SaluteMedicina

E quantu a gargare cù friddu?

Una cosa cusezza, cum'è una malatia respiratorja agida, hè ghjucatu praticamenti cù tutti, è in qualunque sia a staghjoni. In l 'estiu, furtunemente, questu hè menu moltu menu in u vaghjimu è l'invernu, ma ancu in a stagione calcu, nimu ùn hè immune di un friddu.

Comu regula, i fenomeni catarrhati sò primi accumpagnati da u ghjornu, scarrafiati, è da u severu dulore à a gola, è per esse a praticà a so cundizione, è in certi casi per ùn permettà più di sviluppu di a malatia, hè prima di tuttu necessariu di indirizzà à una recepzione simplica, Rinsing.

A question si susciteghja - cumu per gargare? A sale farmacias dispunìanu preparati, per esempiu, "Rotokan" basatu à a camomile, calendula è milfoil, è ancu di tutte l' tintura di alkohol di calendula. Pudete utilizà queste droghe, perchè cun l'aiutu, pudete preparà una soluzione per lavorà a to garganta in una materia di sicondu - una certa quantità di a droga hè dilujata cù acqua calda (in particulari, avete bisognu à piglià 1 colti di cota per vittura d'acqua), è a solu suluzione hè prestu.

Hè ancu bè à gargare cù a furacilina. Avete bisognu di cumprà in i pillettes di farmacia è dissolve 2 pezzi (20 grammi) in un vetru d'acqua. Furacilin hè un agentu antimicrobiano riluttante, è avete avutu bastante vidéo per 2-3 rinisciti.

Tutti i srugazioni pò esse usatu s'ellu ci hè micca allergià à i cumpunenti chì componi a so cumpusizioni.

Per u trattamentu è a prevenzioni di malatie nasofariani, pudete gargare cù una solu suluzione di salatura è baking. In modu di regula, pigliate una cullizzioni di salinu è sosa (senza top) in un vetru di acqua, è hè bonu per aghjunghje parechje chjughi di iodine (avete u so dicenu "acqua di mari", ùn mancanu cun iodu, 2-4 zipuri sò a norma).

Inoltre da i strumenti simplici è efficaisi utilizati pè gargling, pudete cunsiglià una solu suluzione manzana. Hè da esse diluted 1: 1 cun acqua o ligeramente più débile.

Eppuru si pudete altrerà a suluzione per gargling durante u ghjornu. Hè impurtante ancu di principià queste prucessi più prestu pussibule - quandu avete sentutu i primi signali di discomfort. Gargalla sò da almenu 3-4 volte per ghjornu.

Sì a gula hè digià vicinu, chì puderebbe avè bisogna à vede u duttore. In parte cù altre uttene chì u spécialiste hà da scrivite, lavè ùn ùn solu micca bisognu di esse annullata, ma avete da tentazione di fà ancu più freti - ogni 2-2.5 horas. Per queste, vi diminuite significativamente u numaru di microbicu dannusu chì s'acumule à a bocca è a farinch durante u prucessu inflamatoriu.

Pudete puderà altri mèttivi, per esempiu, diluita in acqua cun pappacazione o zucca d'aziende incù l'aghjungi di u meli. Ma questu hè un pocu più penoso, sopratuttu se avete digià principiatu à elevà a temperatura è ùn anu micca a forza per fà alcune manipulazioni complicati cù ligumi, è senza aiutu, hè difficiule ancu esse in forza per esce da u bedu.

A rinfrescante solu deve esse una temperatura confusa per a larynx inflamata - micca friddu è micca caldu, ma calienta. In certi casi, quandu a suluzione hè preparata per parechje prucessi è, sicuru, si cresce, serebbe bisogna à scaccià u cantu drittu è davanti à u prucedimentu, fate u vetru per parechji minuti in un altru cuntinuu (cù acqua cale), chì sviluppa à una temperatura cómoda.

In cunclusioni, detemu quarchi cunsiglii di cumu fà cumercià à u gargling, questu, cumu fà u prucessu stessu.

Duranti l'arricchimentu, ci sparamu i nostri volta e, cum'è si tratta, chant "a, o, s", è puru averebbiuti l'àrburi abrupti "aga", "ogo", "uhu" - cusì chì l'acqua burbuila aduprò cumertamenti pussibuli tutti i sezzioni di larynx.

Un prucessu duve durà almenu un minutu è un minutu (per quessa, 3-4 volte chì tenete bisognu à piglià una solu suluzione è, affinate a so voce per 15-20-30 seconde, pruvate a rinfriscà tuttu ciò chì s'acumule à a gola).

Ùn serà micca bassu di fà cum'è cusì simple è sia salutare!

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.