FurmazzioniStoria

A nord est Russia: principato, a cultura, a storia è u sviluppu di u rughjonu

Definisce u gruppu regni francese spatial Rus venenu trà Volga e Oka in IX-XII seculu, i sturiani statu aduttatu in usu u termine "nordu-uriintali Russia". Si tratta di u paese chjinata in u Cadiz è Suzdal, Vladimir. Appiecà era dinù tèrmini sinònimu, liati à l 'associu di strutturi statali in diversi anni, - "Rostov-Suzdal", "Vladimir-Suzdal principato," è "U Gran Ducatu di Vladimir." In la siconda mità di u XIII seculu, Russia, ca fu chiamatu lu North-East, in fatti finisci a esisti - chì aghju cuntribuitu à parechji di i fatti.

Grand Dukes Cadiz

Tutti i trè di u principatu di UNIV Russia pooled listessu paese, hà cambiatu nantu à l 'anni, ma i capitali è magistrati. A prima a cità a èssiri custruiuta a sti parti, hè stata Cadiz, in la minzioni annali di lu data daretu à 862 aC. E. Avanzu di a so tribù funnaturi vissutu quì Meria, è tutte e quelle di i populi Finno-ugrofinnica. tribù slavi tali un ritrattu ùn hè à l 'arma, e ch'elli - krivichi, vyatichi, Ilmen Slovenes - hannu statu attivu' Amèrica u paese.

Doppu la criazzioni di Rostov, chì hè à mezu à i cinque cità cchiù granni sutta lu regnu di lu Riuzzu di Kiev, Oleg, pur'idda di Meria è paesi eranu menu atta à cumparisce in i ricordi. Qualchi tempu Cadiz cuvirnaru affari di i prìncipi Rus, ma in 987 ✖Elena lu Principatu digià cuvirnaru corsu Yåroslav Mudry - u figliolu di Vladimir, principe di Kiev. Cù u 1010-XX - Boris. Finu à 1125, quandu u capilocu era spustatu da Cadiz di principato Suzdal passò da a manu, a manu è à i dirigenti di Kiev, lu avianu a so magistrati. U più famosu prìncipi Cadiz - Vladimir Monomakh Yuri Dolgoruky - hannu fattu assai pi lu sviluppu di la Russia North-uriintali, purtau a la pruspirità di sta terra, ma prestu u listessu Dolgoruky trasfirìu la capitali a Suzdal, unni rignava finu à 1149. Ma ch'elli eranu custruitu tanti casteddi e chjese in u stile di u listessu struttura inglese serf cù una statura value, u loft. Quandu Dolgoruky sviluppatu scritti lingua, arte è artisgiani.

Legacy Cadiz

valore Cadiz hè, parò, arquantu impurtante per a storia di quiddi anni. In u annali di 913-988 anni. spressione cumune "Cadiz tarra" - un aria ricca in ghjocu, artisgiani, ghjuta, lignu e architettura naturale. I 991 hè unu di i più antichi diocesi in Russia - Cadiz - statu furmatu quì ùn hè micca accidintali. A ddu tempu, la cità era lu centru di lu Principatu di u Nordu-uriintali, Russia, purtonu u cummerciu scentifiche cù altre cità à Cadiz flocked artiggiani, custruite, BUCINAVO ... Tutti i prìncipi Russian pruvatu à hannu esercitu efficace. Lamentu, in particulare in luntani da i terreni Kiev, divurgatu una nova a fede.

Dopu à muvimenti Yuriya Dolgorukogo in Suzdal Cadiz, mentri regule Izyaslav Mstislavovich, ma pocu à pocu la nfluenza di lu cità nfini vinni a male, è si principia in u annali scurdà rarissimi. Center Ducatu medità un seculu spustatu à Suzdal.

A nubiltà fiudali funnatu palazzi per elli stessi, mentri l 'artiggiani è paisani languished in capanna di lignu. E so case più cum'è e cantine, articoli suprattuttu di lignu. Ma in chambres luminoso Lucin nati unsurpassed, piante, luxuries. Tuttu ciò chì hè cunnisciutu, dete e quantu à ornate a so turri, joué e mani di cuntadini e artiggiani. cultura belli di u Russia North-Eastern statu creatu sottu , thatched capanne di lignu.

Rostov-Suzdal

Duranti la corti pirìudu nzinu a lu centru di la Russia North-Eastern era principato Suzdal avianu a cuvirnari in tutti i trè di u principe. In aghjunta à u Jury, i so figlioli - cornflowers Yu è Andrew Yu, cugnumatu Bogolyubsky, è dopu, dopu à u trasferimentu di i capitali à Vladimir (in 1169) in Suzdal annata cuvirnaru Mstislav Rostislavovich Bezoky, ma u so rolu spiciali si ghjucaia in a storia Russian. Tutti li prìncipi di UNIV Russia esciuti da Rurik, ma micca ognunu hè un tipu degnu di.

