SaluteMedicina

Pacemaker Installation - Miti è Realità

Di sicuru, parechji di noi chì avemu intesu dì parolle di pacemakers, pacemaker installation e altri simili. Sì, e parolle sò no-no, sì in a vita di l'annuncia chì anu usatu è, probabilmente, ùn hè micca un segretu per qualsu qualchissia chì ci sò parechje chì bisognu di pacemaker. Ma nantu à questu quì prubabilmente, a nostra cunniscenza finisci ancu. Allora chì hè veramente un "attore di ritmu"? Chi cambia a vita di una persona dopu a stallazione di pacemaker?

Frà l'indicazione per a stallazione di u pacemaker, assai lenta o di sguintatu l'attività di u cori hè attribuita. A stallazione di un pacemaker hè indicatu per certi tipi di corazioni chì ùn sò micca stimulati à u trattamentu konvenzionale. L'indicazione principale per a stallazione di ECS sò i seguenti: imblocazioni o, altri paroli, parechji tipi di cunnulazioni, i disturbi diffirenti di corbatori (freti, severi, micca affidate di trattamentu di droga) è, in certi casi, fallimentu di qalb.

U pacemaker hè un pianu mezzu compostu di trè cumpunenti: una fonti di corrente elettrica, un generale per pulse è l'elettroditi cù i filamenti. I dimenisuni di l'EKS sò più modesti, cum'è u so pesu (40-200 grammi). U stessu stessu EX hè disignatu per l'impiegazione in u tessulu sottucutanu di u paci: in l'abdominale, à l'armata di l'ombra.

A causa di fattu chì pocu pezza sapi assai di u pacemintore, ci sò parechji miti nant'à stu dispusitivu.

Forsi u più impurtante per a realtà, u più infundate hè u mitu chì un pacemaker hè qualcosa strangulente è periculu à a salute. Diciaranu, impedisce à vive, pò purtà cunziure tràglienu. Questa hè una raffenza. De facto a situazione hè radica diversa. I ragiò di installà un pacemaker sò ovati. ECS hè più di quantu bisognu à i pazienti, è sopratuttu per quelli chì soffrenu di i radatradiriasi, chì pò causà a perdita imprevisible di a cuscenza. U stimulator, à u turnu, elimina u ritmu ruru è i sintomi.

L'altri miti di u pacemaker includeu l'affirmazioni chì i pazjenti cù pacemakerie anu teme l'apparizione di l'uttimi è e lenzi di forza, postu chì l'onda elettromanjetica emettenu per elli affucanu u travagliu di l'stimulator. In questu sensu, deve esse dichjaratu chì per i pacifici cù ECS stabilitu, hè tutte sicurezza à stà à una distanza di più di 15 cm da qualsiasi apparati di u casu. In quantu à i linii di putere di alta tensione , dopu, passendu sottu i fili, i persone cun EKS sò solu esse fermu vicinu à i posti, evitendu u cuntattu cù i so mutanni.

Certi sò cunvinti chì e persone cun EKS ùn ponu in principiu micca aduprà i telefuni mobile. Questu hè ancu un altru. Un paciente cun una EKS ùn deve solu mantene u so telèfonu in un locu oghje à quandu u so EKS hè stallatu è, per cunsiderà, parlate cù u telefuni à l'uceanu contrariu da l'stimulator. Simply put, si u stimulateur hè da manca, u telefonu hè tenutu à u dirittu - è viceversa.

Frà l'altru mitu cumuni relative à a stallazione di ECS, ponu nutà u scantu chì l'operazione di installà un pacemaker toccanu à a manera negativu di a quantità di l'attività vitale, facenu micca impussibili di sportu, aggrava a qualità di vita è cusì. È dinò hè ancu un mitu. Ci sò parechji cunniscenu induve e persone cù e stimulanti installati ùn sò micca solu esse campatu un modu di stilunatu attivu, ma ancu impegnati bè in stu o quellu sportu prufessiunale. A cosa hè chì ogni stimulanti individuali hà u so propiu prugramma di travagliu, chì hè sceltu in realizazione à e caratteristiche di l'organiziu è a vita di u paci. Dunque, e donne cù ECS pò dà nascita, atleti-train, è tutti l'altri - viaghjanu una vita sana!

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.