SaluteMedicina

A risuscitazioni è i corti intensivi

Intensiva (emergenza) a terapia hè un metudu di trattà i malatie periculosi periculosi. A rizuzzioni hè u prucessu di ristabilisce funzioni vitale (vitale) funziunalità, parightu persa o bluccata per resultante di a malatia. Queste tipi di trattamentu ponu stabilisce un cuntrollu permanente di a risturazione di funzioni è interferiscenu cù u prucessu in casu di rapidità brusgiata in u travagliu di l'organi è sistemi. In generale, a risuscitazione è a curingu intensivu sò l'ultimu u più effittivu è di i metudii dispunibili à data per impediscenu u sviluppu di a morte in i malatie (perchè à a morte), i so cumpatemi, i feriti.

Cuncetti basi

Terapia intensiva hè un metudu di u trattamentu di u rogno, chì devendenu l'usu di l'injezione di infuzione o di metudi di dimonizzioni cun vigilanza cuntinua di i signali vitali. Ci hè chjarificatu in i prucessi di sangue è i fluidi biològichi, chì sò spessu ripetuti per rùpidhe rapidamente a deteriorazione è a migliione di funzioni somatici di u corpu. U second modu di seguimentu hè u seguimentu, chì hè implementatu da u hardware utilizendu l'utilizazione di monitoriu di cattene, analitze à gas, electroencephalograph e altre equipaggiu tipicu.

A risuscitazione hè u prucessu di applicà a medicina è e tecniche hardware per rinvià u corpu à a vita in casu d'emergenza di e cundizioni d'urgenza. Se u paci hè in una cundizzioni chì implica una minaccia di vita per risultà di a malatia o di i so cumpatatori, a terapia intensiva hè stata stabilizzata. Se u paci hè in un statu di a morte clinica è ùn vi mannara senza a ristaura velocia di funzioni perde, u prucessu di a so cumpagnia è u ritornu sò chjamati risuzzione.

U duttore-risuscità hè impegnatu in queste quistioni. Questu hè un attuitu stretchitu, chì u postu di travagliu hè u dipartimentu di a risuscitazioni è a corti intensiva. A maiò spessu, i medichi cun un revuluziunisimu prufiziunale ùn esiste micca, postu chì u specialistu riceve un diploma d'un anesthesiologu è risurzurriche. In u locu di u travagliu, sicondu u prufilu di l'istituzione, ponu occupà trè tippi di pusizzioni: "anesthesiologiste-resuscitatore", è dinò "risuscitate" o "anesthesiologu".

Doctor in a unità di curingu intensiva

U medico di cure intensiva hè un anesthesiologista-resucità. Hè trattatu a scelta di u tipu d'anesthesia in i pratichi pre-operatori è a vigilazione di a so cundizione dopu l'operazioni cirurgia. Un travagliu specialista in ogni centru meditare multidisciplinari (spessu regiunale o distrittu), è u dipartimentu porta i nomi di u DIT. Pò esse i pazienti chì anu funzionu indemnizatu, ma dumandate u seguimentu di i signali vitale. Inoltre, i malatie cù traumasi è e malatie, per e so cumpagnie, sò in a DIC. U puliò postoperativu pò ancu esse osservati in a DIC per un anesthesiologista-resucità.

U duttore-risuscità

U mèdicu di risuscitazioni solu cù a ristaurazione di funzioni vitale, è spessu u so postu di travagliu hè una stazione o una subestazione d'urgenza. Dopu avè accessu à l'equipaghjamentu cù chì l'ambulanza d'utente intensiva hè furnituata, ponu reanimà u paci di a partenza, chì hè d'utilità à ogni situazione ligata à a medicina di disastru. A maiò spessu, u risurzurizante ùn hè micca impegni in curingu intensivu in u DIC, ma stabilisci u cuntrollu di e funzioni vitale di u paci à l'ambulanza. Hè ciò chì hè impegni à u trattamentu di drogheru è u hardware di cuntrollu di e funzioni di u paci cù a minaccia di morte.