A nova capitali di lu principato di Rostov hè pocu più chjucu, è d 'urìggini veni cunziddiratu comu Suzhdal. Hè cridutu ca li cità ricevutu u so nomu di a parolla "ripusava", o "fà". U primu tempu dopu à a furmazioni di Suzdal hè un casteddu furtificatu è guvernatori princely guvirnata. In i primi anni di u XII seculu, ci hè stata qualchì u sviluppu di a cità, mentri lu crisciuta pianu pianu, ma sicuramenti fine. È in 1125, comu già mintuvà, u Yuri Dolgoruky lassò la una volta maiò Cadiz.

Quandu Yuri, chì hè megghiu canusciutu comu lu funnaturi di Mosca, ùn ci era altru impurtanti di la storia di la Russia di ballò. Cusì, ci hè duranti lu regnu Dolgoruky UNIV principato, fù, isolé da a Kiev spentu. A funzione tempurale in stu statu ghjucatu è unu di i figlioli di Yuri - Andrew Bogolyubskii chì sacri patrimoniu amatu patri, è ùn pudia pinsà seriu senza ella.

La lutta contra la nobili è a scelta di a nova capitali dâ Russia

Plans Yuriya Dolgorukogo, in ch'ellu vide a so figlioli, in sù, magistrati di u regnu miridiunali, e giuvini - maestri di Rostov è Suzdal, è micca vinutu vera. Ma u so rolu hè in certi modi fù ancu di più impurtante. So, Andrew stessu annunziatu cum'è un capu saggiu è luntanu-sighted. U so caratteru capricciusu scrambled à cuntene i membri di u so bordu di nobili, ma quì Bogolyubskii palesa a so vulintà da diriggennusi la capitali da Suzdal à Vladimir, e poi iddu pigghiò Kiev in 1169.

Tuttavia, la capitali dû Rus di Kiev micca attrattu da sta pirsuna. Utteni dui i cità, è u titulu di "granduca", ch'ellu ùn hà stari in Kiev, è piantò a lu in u guvernatore di u so frateddu minori carrozzina. Cadiz è Suzdal, si piglia un rolu spentu in lu la storia di l 'anni, è da chì tempu la capitali di la Russia North-Eastern hè Vladimir. Sta cità Andrei hà sceltu a so residenza in 1155, quandu davanti à la cunquista di Kiev. Da l 'principati Italia miridiunali, unni rignava di qualchi tempu, è purtò à Vladimir è l' icona di a Mamma di Diu, di Vyshgorod, chì hè assai anuratu.

A scelta di capitale hè stata assai successu: guasi dui centu anni, lu cità tenu la palma in Russia. Cadiz è Suzdal circàvanu a ripigghiari anzianu a gloria, ma ancu dopu à a morti di u Parc, quale seniority cum'è u granduca statu ricunnisciutu in quasi tutti li terri Russian, francu chì u Chernigov e stari, nun ci arriniscì.

infighting

Doppu la morti di Andreya Bogolyubskogo Suzdal è Cadiz Làbanu à i figlioli di Rostislav Yurevich - Yaropolk è Mstislav - in la spiranza chi lu so regnu hà da vultà in a cità di u so anzianu a gloria, ma l 'unificazzioni longa-lingua di i Russia North-Eastern ùn hè ghjuntu.

Vladimir cuvirnaru figlioli ghjovani Yuriya Dolgorukogo - Mikhalkov è Vsevolod. By lu tempu la nova capitali ha accumpagna cunfurtà u so significatu. Andrew fattu 'na grannissima a fari: sviluppatu bè una custruzzione, duranti lu so' regnu fu custruiutu lu famosa cattedrale di i pastori, è ancu circava stabilimentu di un diocesi sfarente in u so principato, à è siparata da l 'Kiev.

Russia a nord-orientali duranti lu regnu di Bogolyubsky addivintau lu centru di unificazzioni di terri Russian, è più tardi u nucleu di i grandi statu Russian. Doppu la morti di Andrew di Smolensk è Ryazan prìncipi Mstislav è Jaropolk - i figlioli di unu di i figlioli di Dolgoruky Rostislav uttiniri a s'impatruniscenu di putere à Vladimir, ma a so dirizzioni Michael è Vsevolod era più forte. In più, sò aiutati da u Prince Chernigovskiy Svyatoslav Vsevolodovich. guerra civili durò più di trè anni, dopu à chì Vladimir fatta in u statutu di a cità capitale di u nordu-estu di la Russia, manca, è Suzdal, Cadiz è una làscita regni subalternu.

