U sviluppu intellettualeRiliggiuni

Larissa - santu martiri Gotfskaya

Oghje, ùn ogni Christian hè pronta à mette a vita di a so fede. Tuttavia, ci era un tempu, quannu na cintinara di migghiara di cristiani eranu màrtiri u nome di Ghjesù Cristu, u so labre. Era un esempiu di curaggiu, fortitude, ginirusità è vera fede. Assai, picca genti sapi chi Larissa, i santi martiri Gotfskaya, hè unu di quelli chì mustrò u so curaghju à i nemichi di i Cristiani - musulmani.

a vita

Santa Maria Martire Larissa hè una assai bella ragazza l 'abitanti cù i so parenti in Gotfii in u IV seculu. Stu paese hè u più cumposta di u tribbù girmànichi cù i so magistrati. Larissa appartinni a tribù di l'Ostrogoti (lu tirritoriu di rigalu-ghjornu Romania). I so genitori eranu cristiani, è dunque hè statu vaccinated dipoi amuri zitiddina di u Signore. Idda crisciu una ragazza modestu è bonu cu tuttu lu me cori fidu à u Signore. Larissa pruvatu micca à ricusà pòpulu in bisognu di aiutu. Unu tempu Gotfiya mantinutu bonu li rilazzioni cu l 'Imperu Rumanu, è cusì ùn ci era nimu ostaculi à u cultu cristiani. Iddi tranquillamenti custruitu u so Chjese è monasteri. Ma quannu vinni a lu putiri, li novi cuvirnanti Athanaric (363-381 francese gg.), È subitu messe à lampà schiettu i cridenti 'n Cristu. Stu tirannu ingrata detti intornu à u paese, è u so decretu penali maliziusi. Musica Ardente è viulenti è ghjittatu in lu core di i pagani amara odiu ver di cristiani.

Larissa - santu martiri

By 375 AD lu cristiani ogettu assai periculosa à vai à ghjesgia, ch'elli avianu a priari a notte in casa soia. Ma u zitellu santu Larissa dicisi di nun fàrilu capiri, perchè micca a paura di nunda. Idda vinni a la chiesa di serviziu Sunday, induve ci era ancora circa trè centu parsoni, c'era à l 'entrata, si lampa è teniamu à una prighera spechju è discorsu di Diu, chi li mandò speranza è a pace per tutti i ghjusti chì soffre da misdeeds salvatichi Gotfii pagani.

Ma di colpu, a la porta si rapiu, si vutau a lu girl, hà vistu chì a ghjesgia in un génie guirreri purtatu una statua, una idola paganu Wotan. A voce di u capu di chianciri, hè quillu è timendu Wotan, altrimenti si avissi a èssiri ammazzatu. Unu surdatu vidisti un giovane e bella ragazza, era Larissa, è u so liticava arrivare fora di ccà, u più prestu pussibule, comu la chiesa vi avà esse brusgiatu.

u focu

Nanzu Larisa hè una porta aperta di a ghjesgia, è hà vistu chì nimu di i trè centu cristiani eranu in lu, mancu budge. Idda scossi a so testa, e si misi a priari davanti à l 'imagine santu. U porta lampò chjusu, a ghjesgia fù stabilitu u focu, è tutti in u focu, ccu tuttu ca lu focu.

Larissa - santu martiri - prigheri à l 'ultimu, nzinu a lu ciàuru Acrid di lumi china la stanza è ùn hà persu cuscenza. Tuttu hè in u focu, è lampà, da una forte dec nimu sente ogni darisi o gridannu. Church ammucciava sutta lu so ruvine i corpi charred di i martiri.

A vèduva di u imperatore Gratian (375-383 francese gg.) Alla (volte cunfusu cu lu nomu di Gaafu) Duklidoy cù a so figliola ghjunse à circà à sta nuttata locu è vincite u scanzari burette di i Cristiani, chì a li manda à Syria. Quandu Alla ritornu da una casa viaghju à u so cù u so figliolu Agathon ali à a morte.

Li relìqui di i martiri santu dopu à qualchi tempu Duklida apprima, è messu à a consecration di a chiesa, in Asia Minori Cizico. Iddi eranu messi in li basi di e Chjese Castets appena custruitu è diventa un locu di cultu e preghiera. Avà i martiri santu Gotfskim priari pi aiutu è i malati.

Information sur Santa Lucia Larissa assai SCANTY, certi pò esse prisente in u nomi di inaccuracies, ma ùn hè micca tantu impurtante. A cosa impurtanti hè chì hè, comu tanti avutri fidili cristiani, hè un esempiu di granni amuri di lu Signore Ghjesù Cristu.

Santa Lucia Luntana Santa Lucia Larissa

Stu san addivintau lu patrona di e donne, chjamatu Larissa. It para contru à l 'azzioni e disappointments ill-cunzidiratu, essendu Guida chjaru è incorruptible, chì coprenu u stradellu currettu in a vita, è dà i capacità à passà adequately lu.

Ci hè spiculazioni chì Larissa - santu martiri Gotfskaya - hè a so virginità, è cusì u suciale u so depict cù i so capelli.

  • E parolle di u prighera si lu santu patronu di Larissa: "lettura à Diu, per mè, u Diu santu ugodnitse Larissa."
  • Magnificazzioni: "tè, Martire Hristova Lariso Avemu beatu e chtem glòria a vostra suffirenza, Puericultura di Cristu, tandu Ò."
  • Troparion di martiri Larissa: "U vostru arrecani Ewe, Ghjesù, Larisa chjama una voce alta."

Ghjornu di a Santa Maria Larissa chiesa ortodossa Gotfskoy festighjeghja u 8 d'aprile.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.