Educazione:Lingue

Chì hè l'umanità? Chì ghjè l'umanismu?

Chì ghjè l'umanismu? In i paroli, u significatu di stu fenominu pò esse formulatu cù l'aiutu di a cunnissioni teorichi, quale espresu in simplicità è cumprendi. Dunque, questu cuncettu pò esse chjamatu normi morale. Questa hè una di e varianti di motivazione, chì ponu esse stati in mente di i persone, pressu à una o l'altra attività. L'umanesi è l'umanità sò sfarenti. U primu termini indica una teoria, u secunnu - nantu à l'implementazione pratica di l'idee scientifica. Dui cuncetti appiicanu una natura, l'attitudine sensuale à e persone, allughjendu l'assistenza è u sustegnu in ogni situazione.

Da a teoria à a pràtica

Allora una questione lògica si sviluppa: chì hè l'umanità? A definizione indica l'applicazione pratica di certi ideali adopti in a societa. In regula, questi sò vanduti è autormiunismu di e persone, a manifestazione di amuri, sincerità è e altre qualità pusitiva.

Chì ghjè l'umanità, hè diventatu chjaru in l'analizamentu di l'azzioni spiciati da e persone. A tiuria è a pratica di u costume eternu si aghjunghjianu nantu à a strada per stimulerà l'azzioni justa. L'individu chì pridiche a cumpassioni ùn sarà micca un creatore di creazione bè, perchè ùn ùn mancu micca cunfermatu nantu à i so atti persunale chì hè umana. Hè moltu viulente quandu questu ùn succede micca, è ponu esse tistimoni di l'ipocrisia - prughjettenu cù ideali sfarenti senza avè cunfermazione in a pratica.

E succede chì a persona hè debbule in termine. Nun era mai interessatu da quale hè l' umanità, in ogni modu, in a so natura nobili, hà sempre attente assai morale è in ogni sensu meritatu rispettu. Parlà micca bè, hè ancu necessariu di fà. Cusì, ùn hè micca abbastanza solu per esse bè à argumintacià, hè necessariu è per indicà ciò chì hè l'umanità in e cose chì viaghja assai prublemi.

Per fà una casa, avete bisogna à impastà una bona basa

Sicondu i ghjovani è ghjovani anni, l'autorità participati à a dimarchja di u prucessu strutturali attentanu di cumunicari sti cuncetti à i so figlioli, per crecià una generazione di e persone, nòbbili è educati, ma ancu quelli chì sò pronti à stà à sta parlata, preparanu un pianu è da eseguite l'eseguitu. Ùn hè micca abbastatu per vultà contru à a vostra cunniscenza, hè necessariu di fà u mondu nantu à elli megliu è più tipu cù l'aiutu.

Un tema cumuni in lezioni speziale in i scoli hè pensatu à scrive à ciò chì hè l'umanità. L'scrittura capacite à u zitellu à pensà, facenu i so propri supponi. I ragazzi è i zitelli appieghjanu micca solu per viaghjà in una sucetà di cunsumite è imprudendu spaziale i prudutti materiali, ma ancu per penserà a cuntribuzione necessaria di ognuna di elli à stu difficult process.

Da e parolle à i atti

L'Umanità implica chì una persona acquistenu u status di un sistema cumplessu, un mecanismu valiu. Inoltre, ogni mudellu hè cusì unicu chì valore à fistà i so caractères personali. Hè megliu dà à i ghjovani da i so primi anni per amparà a verità da quellu chì hè l'umanità. Composizione-raghjunamentu di e so alessioni fantasìi per u volu, attrae, cum'è una lampada brillantissima, attente à prublemi urgenti.

Per impregnate a vostra anima cù alta qualità, cusì vigilanti umanisti, vale degnu d'interessa a psiculugia umana. Questa hè veramente un sciffru multitùtule è interessante chì aiutavà à capiscenu i mutivi di l'altri. Un grande parte di malinquerdi in a nostra vita sò dovutu a manca d'informazioni. Ma cù a diligenza degana in a cugnizzioni, questa distanza pò esse cumpletu d'interessu.

