FurmazzioniStoria

Bordeaux Vasilevskaya: biografia e scultura

Oghje rammentu chì u Bordeaux Vasilevskaya, ùn ognunu pò, ancu s'è una volta ch'ella fù vivant classicu di litteratura suvièticu. Ma dopu à a morti di u so littùri principale - Iosifa Stalina - Tarantella Vasilevskoy prestu rataru.

Zitiddina Vandy Vasilevskoy

Vasilevskaya Bordeaux Lvovna nati in ghjennaghju di u 1905 in una famiglia di bè cunnisciutu-ethnographer e nazziunalista Polacco Leona Vasilevskogo.

As dinù u ministru di esteri dâ Pulonia di lu guvernu Pilsudski, u so babbu hè famosu per a so punti sucialisti. Era quellu chì nfluinzatu la criazzioni di u caratteru di a so figliola sola-arachide.

Life in Polonia nanzu la Secunna Guerra Munniali

U futuru pueta avia una pusizioni educazione. In lu 1927 si pigghiau la furmazioni di i facultà di Ciencia di u University Jagiellonian. Dopu à u valore Wasilewska vissutu in Cracovia è insignatu à la scola sicundariu. Sta donna, putissi passari fà una carriera, ma 'nveci si juncìu lu muvimentu rivoluzionariu di i forzi di sinistra' n Pulonia.

In lu 1938 lu scritturi organizatu corpu una grossa-scala i prufessori ', di cui idda nun fu accittata da u serviziu. In lu stissu annu si fici spidizioni Nustrale à Volyn. U fundamentu di i materiali racolta Bordeaux Vasilevskaya dopu scrisse u libru "Arcusgi in lu margiu".

Dopu à a spidizioni Wasilewska si trasfirìu a Varsavia, induve ellu hè un impiegu in l 'ufficiu edituriale di rivista di i zitelli. In u so tempu pesca, hà cuntinuvatu à purtà fora u so attività rivoluziunariu di causatu rancuri u parti di l 'auturitati pulacca, è u so passa a vicaria.

Migrazzioni di l 'Unioni Suviètica e la Granni guerra Refrains

Quandu Girmania nazzista occupatu dâ Pulonia, Bordeaux Vasilevskaya vulsutu à lascià u paese, ma u puteri militari ricusavani di jumbo a so Festa perchè fù cunnuceru contra li dui prucessi. Allora u pede scritturi superari cintinara di chilòmitri e arrivatu Lvov, chì hè divintatu una cità suvièticu.

Here Wanda L. pigliò subitu a citadinanza suvièticu. Parechje persone sò arristaru comu Wasilewska capaci di passà tutti i casi è ritardu assuciata cù muvimenti di i territori occupati, è micca solu ghjudicati necessità citadinanza, ma diventa dinù un sustitutu di u Supreme Soviet di l 'Unioni Suvietica. Hè statu dettu chì Petru Stalin ellu stessu à assistenti in issu.

Living in Lvov, Bordeaux Vasilevskaya scrissi un denunciation di u futuru Major vortici - Evgeniya Bereznyaka. It Wasilewska ellu cundannati per italiana Ukrainisation Liòpuli, cridendu chì hè cuntrariu à politica partitu. Hè per issu attu, tanti ucraini nun piaciu e scritturi oghje.

In Liòpuli, cuntinuau la sò carrera littiraria Vasilevskaya Bordeaux. scritturi libru di u so famosu triluggia cerca "A canzona nantu à l 'acqui' stati stallatu in sta cità.

Cu l 'avventu di la guerra di u territoriu di l' URSS, lu scritturi ricevutu un gradu militare di culunnellu, è si messe à andà à u fronte, com'è una parti di squadre prupaganna. Cuntimpuranìi nutari ca citadine, ladiu, Bordeaux Vasilevskaya, ca cci fumava comu 'na cappa di caminu, è sempre si n'andò à ni facisti a ghjente l'era marvelously parraturi di una maraviglia.

In tempu incù u travagliu quake scrittore Vasilevska travagliatu in parechji Congressi.

In u 1942, Stalin urdinatu Vande Lvovna scrive una storia, di fronte, prupaganna. À u tempu u scrittore hè solu un mese. Tuttavia, cuntintezza - issa hè a storia "Rainbow" Vandy Vasilevskoy. L'annu doppu, stu travagliu hè statu messi in u screnu, è u pueta ci hè attribuitu u so primu premiu Stalin. I soldi ch'ella offerta di a custruzzione di un aviò militare, "Varsavia".

Da lu 1943 nzinu a la fini di la guerra, Wasilewska sirvuta comu capu di scrittore di u ghjurnale "Poland suvièticu."

Dopu à a guerra, u scrittore si trasfirìu a campà in Kiev, induve hà ricevutu un appartement spartuta cù tutti i ouvert.

L'urtimi anni di u scrittore

Dopu à la guerra, Wasilewska hà dui statu attribuitu u premiu Stalin. U so "Rainbow" è altre opare incluse in lu Curriculum la scola. Cum'è un ideali Cumunista pruvati, Vandu Vasilevskuyu fù spessu mandati nantu affare u strangeru. Dopu à elli, era una donna publicatu saggìstichi in cui colorfully discrivutu comu malu vivant capitalisti l 'Europa e comu cuntenti i citadini suvièticu. So ci "in Parigi è fora di Parigi," e "Lettres de Rome". In giustizia si S'avissi a nutari ca si voi discard tutti i prupaganna sugary, l 'auturi arquantu cose à custata chì parechji di i prublemi di post-guerra l' Europa, spiciarmenti France.

