Educazione:Lingue

Chì significarà? Quale hè chjamatu una persona putenti?

Ci hè una saviezza di tale folklante: a parolla chjappata da a putenza di u core. Per una banda, u significatu di u pruverbiu hè chjaru. A parola "putenza" parra per ellu stessu, nisuna spiega adattazione hè necessaria. Solu solu novu a maraviglia hè datu, quantu suttili, capaci, è pricisu hè nutatu. È da l'altra banda, hè interessante per "avè u coru di questu", per capisce chì "putere" è quale hè chjamatu una persona putente ...

Dizziunariu esplicitu

In cerca di e risposte per quistioni inquiraturi, unu deve prima di turnà à sè stessu. A questu avemu torna, ma ora avemu a ghjallinara à u dizziumu esplicariu. Chì ci contarà di l'uni lexical "pututu"? Ci hè una manu aiutata à intendezza a frasa "persona putenti"?

Allora, sicondu u "Dizungu Spagnolu di a lingua russa" editatu da Ozhegov, l'aggittivu "pututu" teni parechji significati. A significazione diretta hè chì si succorsu à u prublema di decadenza, diventenu mandibula, spoiled, decaying. Qualchese pò esse putenti: manni, foglie falli è filamenti. A lista pò esse continuata indefinitu, postu chì tuttu u materiale ùn hè micca eternu è prestu o dopu o dopu perisce. U secondu - crudu, senza sensu di u sole, calda, causannu varii doluli. Comu esempiu, pudete dì questi frasi: u tempu putente, u putente novembre, acqua putenti. È, finarmenti, l'ultimu hè un significatu figurativu, secondu chì u lexeme di interesse significa assenza, pèrdita di u core internu, immoralità, depravità. Solu in cumminzioni cum'è un populu putenti, un corpu pututu, una alchimia putenti, sangue putenti, è significativu secunnu si manifesta.

A Bibbia

E quale d'altri fonti d'infurmazione? L'enciclopedia bíblica Brockhaus, unu di i libri di ricerca più impurtanti nantu à studii biblica, dà u materiale dopu. Ghjesù dumande à i so discìpuli per guardà i prupietti falzi, perchè un bonu arburetu ùn pò micca portà frutti putenzi, cum'è un arbulu putenti hè bonu fruttu (Matteu 7:17). In ogni modu, un omu chì in a fede si pute u peccatu si permette una "parlata putenza" per vene da a so bocca. Solu una bona parolla averia u putere di liberà a gràzia à i saperu (Ef 4:29). In altre parolle, una persona putenti hè un prufittu falu, pridichendu a verità per a so vanità è l'intiressi. A verità di sta tipu ùn pò micca esse benefiziunate micca à quellu chì si difende, micca à quelli chì avete cunzigatu. Sò poisonu solu.

Paràbbili

E ora a paràbula: quantu senza ellu? Dopu tuttu, una bona paràbula abre a so ochji à qualchissia chì un secondu era parechje ordinale o, per contru, incomprensibile. E ella simpricimenti, faciule è bella. Dunque ci dite quale hè u populu putenti.

Allora, a paràbula hè a prima. Un ghjornu u discepulu intrì in u so maestru per cunsiglii: ciò chì hà bisognu à fà per esse u stessu cum'è ellu, sàviu, sempre in armunia cù ellu è u mondu. U maestru accunsentanu accunsentutu per aiutà è li dumandò di furnisce una sacchettu e patate.

- Sè offriti una persona, anu ingeratu cun ellu o insulte portu, pigliate una patata è cundùcelu in u saccu. È cusì fate tutte ogni tantu cun u più cunflittu.

- È hè questu? Cumu pò esse un assurdu di l'aiutu in una grande cause? U studientu dumandò in sverbu.

"No", u sage hà prestu à spiegà, "duvete sempre tenete stu saccu cun voi". U pupillu accunsintì.

Pisanti pesu

U tempu passava. Sfortunatamente, a borsa era china. Era dura è incùmodu di vèstinu sempre cun voi. E questi patate chì anu rimannatu à u principiu, hà cuminciatu a pudassu, è questu prufunniu un aromu dispiacu. Chì deve fà? Una volta u discìpulu hè vinutu à u maestru. Ma questu tempu cù indignazione. U sage hà intesu listessa tranquillità à ellu è dicia: "Ma hè u listessu cosa chì succidevi in ellu, voi ùn vedi micca, ùn avete micca quantu pesurazza hè in a vostra ànima, è cumu si trovanu i so misdeeds in pocu à pocu à pocu à pocu vici." Un vegetale putenti hè un omu putenti. Avete statu l'oportunità di osservà stu prucessu da u partitu.