Da a Kiev à Moscow

terri a nord-orientali di la Russia totaled da u tempu assai di e cità è paesi. Cusì, u novu capitali fù fundata in 990 da Vladimirom Svyatoslavovichem ancu com'è Vladimir-u-Klyazma. Qualchi vinti anni dopu à a so creazione, l 'a cità, parti di lu principato, Rostov-Suzdal, ùn hà incausatu assai interessu à mezu à i prìncipi puliticanti (sin'à 1108). A stu tempu, si pigghiò lu fidilità di un altru Riuzzu - Vladimir Monomakh. Iddu fu attribuitu a cità u statutu di u puntu di rifirimentu dâ Russia North-orientali.

U fattu chì stu paesu vi appoi addivintari la cità capitali di lu terri Russian, ùn pudia incinta di qualchissia. Si pigghiau assai più anni nanzu Andrew s'avvicinava a so attinzioni di lu e si trasfirìu a capitale di a so principato, chi vi lu esse di guasi dui centu anni.

Dapoi tandu, u granduca di Vladimir si messe à esse glurificatu, piuttostu cà Kiev, l 'antica capitali di Russia, hà persu u so rolu mpurtanti, ma interessu à ùn hè persu à mezu à i principi. Edità Kiev di l 'onuri di unuratu ognunu. Ma da u mezu di u seculu XIV fu na vota la periferia di a cità di Vladimir-Suzdal principato - Moscow - araciu, ma sicuramenti si messe à ricuddà. Vladimir listessu cum'è à u tempu Cadiz è Suzdal, è tandu - à perde u so influenza. Iddu cuntribuitu assai a terra move à l 'white-pietra di Metropolitan Peter in su 1328. Principi di UNIV Russia cummattuta tra d 'iddi, e lu magistrati Mosca e Tver fattu a so megliu à vince benefiziu Vladimir di a cità principale di i terreni Russian.

A fine di u seculu XIV fu marcatu da u fattu chì i patroni search hannu lu privilegiu di esse chjamati granduca di Mosca, tantu Moscow dispone più di altre cità addivintau subitu. Granduca Vladimir Vincenzo Donskoy noms de avia lu titulu, dopu à tutte e magistrati di Russia sò glurificatu granduca di Mosca. Cusì finì a lu sviluppu di la Russia North-urientali comu na nnipinnenza, ancu pripunniranti lu principato.

Usati na putenti principato

Dopu à muvimenti di Moscow Metropolitan Vladimir principato, fù spartutu. principi Vladimir Suzdal purghjiti Alexander, Veliky Novgorod è Kostroma pigliò sottu u so regnu i principe di Moscow Ivan Danilovich Kalita. Yury Dolgoruky sempre vulsutu à azzione u sindicatu di i Russia North-orientali cu Linguistique lu Great - a la fini, lu fattu, ma micca per longu.

Doppu la morti di Suzdal Prince Alexander, in 1331, u so paese, ea si à i principi di Mosca. È 10 anni dopu, in 1341-m, lu tirritoriu di l 'ex Russia nordu-uriintali stati torna ridistribuzione: National Linguistique si n'andò à Suzdal cum'è Gorodets, Vladimir lu principato, hè sempre firmati daretu à i magistrati Moscow, ca da chi lu tempu, comu digià citatu, dinù avia Great titulu. Cusì occasione di u National Linguistique-Suzdal Principatu.

Ostelli a li prìncipi North-East Rus da u sudu è centru di u paese, a so militancy, hà cuntribuitu appena à u sviluppu di a cultura è arti. Ancu in ogni locu di custruisce novu tempii in lu disignu unni usatu lu megghiu e tecniche d 'arti è artisgiani. Si crea una scola naziunale di icona, pittura, incù u sputicu di u tempu cù luminosu i rivindaroli vivaci, assuciata incù Pittura Bizantinu.

Land-piglianu Mònguli Russian

Tanti disgrazii, i pòpuli di Russia, sò purtati guerri civili, è cummattuta tra d 'iddi principi di u tempu, ma di più tirribili datti ghjunse à i Mònguli in February 1238. U friscalette, di u Russia North-orientali (cità di Rostov, Cadice, Moscow, Vladimir, Suzdal, Uglich, Tver) ùn fù ghjustu devastated - hà statu quasi brusgiatu à l 'nterra. L'esercitu di Prince Vladimir Vsevolodovich vinni rumputu distaccu Temnik Burundi, lu Riuzzu morse, è u so fratellu corsu Yåroslav Vsevolod fu furzatu a rassignàrisi à tutti i Orda. Mongoli-tatari solu furmalmenti lu ricunnisciutu com'è u più anticu di tutti i prìncipi Russian, in infatti, tutte e iddi refueled. U polls scunfittu Russia arrinisciutu sulu pi supravviviri lu Great Linguistique.

