HobbyNeedlework

Fiori da u tela. Cù i nostri propri mani avemu criatu bouquets, decoru per a ropa è e case

Ùn hè micca un segretu per qualsu qualcosa chì per dà una individualità à qualsiasi suggetu, basta à stylisà in una manera artisca. È in questu sensu, i fiori fogghi di tela, creatu da i so propri mani , venenu à u mumentu propriu.

Dopu avè principiatu?

Criddu fiori da u tela cun i so propri mani ùn hè micca cusì difficili. A lista di e materiale è l'utili per stu tipu di imprese ùn hè tantu larga, è a tecnica hè dispunibili ancu à quelli chì ùn sò micca cunsidereghjenu l'as in a custera.

Allora, materiali è arnesi. U materiale principale hè, per suprattuttu, tela. I prudutti ùn anu micca avutu un parente cumuni quantu a materiau hè megliu a sceglie. Qualchissia preferisce u travagliu solu cù tessuti artificii, è qualchì esperimentu cù una varietà di spezie. Sì ancu chì quì, i più cumunamenti utilizati sò satinati, sentiti, silk, viscose, satin, crepe-de-chine, brocade, velvet. A cundizione prima hè a uniformità di u tissutu. À l'usu di l'altri tipori di culore, serà difficiule d'ottene un tipu naturali di fiori.

Comu materialu addizionale, perchè u voluntariu ponu esse chjamati beads, buttoni, filamenti, cintes.

I fiori da u tetu cù i so propria manu sò stampati in tecniche diffirenti, è per esse per a determinazione di u so propiu sette di strumenti, deve sceglie u disignu di a bella creazione di a natura. Per u novu in modu di pussibulità, serà superfluvule à aghjunghje cù scissors, un stapler, una agulla è filamenti di parechji culori, pinnate, un liggeru (se un pappagallo artighjanali hè elettu), è ancu cartone è lapis.

A tecnica di creazione in a so forma più generalizata pare com'è cusì: per un tipu di fiori selezionatu nantu à u cartone, una stensilisa hè fatta, chì hè diventata dopu à u teatru. Allora, da a materia, tagliatu i sputichi - i petali. In casu di necessariu, i so arnesi ci sò rinfriscati cun un liggeru chjaru, dopu chì quessi i taglioli riffulati chì sò stati jati o stati. In u mità, un coru hè fastened, una fiore hè datu un splendore. In ogni modu, in modu di maestru di sta tecnica in a perfetta, vale di provu di fà una fàscita sottu tutta di u teatru. A classa maestra aiuta per capiscenu a manera di travagliu cù tessuti è, in u stessu tempu, per ottene a simplicità massima di fiori artificiali cù i creazioni di a natura. Allura, accuminciamu.

Clàssula di fiori di u tela

Questa hè a manera più faciule per creà colori di u tela. Sò ideali per decorate una tavola festiva.

Cusì, per creà una tale dicurazioni, avete bisognu di una tela, pistola di cola, scissors, un lapis, un vetru, filamenti è una labbra, un spetu.

U prucessu stessu hè cusì. Sittintu circles anu da esse tagliatu da u teddu sceltu. Per accellerà u prucessu, a materia pò esse plegada in quattru, è da una parte cun l'aiutu di un vetru è un lapis note quattru cercle. Ogni annu sia fastitu cù u restu di i capigliati da un pezzu è u cut.

Seppu ottu circles anu riaghatu in quattru. A cunsiglii per quelli chì anu chjappu sottumessu: prima di inizià u assemblea di u fiore, u bordu di ogni circallu hè struitu, per esempiu, sfruttu nantu à u focu.

Cù l'aiutu di un filu, i cileddi chjappi in questu modu sò stati tirati inseme per chì formanu un hemisferiu. Allora a mezzo di u fiore hè struita nantu à u brocchettu è si ne stava assicurà da cumpletta.

E quandu succede questu, avete bisognu à a seconda lampata. Questu hè fatta in manera cusì cumu di u casu anticu. Allora u hemisferu hè aghjurnatu nantu à un spetu. E tutta, una petite maestra hè prestu per aduttatu a tavola festiva!

Hè bella faciule per creà fiori da u tissu cù e so mani.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.