Dui laghi

Eccu un altru - micca menu interessanti è nè menu educativu.

Una volta un tempu quì dui surgenti sottumessi à dui brevi reservori. Ma ogni flussu, tuttu cambia, è l'acqua hè vinuta. Dopu vindutu u ghjornu chì avianu a pinsari supra u so destinazione futura. Ddiu invitò à ellu una entre duie opulentai. O diminuzione di grandezza, ma à a listessa ora diventene più profonda, o, à u contru, largamente sparghje, ma esse chjuca.

Dui laghi anu pensatu è decisu da seguente: unu sarà chjuca, ma larga, perchè l'ave pò vedà da l'altizza di u so volu, è l'altru, sacrificendu a so misura, mantene a so prufonda è a purezza. Eppuru, cumu si dicenu, hà dettu.

Prucessioni

U primu embiu enjoy the greatness. Dopu tuttu, ci sò assai occhi, e tanti animali anu vultatu per ellu. U sicondu hà diventatu cusì picculu chì u truvatu in l'eddu densa ùn hè micca un fattu faciule. Tuttavia, hè u tempu per u gran solstiziu. L'acqua in u lavu enormi, ma pocu pruverbiu è turbu, coperto cù verdi è mucus. Da ellu sempre smelled di decadenza. A vita hè stata cambiata. L'acqua di u lavu chjaru è di u prufunnu era micca spavintatu da u sole sante, pigliò i so raghji cun gràzia, è diventene ancu più chilago, più trasparenti, cristalline. È ùn importa ciò chì era dura, tutti i pratiche ghjuchjenu trovanu un modu.

Ùn hè un clima maravigliu, è u sole scorching hè un veru pruvoi, dichjarà a verità esencia di e cose: rot rotates rapidly, pure - hè purificatu.

Chì di tuttu ciò chì seguita?

Sò una cosa: un omu cù una alchimia putenza hè un trifle, affidate, ombre, ombre. Ma hè inculate in l'internu. Sembra chì nimu hà da puderebbe ghjunghje, vede o ancu cunvince nantu à una pussibuli scrivutu. Dopu tuttu, ogni cosa hè bella, dritta, bella, cum'è una poma misa, ruddy in the picture. In ogni casu, hè solu bisognu à muzzicari una mela è sùbitu ùn hè un gustu di decadenza. E quarchi cosa hè aghjera - tocca u toccu, è si spende, crumbles, fissure. Cum'è Shakespeare hà scrittu: "Rotten ùn pò intollerà toccu". Inoltre, ùn solu u pueta poeta inglese scriviu nantu à questi populu. Molti scrittori scupreranu nantu à e persone putenti. Per esempiu, Oscar Wilde hà cunsacratu un travagliu sanu à questu tema - "Ritrattu di Dorian Gray", chì ci conta a manera chì l'imaghjini di un ghjuvanottu di l'alta socie pigliò nantu à tutte i vici di l'ànima putenti. A faccia in u ritrattu era distortu, copertazione cù l'ulcera è u musculu, è chì Dorian era sempre ghjovanu, charming, bella.

Hè impussìtellu di ùn spuntà u citaru di un altru inglesi, Jack London. Ellu disse chì in quelli di i cummerciale di e persone putenti ci hè una grande parte, è in a so ghjente hè impossible di preservà a salute morale. Sò currutti. In tutti sò solu l'stomacu, e i bisognu spirituale, cum'è ameba. Hè ciò chì una persona putente significa. Forsi, questu hè a característica più cumpreta.

Hè pussibule di evità di scontri tali giovani? Prima di tuttu, avete bisognu cù i più chjucchi è più difficiuli - per guardà voi, i vostri pensi, sentenzi, desideri, parolle, accussioni. Ogni vota ferma è fate sè stessu s'ellu ci hè un populu putenti in e mo attività. Dopu avè guardatu aspittà, senti à l'altri è ancu oliu. Dopu à quessa, e ghjente pudere uleore male. È cum'è Fazil Iskander hà nutatu, ùn si sentenu micca u so pudore.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.