale hè u so miti? Dui pocu fimmineddi di cunvince à sfrancassi da u tintu camping imminenti. È u ritrattu hè chjamata - "Children corsa da a timpesta", e sta tecnica rende dinù à noi cuncintràrisi su statuette diriggennusi defenseless.

Si pò esse capitu chì i dui sureddi in fronte à noi - la vèrgini di più vechje, 10-11 anni, è ancora assai nica, 3-4 anni. Ci sò da a na famigghia pòvira, parchì à tempu pudeti è vistutu di calmu clumsy. U più vechje di cammisa pannu biancu cu cammisa curria sin'à i so goviti tantu scuru, quasi una vecchia, sundress. I liatu nantu cima di un grande biancu marroni, chì sò cumposti di funghi racolta. Tempiu primavera perline fila chambre nant'à un coddu e una magre pannu rossu, forsa quasi lu cùaddu e stentu nmanu un capeddu-marrone. Iddi tousled da gusts ventu, arrivare in i vostri ochji, ma a so paris una volta à mette in giru à firàu. Da tempu à tempu ch'ella pari daretu. Mente hè micca tantu una ghjetti salvatichi comu si sona-surella, chì hè orsi in sù, posti nantu à u so ritornu.

faccia Chubby ghjovani donne nturciuniati a paura, a picca ochji brillamento alarmingly, si sò decisi di lacrimi. Cù simpatia sinceru di a so Makovsky. Children corsa da a timpesta, li merchenzie amuri e cu piaciri - ci sentimu lu in pricisu, primurosu di ciatu, assisi sprissivu persone, e so postures, muvimenti spertu.

A parti destra e manca di i so cumpusizioni

Piglià un ochju sottu à i pedi di l 'surella. Idda arechja, deftly e liti, è di rush à bordu ittatu à traversu l 'ditch party-ponte. Sottu u so fiumicellu pullulé capannone cun erba e acqua, gigli. Tuttu u paese hè dinù cupertu cu want furmiculi, verde, incù sfarente Martina Franca. Nantu à ghjornu chjaru, issu hè u locu di esse, bella è attrattiva. Ma avà ùn si pòssinu Makovsky. Children corsa da a timpesta, u interested di più. L'artistu hè assai assai chì, in a cumpetizione di tutti i cent'anni, i sureddi arrinisciutu a arrivare a so paesi è aspettate fora l 'elementu di a casa. E si pigghiavanu vicina è vicina. preoccupa bramosu pré, santa di l 'nterra, in timore di erva e ciuri, comu un mari virdi vivant chi suspira, intorno. Cù u principiu di l'imagine panoramico, Makovsky basa attente un close-up di u singulu fogli è nudeddi, erba è i fiori. In cuntrastu a picca donne, ch'ellu ùn hè micca a paura di pendita è gusts ammirazioni natura, invincible.

fond

U ritrattu impurtante di "Children corsa da a timpesta?" Description ùn pò esse cumpleta senza lu pinzari tropp'assai di a inturnianza. Ellu, troppu, hè perfettu! Figures di fimmineddi eiffel nantu à u web cumpusizioni, per elli - tarrenu campu cù u granu, cornice digià Maturo, è di più, à l 'urizzonti, bristles furesta, verde. U so conta hè persa in un 'aria ominous scura. In u celu, mazzamareddu, nuvole scura cù gleams. gusts Cold di ventu li purtà avanti in lu scunnisciutu chì paese. In certi lochi, a luce sole, ancu s'è, finu à pocu tempu fà a risistiri a sfacelu di la timpesta. Ma tuttu a nuddu risurtatu, la timpesta hè circa à polyhnet lampi, peals di li trona U u spaziu è bagna fertili arcusgi terra spaziu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.