Educazione:Lingue

Nuvellu: stress. A vera correzione di a parolla

A spessu, a ghjente teni dubbiti di cumu accade una sola parola. Se a pena hè in a so sentenza in tale manera chì cuntene una sola vucali, i prublemi ùn sò micca ghjustificatu. Cosa da fà in altri casi? Una di e parolle polubriti nantu à a so pronuncia hè "nascita". Certi pòrtanu mette nantu à a terza sillabba. Altri discendu chì a quarta parti di a parolla deve esse attribuita. Allora cumu si mette enfasi nantu à a parolla "nascita"?

Ciò chì dice a literatura?

Se ci vede in i dizziunati spiegazioni è i libri nantu à a correctione di i paroli, pudete truvate seguenti. In a parolla, un stress novu hè colpi nantu à a quarta sìllabia. Cusì, hè correctu di parlà un nascita. Un altru modu di aduprà sta parola hè inacceptabila in a lingua littiraria. In u nostru tempu, ci sò parechji diccionarii antichi è mudernini chì cunferenu in l'opinione di a dichjarazione di stress in a parolla sottu cunsiderazione.

L'infurmazione ghjunghje nantu à u dizziunariu scrittu a dichjarazione di l'estressu curretta in una parola particulare. A statura di pubblicazione: in a parolla "nascita" l'estresse hè colpi nantu à a lettera "e". U libru di testu avè ancu dice: ùn hè micca dirittu di "criatu nuvellu". Questu hè fattu per quelli persone chì anu vulsutu argumentà cù l'editore è apre a l'inattendu di l'autore.

Ci hè alcuni altri opzioni?

Certu, sì. U dizziunariu spiegativu di Kuznetsov dice u seguente: in una parolla un stress novu ponu nantu à a terza sillabba. L'autore ùn sustene micca chì una tale opzione hè corta. Ellu viaghja sola à u lettore chì in parlamenu coloquial s'utilice l'usu di a parolla. Seguru chì avete riittate à sente di e persone parole diffusa cù l'accentu male. Se ùn sapete esattamente ciò chì avia esse, a frase chì senti sente sempre da a pena generale è "cuts l'orella".

Sempre spessu pudete sente a frase "criatu novu" da staff medica, chì mette nantu à a terza silabbetta. Questi persuniti per decennii sò impauriti in u so stessu affari è ùn ponu esse cunvince chì hè sbagliatu di parlà cusì.

Inoltre a parola "nascita" cun accentu di a lettera "O" pò esse intesa da ghjovani oghje o femine in una pusizione interessante. Hè nutate chì ancu s'ellu si sò e donne è parlava a parolla bè cose, da poi dopu parranu cù i duttori, i so sapienti ùn anu cambiatu per u megliu.

Chjave

Cumu sintendu, pudemu cuncludi chì l'unicu è correcte di sta parola controvertita - cun énfasi à a quarta simbula. Questa hè una norma littiraria. L'enfasi di a lettera "o" pò esse in parolle coloquial, ma hè incorrectu. Qualchidine linguistista cun certazza dicerà chì questu hè un errore grossu chì ùn pò micca esse tolleratu.

Avà sapete quale hè u stress curretta in a parolla "nascita". Ancu s'ellu ùn hè micca parlatu correctament, ùn hè micca solu sensu per corrigisce una persona. A più chjaru hè chì avete intesu a traduzzione di e parole bè, secondu i reguli di a lingua russa.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.