HobbyNeedlework

Sakura da stile

Unu di i materiali più versàtili per i fannii di tutti i tipi di articuli artighjanali, fatti cù i so propri mani, sò i perli. I prodotti da questu anu ricivutu appiecazione praticamente in tutti l'arghjetta di una vita di a persona muderna. Questu pò esse cum'è decorazione simplici è ricordi bianchi. Per esempiu, u coru di fiore in fiore sarà un crescenu in l'internu, cumplementatu cù quelli modi oghjinchi orientali di ughjincu. A tecnica di fà u travagliu hè abbastanza simplice è hè dispunibule per maestru di ogni persona, è i materiale è l'arnesi necessariu seranu bè per ognunu.

Per u principiu di tissurusa sakura da perleghji ùn poni micca prufessiunale da altri mudelli di arburi. Per produlitu, bisognu:

  • 65 grammi di beads (25 grammi di sfumature rosa è 15 grammi di verde);
  • Ramu di cobre cun diametru di 0.3 mm;
  • Un pezzu di pezzu;
  • Guache marrone è neru;
  • Brochette bianchi, preferibbilmente di legnu;
  • Arcuni, alabastru, toothpick;
  • Coghju è altri elementi per decorazione.

Cum'è qualsiasi l'altri arbre, cherry sakura teniu paghjoli. Hè fattu prima. Ùn hè micca sicretu chì sta preparazione hè assai longu è monotunariu, ma senza ellu ùn si pò fà. Prima di tuttu, hè bisognu di mischjà bien the shades of pink beads. Allora pudete cumenciu di tilarà e rami. Per fà questu, à u mità di u filatu, circa 50 cm in u longu, 7 bead need to be strung, è torciuti diversi volte, perchè un sciuritore centimetru hè acquistatu. In questu modu hè ottinutu u ciclu. Allora andavanu bisognu à rializà quattro ciclichi similari: prima duie nantu à l'estremità di u filatu, andavanu bisognu à torce una volta è eseguisce dui più. À quì stessu finali, invece di quattru buculati, dui sò realizati. Cusì, u schema di una succia pari di 1-4-4-4-2. Per fà u circondu sakura look like natural as possible, per certi loops hè necessariu di piglià perle verde. Per un sbagliu risultatu, bisognu da circa 90 rami simili.

U second u stadiu compone di a cullizzioni di elementi dispostu. Da e branche cunghjunati previamente cù l'aiutu di un filu, l'embrassava pocu è aghjustendu novi in u prucessu di avanzamentu, e rami grandi cuglia. Allora ci anu attaccatu à u troncu. Eccu avete bisognu di brochette, u nummiru di quale varia in segnu di u spessu di u troncu. Ci vole à duminate è impannillata in un filu di tantu, per ùn esse distruggiate. Allora a branche più magnificu hè inseritu trà i broche e fissi cù filu. In questu metudu, trasfurmannu avanti, i rami restu stanu stabiliti, dopu chì u zuccaru sanu sia trattatu cù arcuni. I fini di i brochettes à u principiu fondu sò megliu toccu senza mudelli, cumu si participeranu à cultivà u ciliu in un pote. Per un palummo più realisimu, una imaghjura hè imitata chì simula l'aparenza di a cortezza.

U primu passu hè di installà l'arbre in u pignasse. Per fà questu, hè necessariu di dilucuzà l'alabastru in questu, perchè a densità hè apprussimamente a stessa cum'è di a crema agria. In più, a sacra cullata hè abitata à a pignatta per l'intruvuli projettanti di i brochette è hè abbandunatu in questa forma finu à chì a base si sulificeghja. Dopu un pocu tempu, assicurendu chì u materiale hè stata cungiata, pudete aduprà a pittura di u troncu. A sakura ferrante da perle hè casi pronta.

L'ultima tappa di u travagliu hè u disignu di u postu sottu l'arbre. Detetti specializatori sò dettu esse spaziu sottu a corona di u cherry, imitannu l'erba, muscone o altri elementi naturali. Pudete ancu cumplementà a cumpusizioni cù parechji simboli, purtannu prosperità, cumbugliu è fortuna. Questi artighjanali, fatti da elli, serve com'è un rigalu eccessivu à i parenti in ogni città solenni com'è un souvenir d'energia.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.