Educazione:Lingue

Lingui flessibili: difinizzioni di u cuncettu

L'issueu di classificà e lingue hè certamente cumplicatu è capaci. Chì sò l'idiomi inflectionale è chì tipu di lingue sò quelli, chì tipu di lingue hè chì appartene à a so lingua nativa, queste dumanda ùn hè micca cusì nant'à a situazione di ogni ghjornu. A tipulugia di lingue hè significativa per i persone chì travagliendu in u campu di cumunicazione è tecnulugia internazionale. Ogni filologo di studiente capisci da core. Parechji, prubabilmente, diceranu chì sta informazione hè micca necessaria è micca necessariu per elli, ma hè cusì? Hè bisognu à sapè à u locu di a lingua nativa in u sistema tutale in tuttu, per esse cunnisciutu di a so uniqueness linguistique è per capiscenu u valore storicu è culturale di e parolle chì avemu parlatu ogni ghjornu.

Infurmazione ghjugna

A divisiona di lingui esiste bisognu à diverse classificazioni. Per a classificazione genealogu, i lingue sò spartuti in e famìglie, quelli in a so volta in gruppi chì anu ancu rami. Famusu per quasi tutta a divisiona in famiglia linguistica inclusa l'indoeuropee, caucasian, chinese-tibetanu, altiaticu è assai altri lingue. A so volta, a famiglia Indoeuropee hè divisa in gruppi, eslavu, germaniche, romance, etc. Per esempiu, l'English appartene à a famiglia Indoeuropee, u gruppu germanu, a brana occidentali. A lingua russa appartene à u gruppu slave di i lingui indoeuropei. Sta classificazione di lingui indica a so rilazioni. Inoltre, i lingue sò spartuti da altri caratteristiche. Ci hè una classificazione morphologica è grammatica.

Classificazione morphologica di lingue.

Ùn hè pocu impurtante hè a classificazione morfologica o tipulogica di lingue, chì indica, cum'è u nomu suggerisce, u tipu d'educazione di a lingua. Sicondu sta classificazione, ci sò quattru tipi di lingue: 1) isolamentu, o amorfu, 2) incorpore o polisinticu, 3) inflective, 4) agglutinative. Stu tema hè studiatu per i più grandi linguisti di tuttu u tempu. Per esempiu, i filològii tudischi Augustus è Friedrich Schlegel vinni una volta à cuncludi chì e lingue sò una manera sintetica è analitica di l'educazione. Un altru filologu inglesi, Wilhelm von Humbold, hà perfezzionatu a teoria, a purtendu à u locu in quale avemu avutu oghje.

I lingui selettivi è agglutinattivi sò u cuntrariu.

Per capiscinu megliu l'essenza di sti tipi, anu da esse disassembledu in comparatori, perchè anu propietate oppostu. Accuminciamu cu a parola "inflexibule" è a so etimologia. A parolla vinia da u latinu flectivus "flexible", chì implica una struttura flexibule di lingue. E LINGUA FLUIBLIATA sò a parola formale linguas in quale si basa aggeghjradendu à a basa di a parolla parechje inflexioni cù diverse significati multitasque. Aglje ugliu vinianu da u latinu agglutinatio - "pegà" è impone un sistema persistente.

Lingui agglutinattivi

E lingue agglutinattivi sò i paroli di furmazione in a quale si trova agghiuncennu i morfemas cù un sulu significatu, micca sottumessu di cambià. E lingue agglutinattivi include, per esempiu, turcu è Finno-Ugric. Un esempiu vivu di e lingue di questu gruppu hè u japunese, Bashkir o Tartaru. Cumpressu com'è un esempiu: a palora tudisca " hatlarynd ", chì in traduzzione significa " in i so littri " consisti di a data di morfema: " capanna" - "lettera", " lar " - morfema cù u valore plural, " ын " - morfema di a terza persona, "Sì" hà u significatu di u casu locu. Eccu, ogni morfema hè un sulu significatu. Un altru esempiu vivitu da a lingua Bashkir: a parolla " bash", chì traduce com "cap", hà u significatu di u casu nominativu, singular. Ai aghjunghje u morfimicu "lar" - " bash-lar" è avà hè significatu "capu", vale à dì, u morfimicu "lar" hà un significatu unicu - u plural.

