Educazione:Lingue

Un attornu participali. Punctuation marks in u casu di participiu veru e gerundivu, participle adverbial è di turnover turnover

Chì ci hè una rotulazione generale? Quali punctuazioni sò usati in scrittura per distingue un participu verbal? Qualessu hè u rolu di u rotundulu generale in una frase? In questu articulu, analizà issi questi, è ancu risponde à e quistione chì quandu hè necessariu di isolà sti constructioni, è quandu ùn avè micca esse fattu. Di sicuru, in u cursu di l'articulu analizà l'esempi pertinenti.

Introduzione

U turnu participale, i punti di punterrazione sottu u guvernu gerundivu sò longu a parti integrale di l'studiu di u prugramma in lingua russa, chì hè stata cuminciata in u brigu. Cusì, chì hè una rotulazione generale?

Un giumentu participali ùn hè nunda più chì un participidu, chì hà parlatu dipende. Un tali passatu pò esse espressatu è circuncisu illuminatu.

Comu si cunnosce, in russu sò i dui parenti indipendenti di u parolle, è ufficiale. Allora, à u primu gruppu hè solu u gerund, da quale un participu verbal hè cumpostu. Punctuation marks cun una fattura ùn participle sò reguli per l'usu di regule appruvati, chì cunsiderà guardà in i paragrafi sussegwenti.

In generale, sta parte di u parolle significa, in fattu, una accetta addizzioni. In questu casu, si tratta l'attività basica scritta in un certu fragmentu di u testu. E più: punti di punctuazione cù participiu participle è adverbial sò messi ugualmente.

Chì hè l'evangelicu di u Vangelu?

Combi i signali di duie parte di u parolle: verbu è avverbiu.

Ciò chì ci hè in parte participu verbalu da ogni parte di u nome di parlà?

Da u verbu sunduminu "ricivete" tali miràzii cum'è dolce è prumessu, ricumpensa. E da l'avverbi, "ingannatu" l'imprevisibilità, ancu u rolu sintasticu chì hè inherente in a circustanza.

Chì sò i dumanni di l'evangelu?

Questa parte di u discorsu risponde à e quistione chì seguitanu: "Cumu fate?", "Chì fate?"

Intruduzioni à i ghjinnitori

Chì ghjè una sola gerundiva in a lingua russa, avemu digià stranatu. Ma chì ghjè u prugettu tutale? Punctuation marks cun una volta non-participata pò esse situata in pusizzioni diffarenti, sicondu i regule.

A custruzione hè un sistema di un participiu verbali verbi è di parolle di depende chì sò assuciati. I parametri restante di a prughjettu si mantene a stissa cosa à u casu di un unicu participiu verbali. Hè primariu nantu à e questi à quale hè rispunsevule, è u so rolu in a pruposta. Punctuation marks in sentenzi cù u rotulamentu generale pò esce da parechji posti.

Assumi chì a sentenza cuntene sta parte di u parolle. Allora, in a listessa frase, deve esse un predikatu espressu in u verbu. Hè denote l'azzione principale chì succideva, mentri u rovindru gerundivu o ghjinestru cumplementarii sta accionu cù alcuni accunciazioni o esclarazioni, se ti piace.

Un attornu participali. Punctuation marks cù corbata

À quandu ci vole à daveru, quella frazzioni di punctuazione avarà qualchì sguità. Ci hè qualchì algoritmi chì vi permettenu di capiscenu a maiò parte di e casate. Eppuru, certi volte e regule ùn anu imprevisu in u casu di questi propositi, quandu, parissimu, a coma si deve fà, ma in a realità ùn si hè micca. Solu l'intuizione pò aiutu quì, perchè e règule ùn spiega micca cusì. Ma pudemu avè trattatu cù questu tardu, ma avà avemu parlatu solu qualcosa cosa.

U usu di u participu verbalu, una persona hà dettu ragiunà chì l'attività principale (espressa da u verbu, u rolu chì hè u predicatu) è l'accultura addestra (espressi da a nostra volta participata amata) sò in relazione cù a stessa persona.

Hè nutate u fattu chì e sti construczioni spessu succèru in proposti uni membru di un tipu specìpicu persunale. U predikatu in una tale frasi pò esse espressa da un veru standing in u spiritu imperativu. Questu, da a strada, significa chì u sughjettu in a parazione serà bella solu di truvà.

Un altra pinzata: pudete puru aduprà u participle verbali in e parole impersonal. In questu casu, hà pigliatu una cunnessione cù u verbu-infinitu.

