Educazione:Lingue

Famiglia Indoeuropee di lingue: ipotesi di origine

Studi di i linguisti in l'urìgine di una lingua permettenu a ghjustificà u diploma di parenti di parechje naziunalità. Ùn sottestimanu queste ricerca, perchè certe volte in u cursu di questu o quella analizazione palesa i sicreti oculeti di l'umanità, chì sò di grande impurtanza. Inoltre, per resultante di a storia di l'urìgine di e lingue mundiale, ci sò più fatti di più chì confirmanenu chì tutti i viulamenti di cumunicazione piglianu l'urighjini da un principiu. Ci hè parechje versioni di l'urìggini di un gruppu linguisticu particulari. Demu cunzidiri li rooti di a famiglia induaurupei europea.

Chì què stu cuncettu includeu?

A famiglia di e lingue indoeuropee hè stata distinta da studienti linguistichi nantu à basa di grande similitudu, i principii di similitudu, pruvata da u metudu storicu comparativu. Fiu inclusi più di 200 malesu vivu è mortu di cumunicazione. Sta famiglia di lingua hè rappresentata da i trasportatori, a quantità chì supira a marca di 2.50000000000. À u listessu tempu, u so discursu ùn hè micca limitatu à u marcatu di questu o questu statu, hè distribuitu in tutta a Terra.

U terminu "Famiglia Indoeuropee di lingue" hè statu introduttu in u 1813 da unu di i famosi scientisti britànichi Thomas Jung. Hè interessante chì u fisicu britannicu hè u primu chì hà dettuvatu a inscription egiziana cù u nome di Cleopatra.

Ipotesi nantu à l'urighjini

A causa di fattu chì a famiglia di lingua indoeuropee hè cunsiderata cum'è a più generalizata in a Terra, parechji studii stanu benistanti induve l'urighjini di i radichi di i so vitturi. Ci hè parechje versioni nantu à l'urighjini di stu sistema linguisticu, l'infurmazioni brevi di quale si pò esse presentatu cusì:

1. L'ipotesi Anatoli. Questa hè una di e prime versioni di l'urìgie di proto-lingua è l'antenati cumuni di i gruppi indoeuropei. Hè statu pusatu da l'archeologu inglesu Colin Renfrew. Hà suggiunatu chì a patria di sta famiglia di lingue hè u territoriu induve si trova u settore turcu di Chatal-Hyuk (Anatolia). L'ipotesi di u scientistu hè stata basatu annantu à i finds found in questu locu, è ancu nantu à u so travagliu nantu à l'analisi usendu l'esperimenti di radicuni. Un altru scientificu britànnicu Barry Cunliffe, cunnisciutu per i so opiri in u duminiu di l'antropologia è l'archeulogichi, hè dinò cusì chì hè d'urganisimu d'Anatoli.

2. L' ipistesi di Kurgan . Questa versione hè suggeruta da Maria Gimbutas, chì era unu di i cimini prominenti in u duminiu di i studi culturali è di l'antropologia. In u 1956, in i so scritti, ella suggiò chì a famiglia indoeuropee di lingue hè uruguautu in u territoriu di a Russula moderna è u Ucrania. A versione hè stata fundata nantu à u fattu chì a cultura di u nome di Kurgan è a cultura di pit era sviluppatu è chì questi duie cumpunenti spiculevanu annantu à a larga di Eurasia.

3. L'ipotesi balciana. Secunnu stu suposu, si pensa chì l'antenati di l'indoeuropei viviranu in u sudu di l'Europa muderna. Sta cultura hè urigginata in a parti di a penisula balcanica è compuse una cumminazzioni di valuri materiali è spirituvii creati in l'Edizione Neoliticu. I scentifichi chì pusonu issa versione basate i so ghjudìzii nantu à u principiu di a linguistica, sicondu u questu "u centru di gravità" (quella hè a patria o a fonte) di a distribuzione linguistica si trova in u locu induve a maiò varietà di i mezi di cumunicazione hè osservata.

I gruppi di a famiglia induaurupea di lingue includenu i modi muderni più cumuni di cumunicazione. I studii di i scientifichi linguistichi pruvucanu a cumulazzioni di e cose, cumu ancu u fattu chì ogni ghjente hè raportata cù l'altri. È questu hè u principale, chì ùn deve esse micca sminticatu, è solu in questu casu hè pussibule di impedisce l'enemista è u malinterprete trà e diverse naziunalità.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.