U sviluppu intellettualeRiliggiuni

Simon Ushakov, "Santa Lucia Face": discrizzione è poze

Icon Simon Ushakov "Sacru Face" - unu di i più impurtanti in la chiesa ortodossa. Hè statu creatu in u mezu di u XVII seculu pè u Trinity Lavra di San Sergiu, chì si trova in Sergiev Posad. Sin'à avà, hà avutu i millai di i cridenti a timite ogni annu.

U famosu Simon Ushakov?

Famous icona pittore è l 'Oru hè Simon Ushakov. "Santa Maria Face" hè a so più famosa, ma micca u solu unu travagliu.

U icona pittore nati in Moscow in 1626. About a so vita ella hè cunnisciuta. Apparentemente, Ghjesù vense da u townspeople. A furmazione hè datu à u munasteru à una ghjovana età, parchì hè digià à 22, addivintau lu patruni di lu Càmera di l 'ordine armoury Silver. un calmu locu d 'onuri at a pisata altu.

Quì si appena avianu a mettiri voci piastra, chiesa e palazzu, bandere pittatu, essayer pinzeru di needlework. Era un MAPPATURA bastone.

In più, ci scrivìu e di pirsuni, e di la cresia. Soon fatti fama famosu icona pittore.

u armoury

In 1664, u nostru articulu eroe fu trasfiruta a serviri nta l 'armoury. A so rispunsabilità addivintatu cchiù granni è la pupularità ha crisciutu solu. Addivintau subitu unu di i più boni artisti cu lu Re, stabbilennu na tutta a scola di i pittori.

Tsar Alexei Mikhailovich favurutu Ushakov cci detti 'n pirsuna tuttu l' aiutu à u latu artisticu. A causa di chistu, sinu à a so morte Ushakov abitanti di a crescita è onori.

Iddu murìu a Mosca in 1686. Era 62 annu.

"Santa Maria Face". Simon Ushakov

1658. U so più famosa travagliu creatu da Simon Ushakov. U icona "The Sacru Face" fù scrittu di lu munasteru in Sergiev Posad.

Work sonau su l 'arvulu cù Tempera. U pesu di l 'icona hè assai picculu - 53 à 42 centimeters.

A storia di a scrittura, suciale

Iddu scrissi lu so famosu icona in Moscow Simon Ushakov. "Santa Maria Face" affaccatu in u Chiesa di lu Trinity in la capitali Nikitinkah. Hè nutevuli chì i scrizzioni supra lu funnu di stu travagghiu. U nutari ca stu travagliu hà creatu l'un suvranu icona pittore Simon Ushakov in 1658, in 7166 da a creazione di u mondu.

Stu labellu statu ligatu a lu XIX sèculu. U icona "The Sacru Face" Simona Ushakova hè a prima imagine di u Sacru Face di u Salvadore di tutte e ancura. Hè cunnisciutu ch'ellu Ushakov e lingue di u so chjerchju ùn crià unu tali prodottu.

Hè da nutà chì stu icona a mostra un certu innuvazione Simon Ushakov. "Santa Maria Face" hè scrittu in cunfurmità cù i più muderni e tecniche artistica di u tempu. Iddi identificatu u uriginale criativu di icona, pittura, Russian di parechji anni.

с помощью сложной системы, в которой перемежались темные и светлые тона. Stu icona tengu fora da altri, ùn hè micca solu un trasferimentu naturale di funziunalità faccia, ma puru l 'taglio-Murat è vulume creatu da un sistema cumplessu, à chì u culori scuri è lume. In ordine di grossu lu passaggiu frà elli, si pulito più in l 'tappe finali a unu altru.

À u listessu tempu hè da nutà chì, in cuntrastu à i tradizioni European in u visu icona temperature Russian di u santu ùn hè mutivatu da una vera surghjente di lume. È u locu di u vivida lume dittu chi Ushakov è i so culleghi osservatu a tradizioni chì hè statu in Russia dipoi u seculu XIV.

cunsigliatu ideali

Certu puntu di rifirimentu ideali è esteticu hè di Simon Ushakov "Sacru Face". L'annu in cui fu criata lu icona (1658), hè statu un fattore serenità di parechji pittori Russian. U fattu chì u imagine ha statu sempri mintuatu in u treatises Iosifa Vladimirova, chì èranu cunsacratu à a ricerca di centri è benchmarks degne. By lu modu, iddu era un 'amicu è cumpagnu di Ushakov.

