Educazione:Storia

Cosmonaut Leonov - l'hérosu di u cosmoneuticu munnu

U famosu cosmonaut Leonov Alexey Arkhipovich hè natu in un picculu villu Siberiu in u 30 di maiu di u 1934 è diventò u novu in a famiglia. U so babbu era un omu assai rispittatu in u paese, cusì elettu era presidente di u cunsigliu di u paese. Quandu u zitellu annunziò tredici, a so famiglia sana s'hè trasfiruta a cità di Kaliningrad in cunnessione cù l'attività di u capu di a famiglia. Intirmau in a tecnulugia di aviación in u ghjovanu hè risatu ancu mentre studia à a scola. Allora guadagnau u sviluppu iniziale in e discipline cum'è a teoria di volare è u disignu di l'avvena. Dopu dopu à graduate di u brugu in u 1953 cù i boni prudutti, Leonov intrì in l'Escola Kremenchug di piloti senza alcuni problema. In più di questu, hà ancu avutu a cunniscenza in a scola supirstrada, chì era situata in Chuguev è pilotu di cumbattenti. In u 1960, dopu una spertura longa è dura, Alexei Arkhirovich accede cun un distendu di astronauti.

A cunquista di u spaziu esteru

In marzu di 1965, un volu especiale hè stata fatta in a storia di a cosmoneutica sovietica è mundiale. Allora u cosmonaut Leonov era in u rolu di u secondu pilotu di a nave "Voskhod-2" (u primu era PI Belyaev). Duranti stu volu, u primu tempu u primu tempu si truvò in u spaziu esteru. Passava 12 minuti è 9 sicondi à una distanza di cinque metri da a nave. Alexei Arkhipovich Leonov hè un astronauta chì hà realizatu cusì, facendu cusì una nova volta di l'attività spaziu umana. A carriera cù i so passi impetuosa cullò dopu. In u periodu da u 1967 à u 1970, hà ancu capu un gruppu chì si preparava pè vola à a luna.

U primu volu Soviet-Americanu

In i primi misura di 1973, l'Acadèmia Soviètica di Scienze, in cunjunzione cù a NASA, principia a furmazione pè a spidizioni di Soyuz è Apollo. I appieganti bisogna avè una bona intelligenza di a tecnulugia spaziale, cunnuscite lingue straniere, anu alta qualificazioni è prufessionalità. Cosmonaut Leonov fù numinatu capimachja di una navi domestica. A voce cumuni, chì durò più di cinque ghjorni, hà suscitatu assai interessu in tuttu u mondu. In u cursu di a so cummandu, a prima nave spusizioni sovietica intrappulata cù a nave espagnola americana. Inoltre, i cosmonauti anu realizatu numerosi esperimenti biomediciali, astrophysicale è tecnologichi impurtanti.

Cuntribuitu à u sviluppu di a cosmoneutica muntagna

L'astronautu Leonov per u so travagliu hà fattu una enormi cuntribuzione per u sviluppu di u solu sovietu, ma ancu u spaziu di u mondu. In particulare, hà realizatu un gran numaru di esperimenti è studii. Ancu abitanti ci anu spuntà u studiu di u culore è di i caractere visuale di u lustru dopu à i spazii spazii, u sviluppu di un travestimentu per u travagliu in e prumuzioni di l'energia di l'idrosfera, a pussibilità di usalla l'idrosfera com un analogicu di ingravidita. Inoltre, possa più di trenta discorsi in parechji conferenze è congressi. Alexei Leonov hè un astronautu chì hà assai premiati statali per u so travagliu. In u 1965 è u 1975 hè stata premiata u tìtulu di Eru di a Union Soviètica. Unu di i crateri lunar porta u so nome. Da u 1985 à u 1999, era unu di i presidenti di l'Associazione Internaziunale di u Spursu Spurs Attendant. Hè ritruvatu quandu era statu promossi à i principali generali di l'avjazzjoni. Ora stà vicinu è travaglia in Moscou.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.