Arte e spettacoliLittiratura

L. M. Leonov - "Acerba Carriage": riassuntu da capitulu

A bè cunnisciutu-scritturi Russian e Soviet Leonid Leonov lassaru un Marque impurtante in la littiratura. Parechje di e so opere sò assai apprizzatu di critichi e amatu da lettori. Unu di elli - la cummedia "Golden Carriage". Summariu di l 'òpiri drammatica mintuvate in stu articulu. On si possi vede cumu issu hè stata u autore è s'ellu si leghje a so altri libri.

Storia di a creazione di u spittaculu

Leonid Leonov ghjucà "Golden Carriage", un riassuntu di chì hè in lu matiriali pruposta, - unu di i più impurtante di a so opere drammatica. Hè nutevuli chì davanti à noi arrivatu lu in tri edizzioni.

A prima fù scritta in u 1946, subitu dopu à u fini di la secunna guerra munniali. L'autore dopu reinterpreted assai è lu secunnu sottu presentati à u publicu in 1955. Pocu dopu à stu hè accadutu, è u so Premiere u stadiu di u Moscow Art Tiatru. Cù u successu di scena hè in altri sceni di cità Suviètica, curava a idda e Directors teatru straneri. In particulare, in Cecoslovacchia, Pulonia e Rumania. A versione finale di u so travagliu Leonov introduttu in lu 1967. Iddu typed in tutti i correlate muderni di u Annitrenta di l 'auturi.

Writer Leonid Leonov

Sam Leonid Leonov natu in Moscow in 1899. A so rolu impurtante in litteratura Soviet sunatu pi quasi 60 anni. Iddu eni cunzidiratu unu di li cchiù 'mpurtanti artisti di u rialisimu sucialisti. circadori Modern rimarcatu u so intaressu maiò à tematiche di murali in a tradizione cristiana, oltri à u mantinimentu di san Dostoevsky in litteratura Russian.

Autore philologica custituitu di parechji rumanzi chi scrissi iddu a tantu alta frequenza, à spessu abbastanti longa. U so megliu-cunnisciutu grandi opiri - un "dàmani", "tinta", "étourdi", "Skutarevsky", "strada di l 'oceanu" è "furesta Russian". Last u travagliu hè unu di i prima in Russia, unni stati direttamente influinzatu da prublemi suciali, chì in u vicinu future, minacciavanu di u paese è l 'umanità.

Iddu patrone dinù un tempurale, quindici centu pagine, rumanzu mistiche-filusòfichi "Pyramid", in u quale ellu travaglia per circa 40 anni. Iddu fu capaci à publicà altamente a solu in l'annu di a so morte - in lu 1994.

sperienza drammatica

Dapoi u 30s Leonov scrivennu attivamenti opere drammatica. Successu in cìnema guditi la cummedia "Untilovsk," "Wolf, o Sandukova Inchiuvatu," "invasioni", "Inchiuvatu di Mr. Indy." L'ùrtima fù ancu anale in u 1975 da diriggenti Mihailom Shveytserom.

È, di sicuru, a cummedia "Golden Carriage". Summariu, ùn permette à i corsi di capisce u criticu di stu travagliu, ma ùn sarà abbastanza di prènniri cunfidenza cu lu travagghiu di Leonov in generali.

U primu attu di u spittaculu

U militante di u spittaculu "Golden Carriage", un riassuntu di l'azzione dimustratu sottu, piglia postu in lu paisi Gravy, ghjustu una pochi di mesi dopu à la fini di la secunna guerra munniali. In lu spiazzu in u 1945. L'Unioni Suviètica, scunfissi lu fascismu, ma la cuntintizza, putiti tutti in u principiu di ghjorni, diminuite. Ch'ella fù sustituitu da u realisazione di i cunsiquenzi è divastazzioni chi lassò la guerra.

U spittaculu principia à l 'hôtel, chì si trova in un anzianu cunventu. U bancarottu novu invitati - academician Kareev geològu è u so figliolu Julius. Mère, Nepryakhin, elli, presa in una stanza, ma bravezza ùn piace lu. Tom hè solu assai chi guasi tutti i casi, dopu a guerra hè in stu statu.

Kareev mittissi chi la vuci è verdi Nepryakhin si parenu pràticu. Si gira fora chì eranu vechji amichi. Kareev tanti anni fa lassaru stu paisi, essi lassau lu Pamirs. I dui amichi comincia a ricurdari tutti i so vita.

