HobbyNeedlework

Articuli di u legnu di u beddu pruprietariu: dui maestri-classi

A soru ancu a creazione di l'omu. In i tempi di scarsi generali a parte di u populu si chjene chì ùn pò cumprà nunda in i prudutti. Avà, quandu avete tuttu ciò chì vulete in u mercatu, u labore hè diventatu assai populari. Ùn ùn esse una salute è articuli fatti di scorcia di u beddu. Cù i so mani di questu mati naturali cun entusiasmu di maestru tutti i prudutti di i prudutti è di i zitelli, è l'adulti. È, deve esse dichjaratu, certe volte creazione sò stati ottinuti chì si ponu esse chjamati senza esaggesti un veru travagliu d'arti.

Torna à u passatu ...

In ogni modu, l'articuli di scorcia di u beddu, fatta da e so mani, ùn hè micca un tipu d'innuvazioni chì avemu tutti cunnuscenu di a storia. Questa pescaria hè principiatu à prosperà ancu in u Rusu anticu. In ogni casu, a fabricazione di pruduttori di u legnu di u legnu hè più dictautu da una necessità vitale, inveci di un tentativu per a creatività. Prima - in vista di a mancanza di carta - lèttere di birruzziare, u ghjovanu russu appreia a so scarparmi cù questu materiale naturali, è poi hà cuminciatu à fà tutte parechji utensili di a casa. Per aghjustà parechji sfacciatoghji, avemu tutte picculi casi, boxpi, boxes. In a boscera, si pigghiaru a scorcia d'alcuna incantu. Kvass, u melatu, u latte, u mantellu era stati guardatu in a cortezza di u bedridden fattu di tinsa, fattu da l'strumenti musicale, ghjoculi di i zitelli.

Allora vulemu parlà di ognunu nantu à ciò chì pò esse fattu da questu materiale, induve piglià è cumu si cose. Abbigliamento di l'oghje ùn hè micca solu prudutture è crochet, hè un vastu campu per a creatività, chì hè issa chjamata a moda di a fugliale.

Partìimu in u boscu

Ma prima uni pochi parolle nantu à a materia stessu. Beresta hè una castagna, assai fina di a casca di u beditu. Hè assai materiale ductile, durable è faciule di travagliu. Hè per quessa l'articuli di u legnu di u beditu cù i so propri mani ùn hè micca solu interessanti, ma ancu simplice.

In u boscu sò altri falanu abbandunati, chì sò longu lignu ridottu, è l'alcaccia s'hè persone indefensa. Hè da such arbres chì a cima capita hè assai sguassata, chì si usa a creatività artigianale. A cugliera di u beddu abbitatu per l'articuli hè spessu realizatu à a fini di a primavera o l'iniziu di l'estiu. Eliminati da i bagaglii di i capi d'arbuli assicurati in casa (sempre in cundine naturali). Quandu u materiale secche, anu da esse distruggeru tutti l'irregulezzii, dopu chì a pagine hè intravatu cù fasciati è fogghi di media ora. Allora sò stati siccati, è poi cresciute in pezzi, stivi, cilesti - secondu u tipu d'articuli di u scorchera di u bedridden à fà.

È pudete fà da qualcosa. I fiori, candileri, vasu, quadri, caspi, pannelli - ùn sò micca. Oghje, l'articuli di u ghjocu fattu di scorchera di u beddu sò assai populari - sia in u quadru di i classi di scole, è in termini di l'ocio organizatu. Ma ùn passanu darrere di i carusi è adulti, chì facenu da questu materiu tutte parechje di prudutti per decorate l'internu di casi è casi appartamenti. Vulete invitarle per amparà cumu fà un vase è applique da a cortezza di u beddu coru. E duie opulentai seranu sanu sanu à u putere di i figlioli è di i so parenti. In ogni modu, i sforzi pò esse cumminati. Cusì, avemu principiatu. Articuli fatti di scorchera di u beddu maestru maestru. E più precisamente, dui maestri classi.

Vase

Un pruduttu cusì diventerà un magnificu adornu per una casa di campagna è un appartamentu città. A fabbricazioni di un vaso da a cortezza di u beddu hè assai simplice, ma pò esse usatu per fiori è per piante interni (per esempiu, com'è pignata).

Avemu bisognu di un vaso regular di a talla appropritata, un cultillu (o tesistenti), cola, materiale per decorazione (ribbuli, cumuli, bè, etc.). E, sicuru, u materiale di origine hè u legnu d'u bedridcenu.

Forsi, questu hè unu di l'artefattiti più semplici di a cortezza di u beddu coru. Guariscemu a circunfirenza è l'altitudine di u vase originale, aghjunghje una larghezza di dui centimetri, cut a capriccio di u bedriddu un pezzu di u grandu cumu. Scopre u nostru "dummy" à u circondu, pegate i articuli cù pegmentu, attache u filu. Avemu aspittatu finu à chì a cola s'assine. Facemu l'urigine, è dicorà u novu vase: l'attaccàmos cun laminatori, appricamu nantu à quessi cristalli, culori - hè quellu chì per elli decide. Hè pussibule, se ci hè un desideriu, per coperta u pruduttu cù lattice.

Applicazione

Per questu articulu, avete bisognu di un pezzu di cartuni o plywoodu di u tagliu appruvatu cum'è basa, scorcia di legnu scuru, PVA cola, scissors, traccia di carta, croce è scorchera di u beddu.

Prima di tuttu, hè necessariu di preparà a fundazione. Per fà quì, prima, finamente chop the bark (o ancu passà per un macinatu di carne), dissemi u cartulare cù cola è fassi l'superficie sana cù a massa resultanti. Questu serà u sfondate per a futura cumpusizioni.

Puderete selezziunate u patrone appropritatu, copie l'imaghjini nantu à u paper tracing, trasfiriu à u paper. A scorchizzione di u beddu sarà diventata cù cura in capas, perchè u più finitu i pezzi, più faciule serà u travagliu. Sicondu u nostru sketch, facemuamu tutti l'elementi necessarii da a scorcia di u bedridiu è di pegà à u paper. Dopu un asseccu u settore, i taglialli culu cù u paper. Allora racchetta nant'à a cumpitenza scassata, ma digià nantu à a basa preparata (cugnu nantu à l'elementi cù l'aiutu di a cola).

Chjave

Hè interessante è piacevule à travaglià cù a cortezza di u bedriddu. E a presenza di una vena creativa è micca impastatu cù un estrettu u corpu di a rialità di a so propria imaginazione facenu possibili creà vesti veramenti da l'abbaghula.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.