Arte e spettacoliLittiratura

N.Nekrasova puema "Frost, Red Nose": riassuntu

N. A. Nekrasova sempre tuttu circa lu distinu dî viddani Russian, è in particulare u so statutu di e donne. Stu tema ch'ellu didicatu tanti òpiri, macari è publicatu in 1863 - in lu piriudu post-riforma - u puema "Nose Frost, Red". cuntenutu Short di u travagliu, di sicuru, tenga impussibile a griglia cumplettamente u so meriti, ma permette à voi à disignau un circulu di i prublemi chi scantati, l 'auturi.

Plus

Puema di Nekrasov didicatu à a so surella, Anna Alekseevna. Digià in u largu surghjenti marcatu u so tema megliu e umore. Sta ricunniscenza di l'autore à u tristi di u pueta chì sà circa la vita di più altri. Dunque una nova canzona, "ùn ci hà da esse assai tristi vechji" è tuttu hè vistu "più hopeless" in lu futuru.

Ricordi di a so casa, è a morte di tennis appellu direttu di a so mamma a so surella: "... vo avete capitu per un bellu pezzu - quì naturali sulu nun chianciri ...".

Parte 1: A morte di un viddanu

pinsamenti nfusca causari litturi puema. Quì hè una breve riassuntu.

"Frost, Red Nose" Nekrasov principia cù una descrizzione di i terribili in la vita di na famigghia di viddani. Iddu murìu a so testa, è babbu, lassannu genitori orphaned, moglie è dui zitelli. Babbu si n'andò à scavà u loculu di u so figliolu ( «Ùn aghju usatu stu à scavà una fossa!"). Mamma si daretu à i spaddi. Moglie "bassa boci chì briona" nantu à u sudario - cosge i noms de primavera di u so maritu. È u solu "figghi pazzi" vanniaturi, ùn capì ciò chì era accadutu.

Lu Rusciu sparte Slav

A storia di a dura a vita di u viddanu occupa un impurtante locu in lu 1 parte di u puema "Frost, Red Nose". Synopsis u tali.

Cumenciu, donna, Russian avianu di trè sparte amara: essendu una mòglia trà e matri di un servu, è di prupone à u destinu di u sipolcru. È ùn mpurtanza comu tanti seculi ùn piglià postu, sta situazione ùn cambia. Ma ùn la vita duri ùn hè capaci à rompe u "bellu e putenti Slav" - tali Daria vistu da u puema "Nose Frost, Red".

Bella e abilità in tutti i pazienti e decoru, cu l 'Arabu è l' "ochji di Maistà", e donne Russian sò sempre ammirazioni. Hè bè è in un tempu quandu mowing, è quandu a so faccia fù "ardenti zerga". Iddu Dislikes idleness, ancu nantu a duminicata, ma s'ellu ùn cumparisce micca à u visu "surrisu piacè", ca sustituìu lu ", timbre, lu travagghiu", nè u corsu nè ballu ùn hè micca a so parità.

Idda pigghia rispunsevuli di u web di famiglia, parchì hà in a casa hè sempre callu, i ziteddi davanu, è u alberghi un supplementu di libbra. È quandu sta "a donna" andat a Mass cù u zitellu in i so armi, "tutti i quelli chì amuri lu populu Russian" addiventa "u cori" par avè un ritrattu - accussì finisci lu racontu di NA Nekrasov. "Frost, Red Nose", cusì - hè principalmente un puema di circa lu distinu di li cuntadini Russian.

Daria hè fissu fieru, ma ùn pudia aiutà i lacrimi massimo falà, si lampò in "e mani polli", è u sudario.

Preghiera a Proclus

All manghjà sò cumpleta: i sta tomba compru, la cascia fù purtatu, lu sudario hè prontu. "Cun, hè impurtante casticatu" addivintau Proclus truccu fora. tutta a so vita passò in. Avà, ancora, è tintu, ci si trova cu 'na cannila a la testa. L'autore nota lu granni, e mani u travagliu-cunsuma è face - "bella, farina, cu".

È solu quandu u unzioni di i soi, "i nativi di Populu Corsu Proclus." In u so dolu è u dulore di pirdennu una unu amata, è loda babbu, è luttu amara Data paroli di i zitelli, ci hè una mòglia Martin, vechji parenti ...

