Arte e spettacoliLittiratura

Rumanzu u famosu Cervantes ' "Don Chisciotte", u so riassuntu. Don Chisciotte - un tristu imagine di un cavaliere

In Spagna, in u principiu di u seculu XVII, u libru, chì tira subitu primura. A lenza di a so buffu - hè un manchi www.imuvrini.eu piacè di u pupulare in u tempu choeur.

Fu cu l 'avventu di "Don Chisciotte", scrittu da Cervantes, choeur sò andatu. Ma l 'manchi www.imuvrini.eu di li stesi. Di tanti seculi, interessi in lu libru ùn andà fora, nc'est, si diventa di più è più. Summariu di l ' "Don Chisciotte" vi mostra chì u nomi di u so caratteri principali sò divintatu un nomu soi, è qualchì espressione di u rumanzu girava in li pruverbi.

Cervantes, "Don Chisciotte": un riassuntu di u capitulu I

In una piccula cità in Spagna: aghju vissutu in un signuri medio-mmicchiatu, ca si chiamava Alonso Quijano. Iddu hà amatu à leghje rumanzi di choeur è inspiratu da elli, ellu stessu imagineghja un cavaleri. Hidalgo dicisi à vuleria à traversu u mondu, à circà storia è à fà mprisi.

Per ellu stessu, hà sceltu u nomu di Don Chisciotte, vistuti in anticu armatura, chì cascò à ellu da i so antenati, pigghiau na Rocinante incù un beddu nomu, è si n'andò à u so prima campagna. Squire per ellu era lu viddanu search Sancho Panza. Appena-nati Don Chisciotte hè capaci di u fracicume di l 'ùrtimi a lu benèssiri pirsunali di campagni avvene.

Capituli II-XXII: riassuntu. Don Chisciotte, è a so prima storia

As a so ladylove Don Chisciotte sceddi qualchi bedda Dulcinea, comu si affaccatu à ellu in sonnii.

Passava un ghjornu, si caccionu à l 'ustaria, induve, è firmò ripiglià si di l' anticu casteddu. Quì hè ciò chì hè accadutu, "dedica" Don Chisciotte fù knighted. Fece u pruprietariu di a casa si pisava bouche Don Chisciotte e cci whacked u spada daretu.

U prossimu prughjettu hè una riunioni nantu à a strada cù una banda di pecuri. U so cavaleri casanova pigliò a essiri l 'esercitu nemicu, chi iddu subitu messe à fallu. Per stu Don Chisciotte ripete ripigliatu da i pastori.

Allora i nostri cavaleri strogghi convicts, à i seguenti lochi di pinali. Iddu li dumanda à mandà auguri di u so carìssimu Dulcinea Del Toboso modestu. Libbratu ùn piace la risistenza di a so salvezza, è invece, a rializzari lu so 'mannatu, si cci thrashed.

Capituli XXIII-XLIX: riassuntu. Don Chisciotte e lu prossimu mprisi

Tutti quelli chì scontra Don Chisciotte, pigliavanu per un foddi. A Friend (The Barber di u prete) pruvatu da tutti i mezi pè ottene ellu vene in casa, ùn a livaritìlli lunacy.

Sè stessu un beddu cavaleri casanova pinsatu chì tuttu disgrazii stati mandati à ellu, oltri ca comu una mancanza di cunniscenza di pirsuni - si pénuries, dropping name solu u curaggiu. Friends dumandu fidu Sancho dissi a Don Chisciotte, chì u so carìssimu Dulcinea imponi chì si ni volta in casa. Ma per u cavaleri curaggiu à vultà gattivu senza facennu tutti l 'malfatte, tantu Don Chisciotte ùn voli à fà a la casa.

In un certu modu a marinara e l 'amanti cunfissuri Passà scuntrà Kordeno è u so cumpagnu Niculina. In Kordeno càmera hè Lucinda, chi ndi 'na Fernando. U listessu Fernando vota siduttu e jetta Niculina. È avà i dui tortu dicisi à risturà la justizzia. Hanu fattu vultà à a so passi amatu, ancu s'ella hà a duellu.

Friends of Don Chisciotte instigate Niculina, tantu idda stissa hà datu di la principessa di notti Mikomikonskuyu. Ufficialementi par chera ch'ella ghjunse à chirendu aiutu, perchè parechje avia intesu parlà di u so curaghju è exploits.

Nantu a strada di l 'invintata Mikomikonu tutta a cumpagnia I scontra Lucinda, chì era circa à asconde in un munasteru. Idda ùn vulianu campà in un mondu senza Kordeno. È avà, una volta siparatu lu amanti sò reunite.

Niculina hè capaci di u fracicume di Don Chisciotte chì senza ellu, i ghjovani avissi mai sò strata. Eppo infini turnò a la casa. Ci l'avvinta di u nipote mese ricuparà cura cu l 'Associazione. È a so menti accuminciò a smachjera, lu discursu era chiaru e raggiunevuli. Ma nun avìa solu un tocco fugace nant'à u tema di choeur, a so pazzia hè daretu cù una Italiana.

Teste di L-LII: riassuntu. Don Chisciotte e Sancho Panza guvirnaturi

About l aventure di Don Chisciotte, u libru hè scrittu, e la fama di u so curaghju hè sparse in tutta a cuntrata. figliolu A l'altru, chì, dopu fratellanza ritornu in casa, hà dettu chì u libru hè assai pupulari, e dissi a so riassuntu. Don Chisciotte di novu a dicisioni di turnari hotel. Stu tempu iddi si n'andò à u simile cavaleri in la cità di Zaragoza.

Nantu a strada si scontra à u duchessa e lu duca, chì era in u Falconeria. Duchess gran rispettu di Don Chisciotte (leghje avvinta in un libru publicatu). Idda cci invitatu à u so casteddu di i stanzi di unuri.

U casteddu, senza eccezzioni ammirata la menti di Don Chisciotte e Sancho Panza simplicità. Duca ancu numinatu noms de guvernatore di una piccula cità. Solu Sancho micca pussutu longa stà in sta pusizioni, è à la prima uccasioni circau di scappari di la cità, nzèmmula a Don Chisciotte.

Pellegrino, coppia, turnò a la casa. Don Chisciotte dicisi di divintari un pastore, ma prestu overcame a so malatia, è ch'ellu era tranquillu, Christian mortu in u so lettu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.