Importanza di u pensamentu propiu

L'argullu nantu à "Chì hè l'umanità" prublemi cù i ghjovani à l'idea chì ùn hè micca cusì difícil ghjustificà i so amori. Più forte in u nostru tempu hè a propaganda di viulenza, furore, militanti è a supremità di u putere sò animati. A ghjente più ghjente ùn hà micca scurdatu di ciò chì hè veramente impurtante, hè megliu di pagà a so attenzione à qualcosa àutru chì a guerra di bandaggini è vendetta, chì pudemu osservà in assai pelle. A cuntemplazione di i prucessi di a lotta captures e résiddu l'instinctivi primariu. Tuttu chistu è abbastanza naturali, se u predanti in u celu ùn niscenu u nostru bonu, subitu subitu.

Propaganda di l'armunia

L'Umanesi pruvà ch'elli ùn anu micca malefici, peccati è sbagliati chì ùn ponu micca liberatu è pardunati. Se una persona si voli migliurà, u vostru resentimentu o attesta agghicata ùn deve esse in le mani di a cunciliazione. U modu giudiziu hè di prumove i cambiamenti pusitivi. Avete bisognu à pudè esse ghjustu nantu à e picculi disposti. Hè megliu, sicuru, è ùn permettenu micca e so situazione chì i reguli di a moralità sò transgrediati.

Questa pò esse assolutu solu se una persona si sviluppa è vive cun un cuncettu chjosu di u valore di a vita è a destinazione di l'altri, sapi passà à a so gula à u so stessu egoista è micca fà chì ùn vulia micca ellu stessu. Avete bisognu à pudè stà attraversu u nostru nasu è capisce chì una persona ùn hà micca parte di u società. Ogni ghjornu l'individu hà bisognu di fà di u quale hè furmatu da i so mani in un coppiu cù l'altri pòpuli vicinu.

U megliu modu hè di l'illuminà u lumi internu

Cusì ùn hè micca più faciule per furmà un sistema correctu in quale tutti seranu còmodu, per pudè generà qualchi cosa imprecisa è malsana, chì duvite esse circuncisi è rutti? Quandu una persona hè diventata più altu di i so motivi basesti, se u pensamentu di a sucetà cumuna funziona in un regnu sanu, cum'è un risultatu, solu ùn ci hè micca cusì chì una persona decente pò ferite dolorosa. A ghjente tenden à manifestazione di a so natura predatoria, quand'elli si vanu nantu à a so testa in l'ottu l'ughjettu, riclavanu i risorse di materie di l'altri. In ogni modu, u prucessu anu un ingaghjamentu interessante. Quandu avemu devalutate i diritti di l'altri à una attitudina onesta à i so duminii, arrimitemu in riscu perchè, perchè i stessi crescenti di prediletti saranu cammendu vicinu, prestu à devagliarete una presa più dèba senza batting a pula.

Sì questa logica è ideali ùn sò micca riuniti, l'umanità literalamenti persequitarà a so propria cuda, è quandu suprana, finarmenti, si devourà. Inoltre, per esse cusì un cacciatore è una vittima, una persona pò culparà tuttu u vostru, micca ellu stessu. Di sicuru, questu ùn hè micca chì tutti i membri di a società fiteanu un altru, sò à stu nivellu di sviluppu è sò sappiuti da a destruzzione di a lotta violenta. Avemu bisognu di capisce chì a vita hè cum'è un domino. Sì si sù imbuttatu, perchè vo vi.

Ogni mertu ddu trattamentu cum'è ellu stessu mostra. Allora tutti si derrière dinò a responsabilità per ellu stessu è esse amici à l'altri, a cunsiguenza pò esse solu l'armunia ultima.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.