News è societàCultura

Pruspirità - chistu è felicità?

Pruspirità - micca a parolla più usate in lingua bassu, ma perchè assai ghjente, quandu si sente lu per a prima volta, ci hè una quistione di u so significatu. At primu sguardu, tuttu hè calmu semplice è chjara: pruspirità - chistu è lu bonu di ghjorni, chì hè una assai cuntenti, assai bona pirìudu in la me vita, o di sulu la furtuna. È ci hè dinù una sucità benessiri. In generale, ci tocca à capisce.

Senso di a parolla. "Nataraja - una ..."

A prima surghjenti di cui a cumunicazioni, mentri droghe incù i valori di una palora - Dictionary. In issu lu Talmud a parolla "crescita" (noun, masculine, singulari solu, libru, a presentazione), pudete truvà i seguenti spiigazione:

  • industrie;
  • a vita filici.

Cusì, si pò dì chì hè ùn hè micca ghjustu di boni ghjorni, a vita cuntenti, o felicità in generale, ma ancu di u cuntrollu di u mondu, per esempiu, u binistà di ogni gruppu di genti, o un pezzu di campagna.

a sucetà benessiri

U cuntrollu statali - hè lu cuncettu di u sistemu puliticu di a sucetà. U so 'altri nomu - a statu benèssiri o "a casa di u populu", comu si pò dì in lu paesi Nordic. Tali sucitati significa uguali uccasione per tutti, una sparghjera équitable di rèdditu è e ricchezze, oltri a rispunsabilità cullittiva di ddi genti chi nun po 'di qualunque mutivu, sulu a uttèniri un mudellu raggiunevuli e dignità di vita. À spessu, un tali mudeddu di sucità significa dinù educazione senza (almenu sicundariu è spissu supiriuri), cura salute free, è à tutti quelli chì in bisognu hè cumplettamente nicissariu aiutu suciale.

A duminiu benessiri termine stessu, o "a sucetà benessiri" - hè assumendoni da libru di i clergyman inglese William Temple "Cristianesimu è l 'ordine suciale."

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.