SaluteMedicina

A vaccinazione micca planificata contra a poliomyelitis. Tipi di vaccini, contraindicazioni

U tema di i zitelli vaccinating hè agutu in u nostru paese. Cù u sviluppu di tecnulugiai di l'infurmazioni, i genitori muderni di i zitelli possanu l'uppurtunità di riceve una larga varietà di informazioni nantu à l'appretenza di vacunà e so migghiori. Por desgravate, a maiò parte di e case, l'infurmazioni acquistati in questu modu ùn affidate, distortu, chì porta à un denegamentu injustu di vaccinazione. A più protesta hè causata da i vaccinati, chì sò cunsigliati per a conducta generale in a situazione di a diffusioni di a malatia. Cusì, a vaccinazione micca planificata contru a poliomyelitis guidò à forti affronti di persone è oppuru di vaccinations. In questu articulu, avemu da prupone à spiegà cusì a realizazione di a vaccinazione, chì risichi risani.

Schedule di vaccinations

Malgradu i diversi teme di i genitori di i babys, i medichi ricumenu chì u zitellu sia vaccinatu contru à a puliticità cumi prima. Allora, a prima vaccination sicondu u calendariu appruvatu da u Ministeru di Salute hè attribuitu à un zitellu di quattru anni. U vaccinu impegnu hè realizatu 45 ghjorni dopu a prima. E l'ultimu - a meza annu d'una nascita. Allora una revacunione hè necessariu in un annu è mezzo è 14 anni. Un schedariu di vaccinazione contru à a poliomyelitis faci permette di sviluppà una immunità stabile à u virus.

Quandu sò i zitelli vaccinati ancu?

In certi casi, una vaccina micca planificata contra a poliomyelitis hè fatta. Questu succede:

  • S'ellu hè impussibile di cunfirmà u fattu di a vaccinazione di u zitellu;
  • Prima di visità i paesi cun una situazione epidemiulogica negativa;
  • Quandu fixerà i casi di a malatia cun "puliticanti" in u paese di residenza.

Storia di a vacca

A poliomielitis hè statu littaralmentu parechji decades ago una malatia periculosa è incurable. Ci era una alta taxa di mortalità trà e pazienti. Solu in u XXu seculu a scientist americana Jonas Solk creà una vacuna contra tali malatia. Per a prima volta e figlioli anu vaccinatu cù una soluzione inactivata in u 1954. Ma, sfurtunatamenti, l'esperimentu era micca successu - un grande percentinu di i scoli chì ani inculta da a pulitica hà avè sintomi d'infezzione cù u virus, è i risultati mortu eranu fissi. Dopu stu casu, a vacca hè statu pruibita per l'usu.

U prubleimu prublemu di sviluppà una vacuna contra a poliomyelitis hè stata fatta in u 1957 da u scientist Albert Sabin. Crea una droga orali basata annantu à un virus vivu. I testi realizati sò pruvucati a sicurità impurtante è l'alta efficacezione di sta pruomuria di prufundezza di a poliomyelitis. In u 1963 a vacuna orali fu usata in a maiò parte di u mondu. Ma i risultati uttenuti signalatu l'efficacità impurtante di a droga in basa di un virus vivu. Inoltre, ci sò stati missiunati ufficialmenti di cume cumplicati serii dopu l'OPV (vaccine) hè statu introduttu. Stu fattu hà causatu una risposta publica grande . Dopu chì questa droga hè statu pruibita per l'usu in a più parte di u paese di u mondu.

Tipi di vaccini

Ancu u fattu chì numerosi studii anu pruvucatu l'impattu negativu annantu à u corpu umanu di preparazione per a vaccinazione, a malatia nn'havi micca nè menu riesciuta. Dunque, a vaccinazione universale ùn hè abulita, ma hà sviluppatu un certu schedariu di vaccinazioni contru a poliomyelitis. À u stessu tempu, in parechji paesi diffirenti no sulu in termini di u tempu, ma ancu in i tipi di droghe utilizati.

A data, i vaccinati sò usati nantu à basa di virus inattivatu è di vive. Ogni catigurìa sti spezie ani avvanzii è disadvantaggi (più infurmazioni davanti).

A vaccinazione contru a poliomyelitis in parechji paesi

In i paesi sviluppati, i vaccini di u calendariu, è di a vaccinazione micca planificata contru a poliomyelitis si sò rializati a droga inattivata exclusiva. In i paesi di u CIS, stu mètudu hè utilizatu per inoculà babelli chì sò 3 è 4.5 mesi. Da u nascita. A u terzu stadiu di l'immunizazione (à 6 mesi), è ancu in tutti i rivuluzziunati sussegwentement, una droga basatuta in u virus vive hè usata.