Anesthesiologu

Un anestesiatologu hè un esempiu di una pusizioni di specialista in un centru medicu ristrettu spicializatu, per esempiu, in un dispensariu oncologicu o in u centru perinatali. Eccu, u travagliu principalu di un spécialiste hè di pattighjà u tipu d'anesthesi per i sappressenti chì anu subitu a intervenzioni kirurgiunali. In u casu di u centru perinatali, a funzione di l'anestesista hè di selezziunà u tipu d'anesthesi per i malandrini chì anu una cesarianu. Hè impurtante chì a furmazione intensiva in i zitelli hè cunnisciutu ancu in questu centru. In ogni casu, unità di cure intensiva per i pazienti è per i culmi novi sò strutturalmente siparati. I pupi di i neonatologi per i figlioli di i zitelli (neonatali), è un anestesiologista-salvezoratore serve adulti.

Ospitalu di pruprietariu cirurgicu

Dipartimentu di risuscitazioni è curingu intensivu in i serttii cù preghjudiziu quandu hè chjucu cù a quantità di questi chì anu bisognu d'intervenzione è a gravità di l'operazioni. In l'intervenzioni in dispensari oncologici u tempu mediu di a sughjera di u pacificu in l'ICD hè più altu ch'è in l'urganisazione ginirali. Intruduzzioni terapia venenu più tempu, perchè in u cursu di l'operazione, formazioni anatomichi impurtanti sò inevitabbilamenti danni.

Si cunsidereghja l 'oncologia, a maiuranza assuluta di l'intervenzione hè altamente traumaticu è pussede un gran volume di strutture resettate. Questu hè tantu tempu per restaurà u paci, perchè dopu l'operazione quessu à l'altru risicate di deterioru di u benessimu è ancu a morte da parechji fatturi. Hè impurtante per prevene cumplicità di l'anestesia o l'interventu, soporta a vita è u voluminu di sangue, parte di quale hè persu inevitabbilità durante a intervenzione. Queste cumpitenza sò più impurtanti in ogni retirement post-operatu.

Hospital Cardiac Hospital

Hospitali cardiulogichi è terapèuti sò distinti da u fattu chì quì sò sò dui pazienti indirettate senza amene à a vita, è i pazjenti inestabili. Hè obligatu di stabilisce u cuntrollu è mantene a so cundizione. In u casu di i malatii di u prucessu cardiulogicu, l'infartamentu di miocardi cù e so cumpulitisu in a forma di scontu cardiogene o morte cardiacu suttumu deve a cura più cura. Intrudupticu di l'infartu di miocardi permette di reducià i risichi di morte in a perspettiva apprussimatica, per limità l'extentu di a ferita, rinforza a patency di l'arteria relatata à l'infartu, è per migliurà u pronostia per u paci.

Sicondu i protokolli di u Ministeriu di Salute è i raccordji internaziunali, in casu di patologia coronaria aguda, u paci paciu deve esse situatu in a unità di curingu intensivu per l'attività urgente. L'assistenza hè furnita da l'equipazione di ambulanza in u pianu di u cunsigliu, dopu chì a restaurazione di a patency in l'arteriatori coronarii, chì sò oclusi da u trombus, hè necessariu. Allora, u paci hè trattatu cun risuscitatu prima di stabilizzà: u trattamentu intensivu, u trattamentu medico, u hardware è u mondu di i testiculatori di a cundizione sò realizati.

In l'ICD di u cardiologicu, induve l'operazione kirurgia hè realizatu nantu à i navi o valute di u core, a funzioni di siparazioni hè a prima riabilitazioni postimulante è seguimentu di a cundizione. Questi operazioni sò classificate cum'è altamente traumaticu, chì sò accumpagnati da un longu pezzu di riligatura è adattazione. In questu casu, ci hè sempre una probabilità alta di trombasi di u schubu vascular o stand, implanta a valuta artificiale o naturali.

