News è societàCultura

Persona Delfinu - ciò ch'ellu? A qualità persona Delfinu

Politeness - una funzione ubligatorie di un omu bè educatu-. Hè iddu stissu manifests in la capacità di cumunicà una bella, à scriva, è più ntî, lingua sorta cù ghjente di diffirenti èbbichi e mestieri. Cosa sò i menu qualità persona Delfinu?

3 rèuli di pirsuni Delfinu

U sviluppu di autuditirminazzioni hè impussibile senza rispettu incù i giniralmenti accettatu e règule di politeness è etiquette in chì ognunu deve sapè.

  1. populu garbatu, ùn vi scurdate di pronuncia e parolle di benvenuta à i riunioni. Dinù, si dice sempre addiu quandu spiccàvanu, scusa siddu quarcunu hà causatu inconvenente è grazie per tutti i sirvizi à ellu.
  2. Un altru segnu di politeness hè a capacità à curà àutri cu rispettu, a priscinniri di u so statutu suciale. Courtesy e pari deve esse spartu micca solu à l 'anziani o di titulu, ma dinù à i culleghi, subordinates, oltri a ghjenti chì ùn sò stati capaci di rializzari elli stessi a vita.
  3. persona Cultural e garbatu, ùn male altri. Apparteni à a dumanda cù assai cura, è sempre prontu à aiutà è ùn participà micca à mali. Ghjesù ùn vi scurdate di surrisu, perchè surrisu Delfinu - u tastu a riescita in parechji casi.

Rudeness è intempérance appoghja sempre interlucutori è divintatu un seria ostaculu à a jùnciri lu scopi àutri. À quelli chì sceglie un tali forma di cumunicazioni, hè difficiuli à fà 'amici,' mpara a rispettu di 'altri, è ancu a ghjunghje a riescita in i so impiegati.

How to addivintari na pirsuna Delfinu

Beautiful competent discursu - hè un cumpagnu di curtisia di primura. Vi tocca à esse in gradu di furnisce a so voce. Hà à esse calmu, fait è micca assai forti. Hè necessaria a eliminari da u so jurons vucabbulariu, nomu chiamari, è sprissioni nflissioni. curtisia participeghja à u sviluppu di u studiu di libri nantu etiquette in e leghje literatura classica. Tu avissi mai stacciare u so interlocutore - hè tactless. Ùn vi scurdate chi ntrammi li lati hannu una dritta uguali à parlà. Stu si chjama un dialogu.

Courtesy per tutti i volti

Hè impurtante à esse cultivatu è simpaticu, sempre è in ogni locu, esse lu in una riunioni los o di un sèmplice vendu a visita, o di vendita. U cumpurtamentu Delfinu siquenti sunnu asempî in diversi situazzioni bassu.

  • Cumpurtamentu à u tavulinu, mentri, mangiare, assai si pò rispose: circa l 'aducazzioni di l' omu. U regnu di lu in u etiquette in sala - Ùn purtà inconvenente a àutri. Chì hè, deve masticari cù a vostra bocca, chiusu, ùn mette a vostra goviti nant'à u tavulinu è ùn sianu casi micca liatu à sottumessu pastu. Tù ùn pò truvà e Pronuncia nantu à u tavulinu pè ghjunghje sin'à u pane, o fornu. Duvite dumandà a persona chì hè vicinu à spustà u usari àutri.
  • omu Delfinu rispetta a natura. Ghjesù ùn vi graputi ghjetti dopu à una merendella in u locu induve u restu, o graputi vecchia da una urn nel la cità. populu Noble, chì vulete à sviluppà a so mondu internu, mai riservà i Terre.
  • Noi ùn deve scurdà circa politeness è in casa incù i so amori. Critica, cima tribunu e currusivu e parolle ponu mali sentimenti. Sapennu chistu, una persona garbatu, micca facissi lu duluri di 'altri, in particulare amatu passi.

Stu curtisia hè furmata micca solu da u beddu frase memorized. Si carattirizza la vita e tistimunieghja i fundamenti murali di umani.

