HobbyNeedlework

Cumu "cresce" un arburu di soldi cù i vostri mani?

Siccomu l'apparenza di soldi, a ghjente hà sdurnatu di mette in la casa. E chì solu ùn facenu micca per questu: i ghjorni nantu à a luna giovane, è "cunfizziunati verdi", ma hè una manera più chì hè cunsiderata u più affidante di tutti i dispusitivi - per fà un arburu di soldi cù i vostri mani. Se ùn avete mai fattu questu in a vostra vita, parlarà di questu più. Ùn hè bisognu à nimu chì i specialisti in u feng shui cunzidenu l'arburondine di u dirittu unu di i più talismani più effikausi per attruvarà soldi. Ancu in a Cina Antica, sò stati cunvinti chì u sapienti di cumu fà un arburu di soldi cù i so propri mani saranu trasmessi da generazioni à generazioni. Ci hè una legenda chì in un paese di fantasia si crece un arbre chì fructifica cù soldi. Sì purtàtevi cù i rami, a piova chjudarà da ellu da e munete, è u benissimu stà megliu significativamente.

L'arvulu di soldi s'assugau prosperità è benessiri materiale in casa. È per fà un arburu di soldi cù i vostri mani ùn hè micca ghjustu difficultà.

U primu modu di fabricazione. Money tree with a round crown

Per ellu bisognu di sti materii:

• plastica plastica o spuma di plastica ;

• pignata d'argilla;

• muniti;

• filamenti veli bianchi è marroni;

• pittura d'oru in can;

• Concrete (pour pouring pots): ciment è sand;

• Un pezzu di rubuli o culi di mare (per decurendarà u concreta da quì);

• pistola di cola;

• parechji cinghiali;

• stanzuni longues (opcional);

• un pezzu di ramu gruffu (à l'altitudine di l'arbre propiu, ma cunsiderate parechji centimetri à rinfurzà a filiera in u pote è aghjunghje a corona à l'oltre).

Cusì, tutte e materiali necessarii à l'indirizzu, avemu da fabricà. Pettendu u cola calda in u puntu d'una vanda, poi allora aghjustate stu locu cù filamenti di fille di lana. Scatimi cusì cusì chì l'ardesia ùn ùn lucene. Hè cunsigliatu di selezziunà u filu un pocu fluffy, andarà cusì più interessante. Dopu quì, avemu un munimentu di cimentu in u nostru pezzu , fate in una ratio di 1: 3 cimentu è di sabbia (più sabbia). Immedemente inserisci u troncu di u nostru arburu. Dopu à quellu, senza ellu chì u cimentu si endurecce, avemu spianciatu i gui di cantu nantu à a cima è risparmià.

A scena sussegwenti di creà a nostra mo òpira stava sinu a corona incù i filamenti virdi, ma prima di chì tenete bisognu di fà un burcu per a muntagna. Sì bisognu cù una bola plastica - pigliate un cutidianu chjughu è fate un tagliu cutto grandi grande chì u troncu d'arvulu pò passà facilmente in questu pezzu. Se tu travagliate cù una scuma di battaglia - sceglie un groove per u diametru di u barrel. Se fate un aghju qualcume più grande chì necessariu, ùn importa micca, perchè ci hè un pistola di cola è aiutau à currete questu error. Dopu questa preparazione, avemu principiatu a sera di u bulu cù filamenti verdi, pre-dripping cun calda calda o messicana chjappressi. Cù cola avete bisognu di travaglià veloce per ùn avè micca chjappà. Quandu a bola sana hè tutta sana è ùn si distingue da sottu à u filu, aghjunghje cù cola à u troncu.

Quandu fate un arburu di soldi cù i vostri mani, u più impurtante hè u stadiu finali, perchè tutta a magia hè precisamente pricisu. U numaru di muniti anu ridinatu. U muntagni bianchi ùn ponu micca usatu, solu oghje, perchè u culore giallu chì simbulizeghja a ricchezza è a prosperità. Partindemu da a cima. In u centru di u ballu, aghjustemu a prima munita, deve esse a muntagna più grande, da gràzia di u spirale è in u uruguale seguitavu tutte e l'altre munete.

I pinsamenti à questu momentu deve esse agituciutu à a gratitude di l'universu per tuttu u benessimu chì avete digià, per imaginate sè in un finanziamenti indipendenti è felice. Per fà svinia cumu un grandore arricchinu di biglium cresce, chì duverebbe datu cù prosperità.

Dopu crea stu arburu vi pudete pensà à cumu fà un arburu di soldi da i bè, perchè ùn pudete truvà u primu rigalu, aiutarà à u propietariu solu di prublemi di soldi, se u so creatore mandate vugliini di benessere in u prucessu di creazione.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.