Mentri Kareev seriu di u so prima amori, a stanza di vede Colonel Berezkin chì prupone vivu. Dapoi a prima versione di a cummedia "Golden Carriage", un riassuntu di li capituli datu a stu articulu, st'omu era unu di i caratteri fundamintali. In sta cità, in fronte-linia surdatu francisi vinni ammazzatu a famiglia, ma si nni turnaru a la è dopu à castigà u capitanu cowardly chì facenu sottu à u so cummandu.

A la fini di la sera, a visita iddu veni Marka - la figghia di lu primu amanti Kareeva. It LOL incù u so bellezza Julia.

A seconda azzione

Leonova seconda attu di la cummedia "Golden Carriage", un riassuntu di u quali hè quì prisenta, piglia postu in casa mère Nepryakhin. Iddu stà cù a so moglia, è u figliolu cecu Timuteu.

A visita li nanzu cena vene Tobun-Turkovskaya chi accumincia a mali circa Shchelkanova, u listessu capitanu chì circarà Berezkin. Iddu hè avà diritturi di l 'usina. Tutti intornu à cunvince a arrangé a so vita persunale, perchè si crede chì a so moglia, presente, l 'anzianu amanti Kareeva digià cultivata vechji. Stancu di la vuci, Nepryakhin lu Zingari.

Quì vene Shchelkanova moglia Maria di S., chì avà presides. Hè par vìa cari pristatu. Ognunu cunnosce chì hè un donu à Timuteu si ritirau da a so figliola. Iddi èranu cunzidiratu un coppiu, è avà cecu jocaturi pristatu nuddu voli a guerra. A famiglia ricusatu u donu, ma Timothy dissi ca iddu avissi a lassari la citati.

L'ospiti dopu hè Colonel Berezkin chì dà predsedatelshe lettera di u so maritu, chì si rici lu so 'amuri di lu so' prossimu, cumuna è dumandatu à intercede di u so trasferimentu à u furgoni. Sta lettera ch'ellu era ancu nantu à u fronte. Allora, e si girava fora tutta l 'essenza Shchelkanova.

Predsedatelsha è tantu, sapendu chì u so maritu era gattiva, ma avà si girò fora chì ellu hè un chjami aghjalesi. Berezkin circarà à a famiglia Une Shchelkanova. A moglia hè livari in ellu per un longu tempu, ma solu avà la figghia mpara ciò ch'ellu hè in realità.

U terzu azzione

U terzu attu di la cummedia Leonov "Golden Carriage", un riassuntu di chì davanti à voi si tramutò in ufficio predsedatelshi. A lu ritornu Tobun-Turkovskaya, chì Castagna un prublema: u so guàrdia Fimochka circa à marità, ma u càmera stà in u Studio di a so moglia è a so casa ùn hà. So ch'ella dumanda evict Nepryakhin è stallà si in lu so locu ghjovana.

Nanzu predsedatelshi cumpostu chi stamu parrannu di u so maritu. Idda lu chiama a so moglia, è dumanda à spariscia da a so vita per sempre. Ci hè una pena, chi dici u racontu di u so successu, e poi Marka cun u so figliolu. Kareeva chjamatu donna, di u mare, hà quasi accordu. Iddi avelli, pledging vene à Markiny partitu anniversariu.

Quartu, u attu finali

L'azzione di finale di a cummedia "Golden Carriage", un riassuntu di u quali hè partinu quì, hè stabilitu a una festa, anniversariu figlia predsedatelshi. Tutti l 'invitati eranu, ci hè solu a so mamma, chì era affaccendata in u Cunsigliu City.

À stu mumentu, a so moglia pirsuadi Nepryakhin Marku ùn perde a so furtuna, u so prìncipe in un carru d'oru, si parrava à Julia. Tuttavia, Marka, a la fini, pappajaddu a jiri a lu mari. Idda dicisi à sacrificà si per l 'amuri d' un 'omu, comu Timuteu. Però, lu bracciale dinò, Julius, è ch'ella cambia di colpu a so menti, crirennu chi era tempu di vede u mondu sanu. Idda juncu più Julius è dumandatu a so mamma à spiigà à Timuteu, chi si in senza manera rispunsevuli.

U cumeddia finisci cu lu fattu ca predsedatelsha ceremoniously narrazioni, su un biccheri di champagne, dopu à a so figliola.

L'idea di u spittaculu

Allura, avemu ncuntrau cu un brevi cuntenutu. Leonov in "Golden Carriage" u scopu principale hè di sceglie un prublema chì journalistes ogni persona. È dinù chì l 'azzione di u passatu influenzari u nostru presente.

Più di u spittaculu hè cunsacratu à u cuncettu di "self-sacrifiziu". Tutti i principali caratteri di u pruduttu ùn campà per elli stessi, ma per a famiglia è amichi. In unu embodiment di u spittaculu Marka ristau orbi cu la Fra fiance.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.