Educazione:Lingue

Chì hè una sillabba è cumu pò esse?

Ci sò parechji risposti à a question "chì hè una sillabba?", Questu hè questa parolla teni parechji significati.

Definizione è Variità

In rispettu à, per esempiu, scrittori cusì pò esse chjamatu u so stile, manera di presentazione. Dunque, in u sensu linguisticu, questa parolla significa unu o più di sonu pronunzianu da un solu push di l'aire exhaled, fusionu. Cusì, a sillabba hè a unità articulata minimu. Ùn hè micca difficiuve ch'ellu crede in russu questa unità solu cuntene solu un sonu vucali. Hè da u so numeru chì pudete cuntà u numaru di sìllabbi. Per elli, sti unità ùn portanu micca carica semantica. Hè ciò chì hè una sillabba.

Sò dividuti in parechji tipi. Ci sò varietà di varietà cum'è simbulu apertu è chjusu. In u primu casu, finiscinu cù una vucali, è in u sicondu casu cun una cunsunanti. U primu in a lingua russa hè più, sò più frequuti in u principiu di i parolle. Questa si spessu pò esse truvata à a fine di unità lèxica.

Quandu divice una parola in i Silabali, hè necessariu di ricurdari un pocu di reguli. Cusì, i cunsunanti doppia ùn sò micca separati, è hè ancu impussibule di scumparà cumminzioni di littri chi fannu un sonu. A divisiona di i parolle in silabani aiuta in l'astu di reguli Traslassi, ma ci sò parechje alcunu eccezzioni, quandu, pari, l'unità minima hè fragmentata. Ma chì hè una sillabba? Questa hè a unità articulata minimu, è a trasmissioni di e parolle si svolghje nantu à a carta. Allura tuttu hè logicu.

A dependenza di leghje vucali nantu à i tipi di silabbi

Parevi, chì possa influenza? Serà forsi, ma ùn hè sempre notu. In russo, lettura di certu sonu ùn depende micca da si hè una sillabba aperta o chjesa, ma in parechje altri pò esse tracciata bellu chjaramente. Quelli chì stanu, per esempiu, in francese, hè ben cunnisciutu.

In più di i modi più menziunati, in English, per esempiu, ci hè ancu un situatu Semploci silentu apertu è cunnosamente. A prima categuria includenu quelli in quale, dopu una vucali accentuata, volte, l'ultimu sonore hè "mutu", questu ùn hè micca leghjite. Esempii sò puri, curazioni, sicuri, sicondu secondu a variità, è ancu nantu à a formulazione di u stress basico, a leghje di quasi tutta a unità lexicala, quella, a parola, dependa. Puderà esse divintendu una parolla in i sillabuli è ancu di più per definisce u so tipu ùn hè micca cusì faciule, sopramente chì ùn anu micca esse una sola vucali in a sillabba.

Regoli di migration

In russu, l'esplicazione di quale hè una sillabba è cumu per fassi sparte in i paroli nantu à elle hè datu principalamenti per amparà e regule di traslassi. Spessu Forse coincidinu, ma micca sempre. Comu cedutu, certi voti a trasferimentu ùn seguita a division in silabaghji.

Prima, i cunsunanti doppia sò sempre dividuti. Ùn pudete micca lascià una sola carta in a linea o a purtalla, ancu s'ellu hè una sillabba sana. Allora "leakage" diventerà cum'è "from-flow".

Siconda, unu deve cuncepitu si tratta a fragmentazione di a cunghjunta di cunsunanti sia a parolla. Per esempiu, in a parola "left" a division in silabbi s'assumiglia "y-e-zzhat", è pudete trasferiri sola comu "go-zhzhat". Cusì ùn ci hè bisognu di abbandunà studientu e regule pertinenti, perchè parechji matessi. Cusì, per esempiu, ùn pudete micca separà prefissi di una sola sferma per u traslassi, se seguenu una cunsunanti, ùn ponu micca siparà a parte iniziale di l'arradichera in una parolla è parechje altre règuli, l'esistenza di quale ùn hè stata ghjustificà nantu à u vostru.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.