DITR

A risuscitazione è a curingu intensivu sò i filumeri di medicina pratica chì anu destinatu à eliminà e so minaccii à a vita di u paci. Questi avvenimenti sò stati in un dipartimentu specializatu, chì hè bè equipatu. Hè cunsiderata a più tecnologica, perchè e funzioni di u corpu di u paci sempre sempre necessanu hardware è di cuntrollu di u laboratoriu. Inoltre, a terapia intensiva implica u stabilimentu di amministrazzioni rigorosa o frequente intravenosa.

Principi di trattamentu in a DIC

In i dipartimenti tradiziunali, i pazienti chì ùn sò micca minacciati da a morte da a malatia o di i cumplicabbili in u cortu termini, un sistema di drusca di l'infusione hè utilizzatu per questa propiu. In OIT I più frequentanu hè sustituitu da infusomati. Questu equipamentu permette a constantità di entre una dosi di a sustancia, senza recite à a bisogna à punisce a vena ogni volta chì a droga hè necessaria. Inoltre infusomatu vi permette di mette e ricerche per constantemente un ghjornu o più.

Principi muderni di a terapia intensiva di malatie è di prublemi urgente sò stati sviluppati è sò quessi:

  • U primu fiatu di u trattamentu hè sta stabilizazione di u paci è un tentativu di una diagnostica di diagnostica;
  • A definizione di a malatia sottuviata, chì pruvucà a minuranza è riflette nantu à u statu di salute, apprussia u risultatu fatale;
  • U trattamentu di a malatia sottucalizzata, stabilizzazione di a cundizzioni a través di a terapia symptomaticu;
  • Eliminazione di e cundizzioni è i sintomi amminazzanti di vita;
  • Implantazione di laboratoriu è surviglianza instrumentale di a cundizione di u paci;
  • Traslassazione di u paci à u dipartimentu di profilamentu dopu l'estabilizazione di u statu è l'eliminazione di fatturi fatali.

Laboratoriu è strumentu cuntrollu

U seguimentu di a prublema di u paci hè basatu annantu à a valutazione di trè fonti d'infurmazioni. U primu - un interrogazione di u paci, l'establimentu di rilassante, esicuzzioni di a dinamica di benessere. U secondu - a dati di studii di laboratorii esicitatu prima è duranti u trattamentu, a comparazione di i risultati di l'analisi. A terza fonte hè infurmazioni attraversu a ricerca instrumentale. Ancu à questu tipu d'infurmazione nantu à l'estatus di salute è di a condicione di u paciistu sò i sistemi di pulse monitoring, l'ossigenu di sangue, a freccia è a ritmu di l'attività cardiaque, l'indimentu di pressione di sangue, l'attività di u mocteriu.

Anestetiche è equipte speciale

Tali branchi di a medicina pratica cum'è l'anesthesiologia è a cure intensiva sò intigibbilamenti ligati. Specialists chì travagliani in issi spazii sò diplomi cù a frasa "anesthesiologista-resucità". Questu significa chì u stessu specjalistu ponu trattà cun questioni d'anesthesiologie, risuscitazione è cure intensiva. Inoltre, questu significa chì un DSM hè abbastante per risponde à i bisogni di i faciliti sanitarea multidisciplinaria, ancu i dipartimenti fissi di preghjudiziu è bias terapéuticas. Hè equipatu di l'equipaggiu per a risuscitazioni, u trattamentu è l'anesthesia prima di l'interventu.

A risuscitazione è a corti intensiva esigenu a prisenza di un desfibriladore monofásico (o bifásico) o un desfibrilador cardioverter, un electrocardiograph, un sistema artificiale di ventilazione pulmonale, un dispositiu circulation artificiale (se deve necessaire da una instituzione medica), sensors et analizer systems necessaris de monitorear l'activité cardiac et de brain . Hè impurtante ancu d'avè necessariu necessariu per elaburà i sistemi di infuzzioni permanentali di i medicini.

