U sviluppu intellettualeRiliggiuni

I prieri di lu scantu è angosce in a mio ànima testu, jammi e crìtiche

Sapete chi si parti a nostra vita, è danu a morte? Si faci micca addisperu, priculu, è cù u fattu di a so asistenza è prubabilità di pussibbilità. Pinzannu chi cosa mala ti succedi, na pirsuna suffremu immeasurably più grande chè quandu l 'accidente hè accadutu. Aiutu à risista cù una prighera di lu scantu è angosce. Cosa hè quandu si leghje, chì sò parolle? A Canzona di risolve lu.

parrini spiegazione

Cunfruntatu cù fallimentu, sintennu circa li da amici è a famiglia, u persona cumencia à scantati. U so paure purtari a lu fattu ca sti cosi veni di la vita. Iddu dici bè, aghju capitu quessa, u mio core mi dici chi lu priculu in u porta. È ch'ellu ùn s'ampara chì u Signore ci hà datu a stu mondu à esse cuntenti. Eppo hè donu di a libertà di a scelta più, si dicideru a èssiri lu spazziu emozioni dulenti. I prieri di lu scantu è angosce prununzia di l Luna sapere chi iddu è, chì ci hè, è ciò chì hè fattu.

Ogni tempu È da pinsamenti scuru, tù ùn avissi pensu disgrazii avvene, è u Signore. Iddu creatu a terra, à esse cuntenti. I detti di l 'omu incù tutti i rèttili e piante, di a so gioia. E ghjente in u mio mondu affaccendata, scurdari sta sèmplice a verità.

Solu prayer of angosce è timore in l 'anima hè capaci à fà l' pinsamenti in dirizzioni dritta. Hè nicissaria di fà à u Signore, fidari, incertezza è paure pè strughjesi luntanu, lassannu senza traccia. Hè u puntu più altu in preghiera in generale, è in un indirizzu di i santi, per aiutà aiutannu di i pinsamenti frantumazione in particulare. Iddi cumpleti l 'anima incù lume, dispelling u bughju volte spirienza futile.

Cosa fà i cridenti?

I prieri di lu scantu è angosce assai di aiutu a distruggiri micca necessariu, emozioni scura. Per esempiu, una mamma Ùn pò aiutà, ma scantati di u so zitellu. Ma ùn lu piglia à esse in custanti pi lu scantu di lu so distinu? Avemu una cridenza in Diu? Iddu creatu è detti l 'uccasioni di cuntinuà in i zitelli. Prupòsitu di lu so 'vita, Diu cura cum'è u destinu di a maiò parti di a so chì. Cumu hè ch'ella ùn hà fidari? So si ricumanda a riflèttiri li parrini, quandu e paure è eccitamento chini di l 'arma.

Logic ùn aiuta - leghje u preghiera di lu scantu, angosce, pi lu scantu. Buy cullezzione a ghjesgia. Ci sò parechji testi. Sibbeni li braccianti tempiu porghju frasa assai cortu, i mezi di canciari necessità u strana. Dicu cusì: "In tutti i to vuluntà, O Signore," torna un brevi frasa, nzinu a lu lustru di l 'arma cu lume. Stop hà da esse quandu u so core vi sentu l 'amuri e cura di lu Criaturi. È stu sintimu hè assai bulkier chè ogni paure contrived è vera.

preghiera Orthodox cu lu scantu è angosce, ancu assai cortu, hè à cambià a cuscenza. Unu pigghia chi ùn hè solu. A so vita hè pienu di significatu e amuri. Cridiri, appena attornu a l 'nimici e salutu, ma vicinu à u Signore! Iddu nun sulu rispettu di u pane, ma dinò l 'ànima di a crisciri, a divintari un co-criaturi di stu bellu spaziu! Perchè avè paura di u parsona cun quali u Signore hè vicinu à tutti i tempi?

Cosa sò i prigheri di lu scantu è angosce

Hè dunqua à sente à ciò chì dice u cunfissuri. educazione religiosa di u populu hè differente. Hè tuttu dipende di u quale elli direzzioni. Per esempiu, Archimandrite Andrei (Konanos) prupone à avvià si à i liturgy di San Marco a Great. Si dice chì ci vole à arrinnìrisi ê manu di Diu, speru ellu cù a so vita, in cruci, sonnii sparte e aspirazioni.

