Educazione:Lingue

Quale hè a morali è perchè ùn li piace micca?

Quale sò i Moralphages? Queste sò i persone chì culperanu à l'autri per l'immoralità. Hè per quessa, sò state moralisti chì imponanu l'opinione "dritta" in altre persone. U propiu cuncettu di "moralphag" origine nantu à Internet, quandu i risorsi di imaghjini (per esempiu "dvach") diventanu cum'è popular.

Definizione

Quale significa "moralphag"? Hè un pupulari fanàticu, irracionale chì ùn face micca a nuzione di diritti umani è di libertà. Almenu, sta definizione hè publicata annantu à "imidzhaborah".

Quale sò i "moralizi"? Perchè ùn li piace micca?

A parola "moralphag" hè comunhemente chjamata slang Internet. Questa espressione originisca in u ovest (nantu à a stessa «imagebards»), è u publicu post-sovieticu era simplificatu semplice. In Internet, ci sò parechje risorse umuristi, induve ùn ci hè nudda senza censura è valori murali. Tuttu u cuntenutu ùn passeghja u filtru, è per quessa chì pò esse truvatu spessu, u chjamatu cuntenutu di shock. L'ideulugia di tali risorse, cum'è una regula, si trova in u fattu chì tutti l'utenti sò deve esse anonimu. Ci hè ancu una regula micca dichjarata - "l'uttellu à qualchì puntuale sapi quantu di cuntenutu pò esse quì." Perchè in such places "moralphages" ùn sò micca benvenuti, è in generale ùn piace micca. Dopu tuttu, ùn ci hè nuddu sensu in u so moralizing e indignazione versu u restu di u populu di questu o questu foru. A question risultatu: "Perchè vene quì si avete cunnosce chì u ghjudicheghjanu?" Esse risorsi sò creati per i publicità interessanti per cumunicà cù l'altri è di sparta l'informazione (in generale informale), è quandu qualchissia interferiscenu cun elli Una reazzione currispondenu hè nata.

Identificazione

Se intesu interessate in quistione di quale questi sò i so capite, sapere cusì chì i prublemi prediletti per discutiri di sti "Citatini d'Internet" sò: i prublemi di e minurità sessuale, a pruibitu di l'abortu è a maternità surrogata, a prutetta di eutanasia, insulannu i sentimenti di i believers, a sana di pornografia è assai più. Comu pudete vede, i temi sò digià resonanti. "Moralisti", ghjustu u stessu è adore nantu à tutte sse scandite è piglianu l'opinione d'opposizione.

E in cunclusioni di quali quelli moralfagi, pudemu dì: queste populu cunvince chì a so "moralità" intaressu coincide cù u universale. In a pràtica, però, i diritti murali di e persone in parechji rispetti divirsenu, perchè tutti i pirsuni sò in parte differenti. Di sicuru, certi reguli giudiziu esistinu, ma micca tutti l'argudiaranu in casu d'una piccula discrepanzia o disputa. U "moralphag" battarà finu à l'ultimu, soprattuttu se a storia sana passa in Internet.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.