L'anesthesiologia precisa a dispunibilità di l'equipaghji per u suppli di l'anesthesia inossidali. Sò chjusi o semi sistemi aperti, per quale a distribuzione di u narcoticu hè mandatu à i pulmoni. Questu ci permetta di stabilisce anesthesi endotracheali o endobronchial. Hè impurtante chì per e bisognu di anesthesiologica, i laryngoscopes è endotracheali (o endobronchial) tubes, catheterie per a vaghja è catene per a punizioni di i vini cintrali è periferiali sò obligatoriati. U stessu equipamentu hè necessariu per a cura intensiva.

OITR di centri perinatali

Centri perinatali sò facilità di sanità induve ci nascenu nuvelli, chì potenzalmentu passanu cù cumplicazioni. E donne chì soffrenu di malati è avè cù patologii extragenitali chì sò capaci di capacità per dannighjassi di a salute in a parturione anu riferitu à stu locu. Inoltre esse averebbe esse cù e patologii di a gravidanza, chì devendenu u cunsigliu primu è ammaigenti un natuvulu. A terapia neonatali intensive hè una di e cumpitenza di centri tali centri, è anesthesia per i maladieti chì si sò sottumessi operazioni kirurgiarii.

Un supportu strumentiali per i centri perinatali OITR

A unità di curingu intensiva di u centru perinatale hè furnituita in securità cù u nummiru prutunatu di i sughjetti. Eccu i rigioni di anesthesi è e suscitazioni di risuscitazioni sò obligatorii, a lista di quale hè indicatu quì sopra. In questu casu, u NITR di centres perinatali anu ancu dipartimenti neonatulogichi. Ci vole à avè un appartamentu specialu. Prima, apparicchi adulti per a respirazione artificiali è di circulazione ùn sò micca adattati per i zitelli chì u minimu di corpu hè minimu.

Oghji i dipartimenti di neonatulugia sò impauriti in novu in infermiera pianu 500 grammi, chì nascinu à a 27 simana di gravidenza. Inoltre, ci sò necessità suminatu medici speciale , postu chì i zitelli nascuti assai prima di u periodu prescrittu necessanu l'amministrazione di preparazione di surfactant. Eccu sò prudutti medicinali caru, senza chì a infermiera ùn hè impussibile, postu chì u natuvulu pare cù i pulmoni avviluppati, ma senza tensi. Sta sustegnu ùn permettenu micca l'alveoli di i purmuna per sundate, chì sottu u prucessu di respirazioni esterni effittiva.

Peculiarità di l'urganizazione di travagliu

OITR in u duminiu di u rolu, è u duttore si detti senza ghjornu. Questu hè dovutu à l'impussibilità di svià l'equipa in u casu quandu hè rispunsevule per l'assistenza à a vita di un paciulu particulari. Sicondu u numiru di i maladjeti è u pesu di u dipartimentu, un fundu di lettu hè furmatu. Ogni lichtere anu ancu esse furnutu di ventilatori è monitori. U numaru di ventilatori, monitori è sensatori chì sò più chjappi di quantu u lettu hè permessu.

In u dipartimentu, chì hè dumandatu per 6 pazienti, ci sò 2-3 medichi risuscitazione anesthesiologista. Ci vole à cambià in u sicondu ghjornu dopu à u 24 ore di vigili. Questu permette seguite u seguitu u paci di u ghjornu è u ghjornu di u venerdore, quandu solu u mèdicu guarda tutte i pazjenti di i dipartimenti standard. Un anestesiologista-resuscitatur must monitor patients in a DIC. Inoltre, hè obligatu à participà à e cunghjenzii è à furnisce l'assistenza à i pazienti di i dipartimenti medichi generale finu à l'uspitalisazioni in l'uspidale.

Assicurà un anesthesiologu è especialista di cure intensiva in u travagliu di una infermiera di curinga intensive è una infermiera. Càlculu di u numeru di scrizziu hè cunnisciutu secondu u numicu di i pazienti. 6 cameri necessanu a prisenza di un mèdicu, dui infermiera è un cumandante. Un tali parechje persunale anu prisentà annantu à ogni ghjornu in u ghjornu. Allora u staffu hè sustituitu da un altru turnariu, è questu, hè a terza.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.