Lingue di tipu inflectional

Avemu avemu discurrai in lingui inflectionale più detail. Comu cumu hè chjamatu sopra, morfema in questu casu anu parechje significati, chì pudemu vede nantu à l'esempiu di a lingua nativa russa. L'aggittivu " bellu " hà a fine "u", chì ci ponu à u genulu masculinu, u case nominativu è u numeru pluralu à u stessu tempu. Dunque, un morfema hè di trè valori. Cumpiamu un altru esempiu: u sustantivu " libru ", a fine " a " porta u significatu di u genetu feminile, unicu è nominativu. Cusì, pò esse cunclusu chì a lingua russa hè inflectional. Eru altru esempi di i lingui inflectionale pò esse tedescu o latinu, o ancu a maiò parte di e linguaggiu cunnisciutu di a famiglia induaurupee, in particulare, tutte e lingue di u gruppu Slavicu. Riturnà à i scientisti tudischi di u XVIII sèculu, si nuta chì a lingua inflectionale, à u mumentu, pò esse un modu sinteticu o analiticu di l'educazione. U metu sinteticu implica u fattu chì a furmazione di a parolla si trova aghjunghjendu diverse morfema, suffissi è postfixi. U metu analiticu vi permette di utilizà i sti paroli di serviziu. Per esempiu, in Russian, pudemu dì " Scrivite ", usendu a fini di u futuru tempu, chì hè un modu sinteticu di l'educazione. O pudete dì " Scrive ", utilizendu a parola di serviziu futuru " Sò esse ", chì hè un esempiu di un metu analiticu. Hè nutate chì ùn sò micca una distinzione clara in questa classificazione, assai lingui combina diversi manere di a formazione di parolle. Una pregunta interessante hè se a lingua inglesa, oghje u più studiatu inflectional o agglutinative?

Inglese è inflective?

Per risponde à sta quistione, avete bisognu di un pocu analizamentu basatu annantu à l'infurmazioni acquistati sopra. Pigliate u verbu in English " dorme ", chì traduce " dorme ", induve u " s " ending ha u significatu di una terza persona sustantiva, rigalu presente. Una morfema hè di trè significati. Tuttu, l'inglesu è inflectional. Per rinfurzà a teoria, ci sò parechji esempi: u verbu " have Fattu "cù u significatu" fattu ", induve a parolla di servizio" avete "riciunà nantu à u plurali è perfettu à u mumentu tempu; « Ghjè Eating "-" mangia ", induve a parola ufficiale" "porta u valore di u singulari, a terza persone, u rigalu presente. L'abbundanza di l'esempii cun le lingue ufficiale in inglese parra di un modu principarmenti analiticu di a formazione di a parolla.

Quassu annantu à l'isulamentu è di i linguagi polisintèticu

I lingui selettivi è agglutinattivi sò i più largamente distribuiti in u mondu, ma ancu chì ci sò dui modi più. Isolate, o lingue amorfhe sò lingue chì a furmazione di a parola hè carattarizata da una absenza totali di i cambiamenti di parlà è l'aghjunti à i morfema. Hè u so nomu stessu. Tali lingui includenu, per esempiu, u chinese. A frasa " cha boo bu " denota " Ùn vede micca tè ". Incorporate o polisinticu, forsi, u più difficiuli di studià è di pronunziarii di lingue. A formazione di a parolla ci si trova cù l'aghjunghje paroli per l'altri furmati da e sentenzi. Cum'è, per esempiu, in a lingua mexicana " ninakakwa" , unni " ni " - " I ", " naka " - " I eat ", " kwa " - " meat ".

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.