Ogni parolle Delfinu sò in lingua russa

lingua russa hè putente è pulivalenti. Dapoi i tempi antichi, si primureghja particularmente di u diversi e parolle tipu è garbatu. Chissi foru i salutu "ciao", o "bonu dopu meziornu". Preghiera, "addiu", "a prestu", "bona notte." Richiesti "piacè", "perdonu, per piacè", "voi ùn sarà tantu bonu." Acknowledgments: "ti ringraziu", "grazie". Fia "bona furtuna", "riescita", "Bon viaghju."

L'usu ogni ghjornu in u so lessicu di e parolle li circa bona educazioni mintìrisi è altu morals.

zitellu Delfinu. How to purtalla?

Insignà u zitellu à esse garbatu, vi tocca da un 'età iniziu, quand'ellu fù ghjustu cuminciava à parlà. Ci sò uni pochi di minichichje chì vi aiuta à fà issu.

  • Infanzia piace à ghjucà. Scuole di reguli Cavatrici ch'elli ùn piace. Per quessa, avemu pò inculcate bona educazioni mintìrisi a l 'usu di ghjochi. Per esempiu, arrangé un partitu di tè da tutte e règule di etiquette in jucannu e, di sicuru, a giuvanotta. Pudete ghjucà u dialogu garbatu, chi deve esse usata in un ambiente altri populi o di pinzari di àutri situazzioni.
  • Parents Parlare trà di elli è cù u zitellu ci vole aduprà e parolle Delfinu. Cumandu tonu e gridannu cu lu ciucciu ùn hè dirittu, ancu s'eddu ùn canta. Si devi fà ciò chì hè dumandatu di ellu, per esempiu, à avè joca, ma la dumanna Chjara mamma, o sora.
  • Sè un ziteddu mostra una prutesta chjaru, tintu, dumanni a daricci quarchi cosa chì pò micca, nun rispunnì: à stu cumpurtamentu, chì solu vulè hè. Hè megliu à mette nantu à una mascara di indiffirenza è cumpritamenti gnurari lu chianci finu à ch'elli subside. So fari ogni vota, finu à u zitellu ùn pò più parlà garbu è tranquillamenti.

Prima di tuttu, u regulamentu di genti Delfinu tuccherà à fermi da i genitori. Ci deve mustrà par esempiu u so zitellu, chi significa la cultura, aise è u rispettu. I zitelli ùn pò esse senza una atmosfera cuntentu in a casa.

Cumu faci politeness l'omu

In u mondu di oghje di cumpurtamentu Delfinu hè à spessu cunsideratu u sessu oppostu cum'è un il ya. Stu vali à tutti li fimmini e omini. A evitari si lampò in una situazione @JulianAssenza perchè di ignuranza di i reguli elementari di etiquette in, ci tocca à esse in gradu di distingue i simpatia di quadru propriety.

Per esempiu, un omu chì numarosi sempre à apre a porta, prima a donna è passa lu in avanti. It aiuta a signura fora di u veìculu, u basgiò i cala à i riunioni, Efface appeddu, dannu manera di trasportu pùbbricu. Nantu, lassannu la cammara, si u so dà un vistitu o aiuta à caccià si in l 'entrata. Raprisintanti di u sessu forte sò obligatu di cuntinuà pesi invece di e donne, a priscinniri di l 'a prussimità di a so rapportu.

Un omu intelligente vi mai più parlà à un cumpagnu di a so età, aspettu, o caratteru pecchì. Si nun avissi addivà i temi chì serà u so v'affenni o di curtisia. È dinù ùn cumparisce micca à scuntrà in apparenza duchessa.

Vantaghji di cumpurtamentu Delfinu

Civility danu à un omu assai di qualità pusitivi, comu di cumpassione, a so misericòrdia, accuratezza è self-stima. Ognunu di li ghjoca un granni parti in l 'aumintanti persunale, è ancu distinu.

Nanzu struilli omu pianiste aprire la porte, perchè si sà quantu à cuntene in tutte e volte, hà una magre è fattivu urganizazione mintali, è hà dinù un sobriu è chjaru-guidatu. Si dà limòsine calore è a cuntintezza di cumunicari cu iddu, ci aiutanu à piglià un locu degnu in a sucetà. È stu ùn hè micca una lista esaustiva di testimunianze chì bona à esse cagiunati Delfinu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.