In u cuntinutu africanu è in Asia, a vacuna hè sempri vaccinata cù una vacuna "diretta". Questu hè dovutu à u fattu chì un tali droga hè assai più prezzu ca un analogu inattivatu.

Avvanzi di l'OPV

A vacuna orali hè una preparazione fatta nantu à a basa di una vita, ma debilitava in i cundizioni di u laboratori di a poliovirus. Inoltre, una droga tali necessariu include antibiotici in a so cumpusizioni per prevene a propagazione di microflora patogenica. Chì hè u mecanismu di l'azzioni di sta vacuna? In fatti, dopu à piglià a droga in u ghjornu, a persona infettà a polizia. Ma causa di u fattu chì u virus hè enfasi, ùn ponu micca periculosi per a salute.

In ogni casu, una vacuna t'hà dui vantaghji è disadvantaggi. I fatti sue cose pò esse classificatu com'è merit:

  • L'intruduzione di disgrazia (parechji paesi anu da girà per l'ammontu necessariu di a droga in un pezzu di zucchericu è offerte à i zitelli);
  • OPV (vaccine) hè una cumminazzioni, questu, pruteghja contru trè tippi di poliomyelitis strains;
  • Drogini basati in virus virtu sò assai più prezzu di produzzione di IPV;
  • A vacuna orali prupone no solamente l'immunità humoral, ma ancu di u tissue, chì ùn pò micca esse cumminati cù una droga inattivata.

I disgrazia

Hà i disvantages di l'OPV (vaccine). Pudete definisce:

  1. Per via di u fattu chì a droga hè fatta nantu à a basa di un virus vivu, ci hè un risicu d'infezzione reali cù una forma paralìtica di poliomyelitis. Questa complicazione dopu a vaccina hè chjamata una malatia associada à vaccina (VAP). Sta cundizzioni hè causata da e cummerciu di poliomyelitis, chì sò cumpunenti di a droga per l'immunizazione. In solitu, i casu di vapurità di VAP sò com'è u risultatu di a dosificazione improperu di a vacuna, è di cundizzioni incorrecci per u so almacenamiento è u trasportu. A sensibilizazione indipindenti à i cumpunenti di a droga ùn pò micca esse escluduti.
  2. Ùn hè cunsigliatu per vaccinate un zitellu da a polio cun una vacuna orale si una donna pregnant o un altru figliolu impurtatu hè prisente in l'ambienti più vicinu di u zitellu, è ancu per i persone cù l'immunità di enfasi. Questu porta per i categurie chjamati di persone u risicu di cuntraienti u virus.
  3. Pè li cunvinzioni di u fabricatore, una vaccina "diretta" hè più prubabile di causà reazzioni avversu chì IPV.
  4. Hè impurtante per accuncià a cumpusizioni di sta droga: compone 3 tipi di strains di u virus, 2 antibiotici ("Streptomycin" è "Neomycin") è formaldehyde cum'è conservatore.

Vaccina IPV

Quandu era dumandatu quale hè a vacuna contra a polio, a maiò parte rispundarà chì hè inattivatu. E à certi puntu questu hè veru. U vantaghju incondizievatile di IPV hè l'incapacità di sviluppà VAP, perchè a droga inattivata ùn cuntene viruses vivas, chì sò a fonte d'infezzione. Inoltre, cum'è u risultatu d'usà e cultii "non-viventi" di u virus, u risicu di sviluppà complicazioni post vaccination è reduczioni avversi diminuite.

Ma però a cumpusizioni di a droga includenu conservatori è antibiotici. Inoltre, i difetti di l'IPV pò esse attribuiti à l'incapacità di l'immunizazione colectiva, è di a mancanza di a furmazione di a prutezzione di u tessili. U ultimu fattore reduciu l'efficacità di a vaccinazione contru à a poliomyelitis, chì i modi principali di trasmissione di una malatia virali sò l'alimentariu, l'acqua è a casa.

Tali immunizazioni sò realizati per injectu intramuscularu o subcutanariu à a còscia, sottu a omanda, in a spalla.

Nomi di vaccini

In u nostru paese per oggi oghje monavicinu OPV "Poliomyelitis orale". U virus inattivatu hè utilizzatu in preparazione cum'è:

  • "Polna Impruda".
  • Infanriks.
  • "DTP".
  • "Pentaxim".
  • "Tetracu".

