U sviluppu intellettualeRiliggiuni

Liccia di Mamrè: u sacru kul di Cristiani

Israel hè un arbre, sacru, ca è mpurtanti pi tuttu l 'abitanti di u paese. Sicondu a legenda, Abraham pigliavanu sottu à Diu. Lu nomu di stu miraculu di a natura Chêne di Mamrè. Si sviluppa in la cità di Girona, è, par disgrazia, hè quasi secca. Hè pinsatu chì sottu à u prima persona hè u Santa Trinità. Stu àrbulu è sacru, è si hè scritta circa ellu, ancu in la Bibbia. Liccia di Mamrè statu scupertu Kapustin, chi a ddu tempu studiatu à u spaziu di Hebron. Iddu basatu a so ricerchi supra testi biblica è storie di i residenti lucali. Quandu un omu trovu un arbre, sacru, si dicisi à cumprà lu tirritoriu supra lu quali si trova. Stu locu hè diventatu ideali à parechji pilligrini Russian.

Abbazia di Santa Maria vinni custruitu vicinu à i lecci. Sicondu a ricordiu stòricu, lu pinu hà più di 5000 anni. Liccia di Mamrè, in Hebron appartene à una raru razza di i palestinesi. U so casci sò assai nica, è hè crescente piuttostu pianu pianu. People fù misuratu la circunfirenza di l 'arvulu - 7 metri. Esiste, fù spartutu in trè grandi, rami, è hè un simbulu di a Santa Trinità. Sò prisenti à stallà e rispettu, u più prestu pussibule in ordine per revuluziunà u caratteru u sacru. Micca luntanu da u arvulu crisci dui di più chjuchi, di a stessa razza, chi recreates dinò u Trinita.

In u principiu di u seculu XX Chêne di Mamrè, accuminciò a siccari. In più, li pilligrini pruvatu à état forti e ogni livaricci un pezzu di lu, chi hè dinù un effettu negativu nantu à a so vita. In u 1995, l 'ultimu populu di vede u verde, foglia nantu à un àrburu.

Ci hè una saggi chì u Chêne sempre vivu, populu sarà dinù campà cù a so morte - ghjuntu à una fini. A assai di i residenti stati pricava à u pede di a so salvezza, è à traversu l 'canzuni, o natura, albero, luppini. Hè picculu, solu 20 cm, ma ùn ci hè sperenza in lu cori di la genti. E la cosa più maravigliosa circa stu finominu hè chì i sumenti dividi dinù in tri parti, Ricurdendusi cusì la Santa Trinità.

Oghje in Hebron campà trè persone Orthodox: un prete è dui mònachi. À a porta, leva guardia, chì apre è li chiudi. Ghjesù hè una Musulmani, è ogni vota prupone i visitori cumprà carti di l 'ùrtimu sèculu. Iddi dipintu lu cum'è un zitellu, è daretu à u - na bedda e fioritura Chêne di Mamrè. Hè pinsatu chì s'eddu à pricà, è dumandu per aiutu da l 'àrbulu, si vi bellu succorsu, è ogni cosa vi vene è veru. From tuttu nantu à u mondu i turisti vinutu à vede u simbulu di a Santa Trinità, è a pigghiari lu in a so mimoria. Abitanti di a cità hè, sperandu ca li picca luppini vi dà a vita in un arvulu mortu, è si sarà dinò incanta l 'occhiu è i turisti, è i diritti di Israel.

Liccia di Mamrè, ca le foto pò esse trovu prusu in neru è biancu, spessu chidi in u suciale è hè cunsidaratu u àrburu dipoi a creazione di u mondu, è ancu l 'arvulu di la vita e la canuscenza. Terra attornu a lu sacru è inseme up la Santa Trinità. Visita ci lu sognu d 'ogni pirsuna, a priscinniri di i so attitudini religiosa. Una volta nantu à un tempu vicinu à i lecci sirvutu, è nimu avia u dirittu à prufananu l 'atmusfera tranquillu è assicuratu. àrburu Sacru timia a la matina, a merenda è a sera, ci era revered è ancu sente à u so parè.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.