Esempi di turni participali in i sentenzi

1) Quietly, quasi chjappà in terra, passava, senza piglià l'ochji nantu à l'ughjettu di a so osservazione.

2) È maladisciaranu per un pezzu di tempu, utilizendu parolle sputichi chì ùn avianu micca u sensu megliu, è dopu, hà partutu, chjappinganu a furtuna cù a porta.

3 E quale avete avutu questu chì, avendu dicisu, finu à duverebbe metterà a so scola, ellu truvava una cosa chì avia tantu tricatu, di quale ellu avia scurdatu?

4) Dopu visti un pappagallo di cani, u ghjattu ùn hà micca solu scramble à l'arbre - hà viottu quasi voltu.

5) Perch'ellu s'hè alluntanatu sottu à i roti un babbu di fumu, u carru brusgiatu rossi i pneumàti cù l'asfaltu è, dopu un ribbellu longu, hà fattu un rapidu passu davanti.

Puntuazione

Punti di punctuazione cù un giuneddu non-participali si mette in casi diversi. U so usu hè regulatu da e reguli è eccezzioni. Di solitu dependenu di induve in a frase hè un participu verbali. Punti in punti di punctuazione in u casu di una ghjustificazione ponu esse situati da una parte (se a volta hè in u principiu è a fine di a frase), da ogni ubbitu (se a volta si trova in u centru di a pena), è ùn deve esse postu à tutte (in casu hè una eccezzioni a regula).

In generale, parechje fontene chì u giornu hè sempre insulated, in ogni pusizzioni. Questu hè micca veru, perchè ci sò esvulezione, è ancu qualchì articulu chì pruteghjanu l'insemià di punctuazioni cù una rotazione non verbal. Sò pochi, senza dubbitu, ma sò oltre. Intinceremu à capisce più ciò chì sò sti casi.

Quandu u tempu di tutale ùn hè micca separatu?

U stabilimentu di punti di punctuazione cù un fatturizatu non-participiu ùn si saranu se u stessu si funziona in un significatu cù l'azzione principali. È quandu ùn si pò micca esse usate?

Prima, se l'azzione di principale è l'additionale sò in relazione cù altre parolle. Esempiu: "A distanza percurrane hè più rapida chì tutti, u calzatu finitu hè diventendu propiu". A so propiu, o più preferitu, l'usu di sta sentenza di stu fattura participale serà una violazione di e norme sintassi. Compare this sentence cù i seguenti: "Dopu avè a fine a distanza di più, u finisher prontu celebrà u so triunfu".

Ùn pudete micca aduprà u prucessu gerundiu è uparativu in u casu chì a sentenza impersonale ùn manca un infinitu. Hè bisognu, cù questu disignu, ùn ci hè nunda chì si ponu in relazione. À u listessu tempu, in una tale frase ùn pò esse una cumminzioni cumposti da un pronimu o un sustegnu ghjucanu à u rolu d'un cumplementu è un preghju veru. Esempiu: "Impussibule ciò chì u clima fora di a finestra, aghju intesu sta triste. Questu hè ancu una viulenza di e norme sintassi. Serà correttu in questu casu: "In vista di u tempu à l'estremità di a finestra, aghju inturizatu immediatamenti tristi".

Hè pruibitu di utilizà un disignu s'ellu riferisce à participi di u tipu passivu. Ci hè chì u sughjettu di l'azzioni, chì hè indicatu da u gerundu, è u sujetu di l'azzione, chì hè spressione da u predicatu, ùn anu micca coincide. Esempiu: "U ballu, chì alluntanò da u stadiu, era sempri attitatu". Eccu l'errore ghjate in u fattu chì una volta si riferisce à a voce, è a seconda volta - à i persone chì l'hà pigliatu.

Chjave

Allora, chì truvamu in u corsu di stu articulu? Prima, questa punctuazione marca in sentenzi cun una cuccagna pò esse situata diferentamente, secondu a so situazione in a sentenza. Hè ciò chì si ponenu in un locu (se u vanzu hè di principiu / finale di a pena), è ponu stà sicondu da dui parti (se u giornu hè situatu à u centru di a frase). Siconda, punctuation marks with gerundive and gerundive turnover are set equally. Tercero, a formulazione di punctuazione hè regula da normi sintassi. Quarta, vogliu avè nutitu à a fine a similarità di a pruduzzione, chì puntee cù i participle participle è adverbial.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.