Tuttu quì sopra, ecceve à a Polio di Imovax, sò vaccini multicomponenti, chè quelli chì formanu a prutezzione di parechje malatie virali, in particulare a poliomielitis, diphtheria, tetanus, tossu e stagnante, è infezzione hemofilica.

Reaccii avversu possibbili è cumplicazioni

Semu deveru nutatu chì e cumercii serii ùn anu raramenti è più frequentamenti in i persone chì anu immunodeficiency o disordini congènitali di u viaghju gastrointestinali, è in casu d'incoronazione di e reguli di vaccina. Sicondu datu statìstichi, ci hè un crescenu di reazzioni avversu in u casu duverevule esse realizatu una vaccination uncheduled di grande versus poliomyelitis. Hè in questa situazione chì i fatti di u spaziu impurtentu è u trasportu di u droga, i calculi incorregi di a dosa è à l'altri disordini sò più spessu registrati.

Chì sò i pussibuli reazzioni posti dopu a vaccinazione? A cumpurtamentu periculosa hè u sviluppu di VAP dopu a vaccinazione cù u vignettu di "vive".

I razzii avversi rigulari dopu l'immunizazione contra a poliomielitis cù i vaccinanti OPV è IPV sò:

  • A crescita di temperatura (finu à 38 gradi) dopu a vaccinazione;
  • Reaczioni allergii;
  • Disturbi di u banchittu.

In a maiò parte di i casi, tutti queste sintomi ùn anu micca bisognu di trattu speciale è si stanu nantu à i so propri 1-2 ghjorni dopu. Ma si un zitellu hè preoccupa per questi querelles per un periodu longu, o se a cundizzioni di un petitu pazienti s'aggregau, hè necessariu di cercà immediatamente aiutà medica. Inoltre, avete da imaghjera immediatamenti à l'ospitalu se trova sintomi cumu a tussi, runny nose contru una tempura alta, è di cunvulsioni, letargia, vomiting, diminuite sensibile di i membri.

Avete bisognu à i zitelli contru a poliomyelitis?

Stu prublema preoccupa micca solu i ghjovani parenti, ma ancu i ricciperaturi mundiale. A rifiuta di vaccinazione guidà à una grande epidemija di a malatia. Ùn avemu bisognu chì u cunsiquenzi di a poliomielitis puderà esse a più sfavore. I cumplikazioni più frequenti di sta malatia sò: meningitis, deformità di corpi, stopping in u sviluppu, disordini CNS (inclusi a paràlisi). Inoltre, u virus hè transmittatu da i rotti in l'aireta è di u meziornu, per quessa hè impussibile di prutezzione di u zitellu da l'infezioni. Ci hè esce, l'una sola misura per prevene sta maladugia hè a vaccinazione, anche i risichi minimi di l'occurrence di reazzioni avversu. Ùn ricusate micca di un tali avvenimentu cum'è una vaccinazione micca planificata contra a poliomyelitis. A so misura hè tutta solu per a fini di prevenzione di a malatia.

Contraindicazioni

Quandu hè a vaccinazione micca ricunnumatu? I contraindicazione principali sò:

  • Malati crunulogichi o infizziosi in a stampa acute;
  • Complicazioni neurologica per a vaccinazione previa;
  • Immunodeficiency;
  • Intolleranza ndividuale di i cumpunenti di a droga.

A vaccinazione contr'à contra a poliomyelitis: reguli di vaccina

Per rinfurzà i risichi esistenti di trasfurmà cumplicazioni dopu a vaccinazione, è per migliurà l'efficienza di a vaccinazione, parechji cumandamenti avissiru avutu:

  • Prima di l'immunizazione, hè bisognu di passà un esame medica;
  • Ùn manghja micca manghjatu è una vintesa prima è una sola ora dopu a vaccinazione OPV ;
  • Un mese da a vaccinazione ùn hè micca cunsigliatu per annullà l'attività fisica o cambia a dieta;
  • Hè necessariu escludiri i grassu grassu è dolce (a mamma d'averrea ancu bisognu di rivediri a so dieta);
  • Dopu a vaccinazione (1-2 simane), hè cunsigliu per evitarse posti di grandi concentrazioni di persone.

Trid vaccinate un zitellu da poliomyelitis? Ùn ci hè una risposta senza ambiguu à questa domanda - in ogni casu, ci sò parechji risichi. Quandu facenu una decisione, deve esse ricordati chì sta maladugia hè assai peligrosa. Cumplicazione dopu avè un virus "salvàticu" pò esse assai gravu, à disabilta è di morte.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.