In i so opari Vladimirov mintuvà chì u Cristu in Ushakova ùn hè scrittu, secondu à i artìsticu. Tuttavia, in sta forma, ci hè escia vicina è più cumprinzìbbili a persona mediu. Doppu ca, tanti guidata da Simon Ushakov. "Santa Maria Face", chì vi pò discritta in stu articulu, hè u sughjettu principale di Italia in lu vinia anni.

Ci hè divintatu u modu più authoritative per ogni iconographer.

travaglia Ushakov

Simon Ushakov hè un artista assai levà è un pitturi. Si hè firmatu assai di li so travagghi. Tuttavia, a maiò parti di li stati disgrazia ascella da restorations tardi è ricordi discinnenti.

Megliu chè l 'altri, icona di a Annunciation sò stati tocchi oghje, Nostra Signora di Vladimir, St. Feodora Stratilata, a falata di u Spìritu Santu, è di sicuru, a salvezza.

Opare iconographer determinà u fattu ch'ellu era assai avanzata di u so tempu, un omu pittore ncignusu chì n'avemu pussidiani tutti i tecnichi cunnisciuti à ddu tempu.

Ushakov ricusatu balla à pinghja suciale nant'à analise anticu, comu fu 'abitudini à u tempu. Iddu hè primura assurbutu i sustanzi d 'arte Western, chì in u XVII seculu, sò sempri sylvie in lu tarritoriu di la Russia.

Ushakov, fighjulà i tradizioni di l'antichi la scola icona, pittura, Russian, ùn hè micca a paura à Spirimentu. Iddu inventata un nova cumpusizioni, iddu studiau pressu l 'bedda campioni di la cultura uccidintali, iddu circava à dà e figure in e so suciale di u muvimentu è sumiglia.

Cosa hè u Spìritu Face?

Sarvaturi Not Made da Mani - un statutu imagine di u Cristu in Italia Russian. Hè u visu di u Figliolu di Diu, su lu bordu di stazzunaru, o di serpente.

Ci sò parechje liggenni supra l 'urìggini di na imagine miraculosa.

A prima - livante. Sicondu à ellu, a storia hè assuciata incù u malatia di u rè di Edessa, chi cuvirnaru in Mesopotamia, in mudernu Turkey. Sicondu a legenda, dopu à unu di l 'artisti, mandatu à i rè, ùn pudia più chjare u Cristu, u Figliolu di Diu lavau la facci e s'asciucò fazzulettu, chì lasciò u so imagine. Sciarpa iddu desi a la artista.

U fattu da cunsiderà. Dapoi durante lavà e longa di u Cristu era vagnatu, tandu era stampata nantu à u filare cum'è una zeppa sputicu. Dapoi tandu, parechji circadori ani chjamatu sta icona comu "Sarvaturi Wet Brada".

Ci hè dinù una tradizione medievale uccidintali. Hè prupostu trà u XIII è XV sèculu. date di più precisa scunnisciutu. Most prubabilmente, si vede à mezu à i frati francescani.

U prisente tradizzioni abbràica Veronica, chì hà accumpagnatu à Ghjesù in lu so noms de viaghju à Calvariu. A stu puntu, idda cci detti un pannu pannu a lu Figghiu di Diu, rinisciu a pulizziari nantu à a fàccia di u sudore è di sangu. A facci di Cristu hè dinù mpressa nant'à a so sciarpa. Dapoi tandu, u kul hè tinutu sempri in Italia, in u Cattedrale di San Pietro, sottu à u nome di "Calvaire di Veronica."

In onori di stu casu hè statu chjamatu una custellazione in l 'emisferu miridiunali, unni oggi quashed da astronomers. In u so locu hè avà in a custellazione Sextans.

Scentifichi sò curputu tintava d 'ssu u imagine datu. Tutti eranu capaci di a creazione: si rifiriscinu micca mettiri o di materiali biulogica.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.