Qualificà di u Cristu, chì s'accupa di tuttu. Iddu vi mai lascià u vostru zitellu senza aiutu. Quannu la situazioni mi pari cumplitamenti hopeless à voi, torna e parolle di u liturgy: "Ti farà di tutti noi!" Mulatteri Di lu significatu spechju di stu surpresa. Hè piena, bébé, canusciri sinceri è puri in lu Criaturi. Ùn ch'elli dubbitu in u so aiutu alba à avvilanà a vostra anima.

Cridi a mìa ca, lu Signuri è veramenti tutte e-putenti. Ma ellu ùn hà permette ellu stessu à ricusà 'omu a libertà di a scelta. Iddu da u Signore, garantitu lu dirittu di dicidiri di sè stessu chì a fari, chi cercanu a prutezzione, a luttari cu un omu, è un omu di tralascià. Cristu vene à sufferers. Stu significa ca si ùn aiutà à quelli chì sò sicuru mali e ghjente.

Preghiera di angosce è timore in a mio ànima: un esempiu di

Quandu entrata à Ghjesù, ma hè impurtante di fà esce u parolle in lu mio core. Ricurdativi di lu liggenna di l 'Publican è u Fariseu,? Micca una vicinu a Diu, si dici: dritta, ma quellu chì a unurari lu Criaturi. Ùn ci hè micca bisognu di tè, Ghjesù insignava à leghje da u libru "Farisei." Passant (chiudere la stanza) è noi chì a vostra cuncerna dicu. Quì hè u testu di cunsigliatu da Archimandrite Andrew: "ju sugnu un figghiu di Diu. essendu tutta a sentimu Sò amuri. Hè quì u mio anima. Diu, chiaramenti m'insignò tutte e la vita ca Iddu pruteghji e poi addifenni u vostru zitellu di u hassles è guai. Chì a mio paure,, மொழி, angosce, haunting mè spariscia! Amen! "

Quand'ellu vultò à u Signore?

Hè dinù una quistione di un individuu. Certi richiamari a prighera solu in situazzioni emergenza, autri hannu sempri à u Signore, in u so core. Tramindui sò dirittu a so manera. U Populu ùn hè circa chi. Babbu Andrew ricumanda à ùn aspettate di priculu. Dopu tuttu, si veni dopu à u tintu pinsamenti. Ùn strive cù un numeru è una causa. Chì hè, una volta vi principiatu à scantati, dì la preghiera. È u mio babbu hè sicura chì ùn solu lu putenti preghiera di lu scantu è angosce poi addifenni. Iddu dici, bisognu di u travagliu di a campari. Quandu una persona hà assai di preoccupa, iddu forgets circa lu angosce viotu. U so capu hè occupata da boni veru à esse fattu oghje, dumane è ogni ghjornu. Induve quì à disturbu cun pinseri? Avemu bisognu à affruntà i prublemi impurtanti è vinicultural di avènnuni altri. E ancu si sò luntanu da i fatichi di Hercules. Ogni omu a so compitu in a vita. È ci vole à andate.

cunchiusioni

Hè nicissaria di fà populu manca di prieri. Avemu nun solu amparà da i so sbagli, a spirienza di altri, troppu, hè degnu di studiu. Ma i cridenti diri chi l 'na preghiera leghje à u momentu ùn hè micca scuntintizza, è funzioni roggiu alarme comu na bona midicina assai interessante. Cum'è un rayon di lume, hà banishes u bughju di l'anima. Mentri esiste ghjente suffertu incheta Diana e mali, allura girannusi a Diu, nun sulu pi guariri di 'addisperu, ma dinù da i malatii differente. A so vita addiventa cchiù facili è cuntentu, è u sintimu di sulitudine hè partutu per sempre. Cuntrolla a te. Dopu tuttu, nunda di cumplessu. Just ricùardu u frasa: "Signuri, tuttu fattu". E ripetiri lu in quandu tuttu, o nirbusu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.