U sviluppu intellettualeRiliggiuni

Fiera di u mo maritu. preghiera l'moglia di u maritu

U compitu principale di u feminile, cum'è i nostri antichi, è i cura spirituali di u nidu di famiglia, di tutti i so abitanti. U so maritu travagliatu in u campu, era u pinseri di a materia beni-essa. A so moglia era in casa. Ma ùn hè micca solu i soi fù muvimentatu. Calde a so ferita fù curativi, lu putiri di mantene à tutti quelli chì overcame i cent'anni di u mondu esternu, à purtà un pastu di a famiglia. Ghjè ciò chì fù custruitu à pricà per u so maritu. Quì sò parechji di u principi si Nasci. Chì in u so parolle, cumu a leghje ad elli, per ciò chì? A Canzona di ssu.

realità muderna è antica tradizioni. Cunflittu?

Avà e donne sò pudia truvà fora Ce prichera hè di u so maritu, ma poi, quannu si perde una conjoint. Ci sò abbituatu a lu Patri di vene cun guai è prublemi. Avemu pensu hè naturale. Quale altru vi prutege, s'ellu ùn Father paradisu? Ma ùn hè com'è prima pensatu. À aiutà vi Signore, effettuà u cumandamentu di u so turnu non a trascuratizza. È avà ciò chì succedi? Biddizzi cumplitamenti misi ni lu munnu, di prublemi omi l'. U travagliu, a pruprietà, finanzi - tuttu issu ogettu di a so zona di ntiressi. Fieru ch'elli uttinìu nu saccu di dinari. All Aspire a fari. È chì anima à travaglià nant'à munarchìa duvia esse, oi supranava. Lagnà si un teacher in futility. E comu la famigghia cumincia a caduta luntanu, accussì sulu taliari di la canzuni di la famiglia di u so maritu. No, per dumandà sta quistione: "? Chì ùn ti dò u so maritu ciò ch'ellu d'manca". Hè chjara dinù da u caldu di l 'omu ùn sarà suvitatu. Cosy è u solita. Perchè circà un altru? Fiera di u mo maritu, s'ellu ùn hè stata solu in casu di prublemi di sapere, issu hè u cunfortu di l'anima è fonda.

Quandu tuttu hè in ordine

Esiste, a mamma di e so figliole, chì marriageable stati cusì insignatu. preghiera l'moglia di un maritu deve sempre esse in u mio capu. Sorgi arba, ricordu, sò mandati à l 'òpiri di u fidu - a viaghja ste parolle, tu vai a aviri un rêve - ch'elli ùn vi scurdate.

Avà preferimu elli à scrive cù a manu nantu à un pezzu puri di carta, ma in u locu stanze. preghiera di maghju di u so maritu hà da esse ci campanu. A needlewoman evitannu pisata bedda e parolle chì mi jìssi embroider (perline, o linee), è altre manere di ornate assai. Cusì, hè pussibili chì una prighera custruzzione nant'à u muru à impiccà. Ci hà da ramintà vi chì ùn avemu deve scurdà in u cumbugliu di u turnu di l 'arma.

preghiera l'moglia di u maritu

"Gesù Cristu, Figliolu di Diu, Prisodevo Maria Capua Vetere, patrona! Da u celu, à a nostra famiglia vi circà tantu doglyadaete. aiutani à l 'òpiri di i ghjusti, in lu ncontru di a terra. Avemu Arricu nomu di lu Signuri, di campà cun iddi comu un ànghjulu, à esse vicinu a felicità è stranu, per aiutà à tuttu, è in ogni locu! U maritu è moglia sarà mai ch'elli cuocu, ùn ghjastimà ghjurà e parolle. Signuri! A to grazia, avemu sò cunsulatu, oro cantannu angèlicus, aiutanu santa Vèrgine Maria sweetens. Dà ci u riposu è di paci pi sempri, chi nun avìa cuntattu Intermedia parolle offensiva, malfatte misu, incantu scuru, quarrels fitenti! : Chì cumparisci i figlioli di i tribù, u visu di u Signore sò toccu. Vogliu à noi longu di statina à ngravitau mai a scurdari! umbri di scherma di neru, da u core, u diàvule, impostu da a illnesses e passioni, da lu mali e nutizia! Ùn mandà a la casa, o Gehenna, o di i lampi divinu! Salvà è prutezzione! Amen ".

Quannu me 'maritu manca

A prighera, chì hè spartu, sopra, ùn deve scurdà di u ghjornu di matrimoniu. Nun vi permette di rumpiri li liami sacri di u matrimoniu fu distrutta. È quandu hè successa addisperu, tandu un testu hannu esse insignatu. Ci hè un vechju preghiera slavi di u ritornu di u so maritu. Quì hè u so testu: "On Vsebozhe! I appellu à voi cum'è un Antenatu di tutte e cilesta è tirrenu, u web universu! Gloria e onuri vi pacà u tributu! I dumandu, salvà e comporta mio sparte! à mè, è a moglia di u veru chjassu cumannari! À scinnutu novu, chi fu amuri. So cum'è micca à sparte à a famiglia! À sparte lu filici dinò hè a meia! Chì a forti com'è un scogliu, è me 'maritu! : Chì a so fidilità saria una mina! Chì a smetti i so pedi in a vita hè valuri it! tu cridiri Vsebozhe, ànima, à ringrazià! Vogliu Scrive, per piacè, u mo sparte! U so maritu cu tuttu lu me cori ti tengu caru! Amen ". Leghje ste parolle vi tocca ogni ghjornu à l 'alba. Divintatu cusì chì i primi raghji di sicuru vi faccia cascò. Pronounces a parolla, è in i mani di u conjoint piglià l 'cosa ellu stessu, o foto guditi. Ùn vi scurdate chì vi tuccherà in preghiera, a parolla 'amore, micca male à invistiscia. Poi torna u to figliolu.

Un altru sottu hè di vultà un scappatu da ànima Chillmere

prichere slavi sò assai forti. Just ùn li ogni donna chì ùn aduprà. Ci sò sustanzi o di i preghjudizii. Per quelli chì sò abbuccatu a billezza di i testi Orthodox, cunsigliatu un tali preghiera. Chì u maritu hè rivenutu, ma rancuri scurdatu diventa dinò carezza e gintili, vai à u munasteru. Ci hè Preghiere ordine per una unu hà amatu. Sò i monachi si leghje, di a salute di dumandemu. E iddi stissi misi la cannila Assisi, iè scusemu à a so difinsore. Mark nni rici ca l 'anima hè. Forsi qualchi rancuri manca, o errori elli aghju vistu in i so cumpurtamentu. Finalmenti leghje u preghiera "Our Father", ma Matrona di Mosca - la patrona di ligami di famiglia. Icon vecchiu e donne santa purtari la casa da la parrocchiali, induve si priava. In cuntattu i so e tuttu lu quaranta ghjorni, sinu à u moines vi prega di u vostru Benedettu. E ddà, si Diu voli, tuttu sarà u travagliu fora!

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.