U sviluppu intellettualeRiliggiuni

"Stefanida Damascu" - l 'icona di cristiani Orthodox

Per più cristiani, u segnu di a fede e di lutta, chì hè purtatu fora à traversu lu duluri e peni, hè divintatu un icona Stefanida Damascu. In sta chiesa, arabu sò cuncintrati tutti i puteri di parolla di Diu, ca ìnnica una persona nantu à u so appuntamentu, e la virità di la vita, si ci aiuta à avvicinà u stradellu dritta.

"Stefanida Damascu" - l 'icona, chì permette à una persona pi cuncintràrisi tutta a so vuluntà cunflittu, à esse pronti à sacrificà si in lu nomu di la justizzia. Parechje ghjusti, i so venerate, studià u so storia è significatu. Sti e autri quistioni sarà discutitu in più tecnica in stu articulu.

Icon "storia Stefanida Damascu '

In l'annu 175, quandu Syria hè u regnu di Marcus Aurelius, in la cità di Damascu, vissutu in unu di i so suldati, chjamatu Victor, ca era un veru Cristianu. Iddu fu urdinatu à prisentà idoli, rinuncia Christ. Ma u suldatu li disse, chianci entre è forti ch'ellu hè u Rè di u fracicume surdatu francisi, è u vi glòria sula. Dopu à u còmicu, un omu tradutu tutti i tipi di turturi. Iddu U l 'jita brusgiatu corpu di u focu, tirau fora' na cunduttori Live, erbe è altri poche. Tutti i so Victor sciaccanu entrì cun curaggiu, mai universu a priari a Diu. Nunustanti la cosa, si stava vivu.

A moglia di unu di li surdati, ca chiamaru Stefanidou, si livò di lu guerrieru, glurificatu i so peni. Idda dinù hè un Cristianu, ma in sicretu. È quandu Stefanida Damascu, l 'icona chì hè pràticu di parechje persone, vitti' ànghjuli scinnunu fora di u celu, ch'ella avvisti chì ùn deve dinù addritta di a so fede à u Cristu. U guàrdie, videndu una dunnetta vittima di turtura. Iddi sò attaccati à dui arburi, a frantumi u so corpu, in pezzi. amma unu di donna, hè particularmente à a cima di u àrburu tilted, è l 'altru a seconda è ch'elli li vai. Quandu l 'arburi di rosa altu, si cacciavani Stefanidou in dui parti. L'anima di una donna, cum'è un acellu chì fù isciutu da a trappula, trovu aggrottu in lu celu. Dopu tuttu chistu, e guàrdie tagghiò la testa, Victor. So, Stefanida è Saint Corona, permessu di u Cristu, ci mustrò u so fede in u Signore, dimmustrò tutta a so putenza miraculosa.

valore

Icon "Stefanida Damascu" aiuta a parsona chì era di parlà di a so, a capisce ellu stessu, a chiamari a iddu comu na pirsuna è cusì truvà a pace è tranquillità. icona Luna aiuta definisce a so vita future, à fà lu in ghjustu nzinu a la fini assai. Un altru casu di l 'icona hè l' amuri d 'unu l'altru, chì definisce u livellu di spirituality: gens, perchè tutti i Christian hè vuluntaria à assai di ghjustizia, qualchì volta ancu addritta per un omu scunnisciutu à ellu.

Icone miraculeuse

Oghje, à u santu 'aspettu lu vene assai di ghjente si vultò à ellu incù parechji richiesti. All priannu hè sempre m'aspetta icona "Stefanida Damascu." Cosa face stu santu - U trattatu di supra. Si poi addifenni l 'omu micca solu da a primariu mintali, ma dinù da ailments fisicu. Santa Maria Face furtifichessi a vulintà di u populu, è ci aiuta à truvà a forza nternu di guvernà cù tutti i nemici esterni, è da i demonii internu.

"Stefanida Damascu" - emblematicu chì parmetti tutti i cristiani à capisce u sensu di u sacrifiziu in diversi situazzioni vita, piano à i so principii, è credenze, sempre esse vera a iddi.

vénération

Victor e Stefanida Damascu tombu 175 XI ghjornu di nuvembre in a cità di Damascu. Stu numaru è ancora Ferrara memoria di i martiri santu. Si putissi, secondu à certi, sò in Fano (Italie). Finu a ddu tempu, si sò trovi in Custantinopuli. Vi vede u listessu icona ponu esse in ogni ortodossa, perchè ghjè una parte di adurà.

Italia

In Orthodox Iconografia Martyr Stefanida c'èni una dunnetta, vistutu cu 'na nica turchinu. Over la Maddalena hè di solitu arme in un vistitu russu à una longa velu chi buttoned a lu cùaddu e davanti à i ghjinochji. Simbulizeghja a rinunzià di idolatry, è u so culori rossu - Stefanida turmintatu, e la vittoria di a vita nantu à a morte. Nant'a u bordu di u manteau hè studiata cù una fruntiera turchinu. Blue Maddalena simbulizeghja a purezza divinu di i martiri, un simbulu di a pace eterna. In i mani di u Great croce, di solitu serbit.

Santa Maria Martire Stefanida nant'à l 'icona chidi incù u so capu cupertu, cum'è una donna, pricava digià avutu à copre tichju com'è un segnu di putere nantu à u so' ànghjuli. Cusì, u capu cupartu hè una Svidisi dormir martiri in prighera, u so 'insignamentu à esse umili. a materia bianca chì copre u capu, simbuliseghja u lume divinu, purezza, putenza è simplicità. Solu animi ghjusti stati vistutu in tops biancu. Sopra à u so capu è visibili in lu salut Martire - luce e luci di a gloria divina. Si trasforma a parsona chì unita cun Diu.

"Stefanida Damascu" - l 'icona hè divintatu un simbulu di a fede in u ghjustizia di parechji cristiani. Great truvà pura e saggiu, onestu è ghjusti. A data, u visu santu Stefanida aiutau assai ghjente à truvà si, à sceglie u so modu di vita e destra a vai nantu lu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.