In 1259, Alexander Ermitage avutu un cinzimentu in Novgorod, hà sviluppatu una strategia di guvernu è in ogni modu pussibili à dà forza à u so postu. Trè anni dopu, in Cadice, Cadiz, Suzdal Pereyaslavl è Vladimir foru ammazzati i publicani, la Russia, North-Eastern dinò ghjunse à una standstill in linchi di u Battagghia di e cuntaminazione. Sta misura punitive vinni scanzatu - Alexander Ermitage pirsuna si n'andò à l 'Orda e arriniscìu a impedisce malata, ma murìu di u ritornu. Stu accadutu in 1263. Solu i so forzi arrinisciutu a rispettà sincerità Vladimir principato, doppu la morti di Lissandru, si rumpiu, su in fiefdoms indipendente.

U libbirazzioni dâ Russia di l 'pastoghje di i tatari, u ripigliu di arti e lu sviluppu a cultura

Neve hè d'stata anni ... On a unu a manu - l 'invasioni di la Russia North-uriintali, in l' altri - ci sò sempre scontri sopravviventi principati di pusessu di novi terri. Patutu tutti: è i magistrati è i so sugetti. Liberation da u khans Mongoli vene solu in 1362. esercitu Russian-Lithuanian sottu à u cummandu di duca Algirdas scunfissi lu tatari, displacing tutti sti catena warlike da u Vladimir-Suzdal, Muscovi, regione Pskov è i rigioni Linguistique.

L'anni passati sottu u duminiu di u nemicu, appi cunziquenzi pèssimi: la cultura di l 'Italia nord-urientali hè ghjuntu à una standstill cumpleta. A ruina di cità, u cuntaminazione di e Chjese, la distruzzioni di na gran parti di la pupulazzioni è, cum'è un numeru - perdita di certi tipi di artisgiani. At dui è una mità di seculu, firmannusi u sviluppu culturale è di cumerciu di u statu. Tanti monumenti di architittura di lignu è petra stati tombi in u focu, o era in l 'Orda. parechji di i tecnichi di custruzzione sò stati persi, slesarstva è altri artisgiani. Tanti ricordi scritti sò spariti senza una prisenza, cronachi, arti è artisgiani, pittura, ghjunse à una standstill cumpleta. Si pigliò quasi un mezu seculu a ritruvà u pocu chì hè capaci di salvà. Ma u sviluppu di novi tippi di misteri andò volu.

terri devastated People l'amministrazzioni di rispettà a so identità naziunale unicu è amuri di l 'antica cultura. In qualchì modu, l 'anni, sicondu u tatari era lu mutivu di la nascita di novi tipi d' arti è artisgiani di Russia.

Unità di culturi è tarra

Dopu à libbirazzioni di l 'pastoghje di prìncipi di più Russian ghjunse à tranquillu per elli a decisione è sustinutu u sindicatu di i so pusessi in una sola statu. Medici di rinascimentu è a libertà è a cultura Russian accuminciò a Novgorod è Pskov tarra. Era quì chì fù fasgioli da i rigioni miridiunali di e centrale di la pupulazioni attiva-età, purtannu cu iddi lu vecchiu tradizioni di a so cultura, a scriviri, architettura. Di granni mpurtanza à l 'Unità d' terri Russian è u ripigliu di a cultura hè stata la nfluenza di lu principato, Moscow, chì hà assai di i ducumenti di antichità, libri, arte.

A custruzzione di li cità e tempii, è furtificà. Tver fu forsi lu primu a cità in u Russia North-urientali, unni accuminciau custruzzioni petra. Seus chistionendi de la custruzioni di la chiesa di la Transfiguration in u stile di architittura Vladimir-Suzdal. In ogni cità, nzèmmula a àutri strutturi di difesa eranu custruitu e Chjese, è monasteri di u Salvadore nantu à pyl Abballalaluna, Petru è Paulu in un certu, Basil u Hill in Pskov Epifania in Zapskove e tanti àutri. E di la Russia nordu-uriintali fù dunau e cuntinuau a sti palazzi.

Painting ripigliatu Feofan Spanjisht, Daniil Cherny è Andrei Rublev - u famosu Russian icona pittori. CONCAVAVAS Master l'peine li relìqui persu, parechji artigiani travagliatu nantu a risturazione di l 'arti d' ün articoli naziunale, essayer, piante. Assai di u mediu hè ghjuntu à i nostri ghjorni.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.