Educazione:Lingue

"U travagliu attraversu i manichi": u significatu di a fraseologia

Avemu avemu da annunzià una espressione sustinibili "per mezu di e maniche". U significatu di a fraseologia hè direttamente ligata à a storia di u vestitu russu.

Un pocu di storia

Chì ci hè una manica? Hè un dettagliu di a vistura chì cose (in tuttu o parziale) e nostre mani. In e civilizzazioni antichi, stu elementu in u vistimentu era assestatu. Moda hè statu intrudutatu da i europei in u XII seculu. Da quandu a manga hà iniziatu a prucissioni vittoria in u mondu. Gradually, he became one of the main decorations of costume. I so disinfettori di a moda XV-XVI eranu inventati vestiti cù manichi amori. Questa innuvazione permessa di vistia, cambieghja i vestiti cun menu. In Russia, e manichi di cammisa sò tradiziunale longu. In l'omi, accadèvanu a prima fucina di u polu. Un rapprisintanti di u sex fair è hà fattu un palcu, a manica in quale righjunsi quasi un è metru à metru. À u pooppu, u tagliu hè stata riunitu cù pleitivi espectaculares. In issi festivi, i manichi sò longu ch'elli si sò stati cun braccialetti. A zitella, chì vinni à ballà, unfastened the bracelet. E so mani si fici cum'è l'ale di un pettine di fata.

Di sicuru, travaglià in un travagliu ghjornu in un such suit era incredibile inconvenient. Sè vo vulete chì l'affari di argudiarete, bisognu à pudè roll up u manghju. In roulette cusette vi pudete travaglià dura, senza sparà a vostra forza. Doppu stu empleu ritenemu chì ellu faciamu qualcosa, "girànggiannu li manichi", cioè, attivamente, persistente, cun granni cellu.

"Dopu a manga": u significatu di a fraseologia

Apunia in Rus è l'oppostu in significatu espressione stabile. Havi significatu una attitudine negligente, irresponsibile à u travagliu, un desideriu di fà tuttu l'impruvisa, imprecisamente, cù pardala, quella hè "per mezu di e manichi". U significatu di a frasiulugia oghje hè chjaru ancu à un zitellu, cum'è s'hè addivintatu veramente alati. Hè attivamente utilizata da i scrittori in i travaglii littirarii, i duttori à a scola è i genitori per a scopi didattici. Persone negligenti, lascetti, per mezu di e manghju, leghjite, scrivite, studiu, pigliate e so funziunalità, cose, custruiscenu, gestione - in una parolla, fà ogni travagliu.

Infurmazione

Da u puntu di vista di a grammatica, a parola "dopu" hè una forma obsoleta di un participiu corpu da u verbu "per descender". Oghje, avissimu dittu "e manichi", usendu a curara. Dittu chì l'idiomi ùn deve micca bisognu di punctuazione, ùn averemu micca una espressione stabile in a lettera "per e manichi" (u significatu di a fraseologia in questu casu ùn importa).

Sinonimi

A l'espressione "per travaglià dopu à e maniche" pudete sceglie vultà sinonimu: fate quessa chì carelessly, carelessly, negligently, sloppily, senza scrupulousness, di piacè, cun freschezza, horrible, per a stump-deck, sham-roll, d'oghje, se solu Hè liberatu di elli; Hacking; Per esse mandatu I travagliu da u cane.

Analogi in altre lingue

Hè sempre interessante per fà un analisi comparativu di l'analogi esistenti di questa o di a fraseulugia in altre lingue di u mondu. Allora, invece di a frasa "per fà dopu à e maniche", l'inglesi diciarà chì U travagliu cù a mane left - "travagliu cù a manu manu". Sè vo site ghjustu, ogni casu fattu da a manu esplicita, deverà causazione di difficultà, è u risultatu serà insatisfactoriu. Pruvate di cusì un buttone cù a to manu left, scrivemu una lettera, cut a figura di carta liscia!

Studi lingui suggerinu chì a parolla "left" in generale in parechji avverbi era spessu associata incù qualcosa badda, falluta, anca in diabolica. A strada, prima di l'avventu di a storia di Leskov, a crescente era chjamata solu un traballador inept, chì hè tutta a manu caduta. Ma l'scrittore hà sappiutu d'invistiscenu un significatu diversu in u nome di u maestru Tula. A strada, tra i sinonimu russi di a fraseulugia sottu cunservazione, ci hè ancu tali: "cumu fà un pede neu". Havi una connotazione più negativa di significatu. U puntu hè chì u travagliu hè fattu cose malamenti, perchè cum'è chì a persona ùn avia dettu micca cun un omu di travagliatore, ma cù pocu per u piu di l'upertu adattatu.

L'altri nazioni anu ancu avè a nuvola di "travaglià per e so maniche". U sinònimu per esprissioni in lingua bielorusa hè "Rabić yak wet wretch" (travagliu cum'è quema brusgiatu). E puru l'espressioni seguenti: "Rabić yak non swami rukami" (per fà cum'è mancu a so mani), "Rabish zaplyushchy shy vochy" (facennu occhi), è "Sarvarku adrablyats" (praticanti sharvarok - un corvee in u Granducatu di Lituania è Rzeczpospolita) .

Sfumati di significatu

A persona chì ùn hè micca parlante nativu hè spessu difficili di cumprenderà u significatu exacte di i modi. U travagliu di u manghjusu ùn hè micca listessu ch'hà ghjunghjenu i cugliuni, ghjucatu in i pillettes o sguillà l'astuta. Quessi uni fraseulogichi sò assai vicinu, ma u sicondu significa l'ogetti completu, u terzu - l'occupazione di un spaziu vacanti innecessariu, u quartu chjaru di vale. E l'espressione alatu chì avemu cunsideratu chì una persona faci u travagliu, perchè malu, cun auturità, senza una lume è un desideriu, sloppy. Hè bisogna esse precise quan aduprate phrases stabile.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.