È in la matina trusty steed pigliò signore Savraska nant'à u so noms de viaghju. Acculazzari sirvutu di tanti anni: in l 'istati - in' inguernu - in carting. Nivicari in u so noms de campagna in tempu di salvà a lu beni, un paisanu li peri 'na lu friddu. I turnau 'ncasa - "in u corpu di u focu". Iddu fu datu da tutti i modi antichi cunnisciutu. Finalmente, a so moglia si n'andò in un munasteru assai luntanu di l 'icona miraculosa. , Ma troppu tardi. Quandu lu cancellu, Proclus, videndu u so, groaned è morse ...

Avemu ritornu da a lu cimiteru, e Daria, liberà à i zitelli callu, vistu chì ùn l 'azzioni manca. sparte amara di lu ragnu! Lassannu un figliolu e figlia di u so prossimu, idda si n'andò in i pini.

Part 2 Daria

Summariu puema "Frost, lu nasu russu" cuntinua a discrizzioni tragicu destinu heroine &.

Una volta sola in lu aperta, à mezu à i furesti è in piaghja di diamanti glittering, Darya putìa cchiù firmau lu stessu. Vidennu "granni vèduva tristezza" fù una furesta, u suli, l'acelli ... Narydavshis bundanza, ch'ella principia a tagliata in legno. E lu chiantu massimo falà da a so 'ùacchi, comu perli, è tutti i pinsamenti di u so maritu. È chì hè oghji senza aspittà una ghjovana vèduva, è i so figlioli. Avà ci tocca à tene cun iddu stissu in ogni locu, à tempu in u campu, è u agricula. Masha hà crisciutu incù Grisha, ma ùn ci sarà nimu a prutezzione di elli.

M'arricordu Darya è pocu avutu un sònniu. Idda avia carutu sempri in u campu, è m'hè parsu chi u Spikes cum'è un esercitu militari, circundà lu in tutti i lati. I chjamati per aiutu. Tutti si accorse, ma piacevule Casuale. I pigli à u travagliu, è tuttu vi à sente e maltu - Ùn vurria solu. Si girò fora à esse un sonniu prophetic: ". Ora I vi appughjà una" Aspittava di a so longa è sulu a notte 'inguernu, ma. Natket i so quadri di u matrimoniu di u so figliolu, ma dopu, aspittannu Grisha recluti - in i mani di u malignu a più vechja, è nimu a intercede. So per i pinsamenti amara tagliata legnu chì ùn hè uvezesh.

Ma ùn fala in casa heroine & travaglia "Nose Frost, Red".

Summariu di l 'riunioni cù u prugettu e fureste Signurottu è i campi

Nantu à u pinsà, Daria era zoppa à i làricii drittu, hè ", senza un penseru, senza una lamenta, senza cori." Langueur di ànima trovu un trattu a pace, laria è abitudine. È tutte e lu fretu Cresce più forte. È quì vene un caratteru fata fola, appuiatu supra la testa di u gattivu, iddu u so invitatu à u so regnu. È di colpu, Proklushkoy Frost girava e araciu � discursu.

More è più Daria hè fretu è ci hè un ritrattu in fronte di i so ochji. Hot estate. Idda digs patate, close-lege Masha. Di colpu, ùn ci hè un maritu - vicinu Savraskoy passi da a campu francese pea salta Grisha. È sottu à u so core - un zitellu chì hà da esse nati in lu veranu. Proclus tandu ch'ellu tinia in u carrettu, mette Mashutka Grisha - è "génie vultulata." È nantu u visu li fici doppu li Darya appari "surrisu di cuntintizza è felicità." In u so sonnu, si 'ntisi' na bedda canzona, è l 'ànima di più è più ammugghiateddu a la paci longa-lingua. Hopped u varva pinu gocce u heroine & di la nivi, è Daria leva è freezes "in u so sonnu ncantatu." finisci cusì u puema "Nose Frost, Red".

cuntenutu Short di u travagliu, par disgrazia, ùn pò trasfiriri tutti l 'ricchizza e biddizza di la lingua in cui fu scrivutu. Hè ùn ncidenti u puema hè ricunnisciutu cum'è unu di i migliori criazioni di u pueta.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.