Giustu-pasce è a vita cuntenti Wasilewska finìu cu la morti di Stalin. Senza i so forti, sustegnu di a gloria di u scrittore rataru. Idda murìu ntô 1964, iddu fu sippillutu a Kiev.

la vita parsunali Vandy Vasilevskoy

U scrittore hè statu moglie di volte. U so prima maritu era un rivuluziunariu Cracovia Marian Bogatko. In stu matrimoniu li era natu u solu figlia di lu scritturi Eve, chì dopu à a morti di u so babbu (1940) fù pigliata Wanda in l 'Unioni Suvietica. Eva addivintò na traduzzioni, oltri ca comu scritturi di un i zitelli.

Second 'maritu Wasilewska addivintò scritturi Soviet Ucrainu Alexander Korneichuk. Hè statu àutri chì u matrimoniu di na natura, pianu puliticu è l 'amuri spiciali trà Mariée ùn hè.

Bordeaux Vasilevskaya, "Rainbow": riassuntu

Di u mese passatu, comu lu paisi Ucrainu di trè centu famigghi hè in e mani di u nazzisti. Duranti stu tempu, i paisani avianu un casu à soffre assai. Percorsi in casa cunquistati da i patroni, chì era statu messu in u carrughju, in l 'altri oltri capanne ogghj suldati tedesco squartariati. Vacchi, pecuri, gaddini è altri animali di gnustrii per un longu tempu luntanu, comu unità tedesco stati urdinatu a manixai in i paesi occupatu. A prima agenza è beddu paesi Malasha Vyshneva fù furzate da trè suldati, è aspittava un zitellu da a unu d 'iddi.

Tutti i puteri à u paese hè avà in i mani di capitanu tedesco Kurt Werner. Iddu loghje cù una vedova search Fedosov Kravchuk incù u so paris Pusey (purtatu da un paisi vicinu, prumessi à maritassi, ancu s'è più hannu una moglia, Louise, è zitellu in Germania).

Crispi hè liberata da a prigiò da i tedeschi citadinu Gaplikov. U so compitu - à furzà i paisani per dà occupants caches, induve ammucciatu u granu. Fu iddu ca mpara circa u so ritornu à u paesi di quaranta vèduva Olena Kostyuk.

Comu hè ancu cunnisciuta, u so maritu manca una moglia incinta, è si n'andò à u fronte, è Elena cu l 'arrivu di li tudischi si n'andò à u distaccu infine, cumpunuta di sidici anni giovani, è piglià cura di elli finu à ch'ella hè tempu à dà a nascita. Allora chì a donna turnonu à a so capanna, sperandu chì i tedeschi ùn cunnosce circa lu, ma era sbagghiatu.

Kurt pruvatu di cunvince a so a manu nantu à u guerrillas, ma chì a donna ùn hà accordu. Dopu a so notte, li surdati nudu caccionu à traversu l 'neve è di colpi, ma ella ùn hà dà a so. Fame, spavintatu ferita donna, chjude in un granaghju friddu.

Prossimu miu, chjamatu Teddy Bear fattu a so manera à u granaghju è vulia à dà a donna u pane, ma vitti lu roggiu e colpo. li picciotti Mother Galina Malyuchiha ammucciuni arrubbatu corpu di u so figliolu è u intarratu in lu salone.

A la matina lu spittaculu riunioni induve l 'anzianu, pigliò tenienu sei cuntadini, prumessi à pruvà li in trè ghjorni, s'è i paisani ùn dà u granu, è ùn dicu chì u figliolu hè prova à fà u pane guerrillas prigiuneru. Tuttavia, nè di i paisani ùn rializzari lu esigenze di u occupants.

Intantu, in un figliolu Olena prigiuneru. Nunustanti li cunnizzioni inghjulia, friddu, di la fami e terribili, u zitellu hè natu sana. Dopu à a nascita, a donna turnonu i panni, è dà u sonnu. E poi Kurt so chjamò per dumandonu è minacciavanu di tumbà u zitellu, li dumandava di dà u guerrillas. A donna ùn hà accordu, è u capitanu tombu u so zitellu ùmmiri, è tandu urdinau l 'esicuzzioni di a so mamma.

Intantu Fedosiya Kravchuk mpara chì l 'Armata Russa hè preparanu a publicava subitu i so paesi è dettu l' armata, ciò chì è induve si trova in l 'accupazioni. Chì listessa notte, parechji di i tribal search esse piggiava e "trarimentu" ellu, ittari lu corpu in una secca bè. In la matina, li tudischi decisu chì u più vechja, scappò.

U ghjornu dopu, à traversu i paesi facianu una culonna di surdati catturau, issu spetaculu hè residenti terrifying. At night, parò, li 'Armata Russa liberating u paesi. In a lotta di a libertà mori Malasha chì tombu cù i so mani, da Kurt. I paisani sò stati intarrati in una tomba di massa è i suldati è i so figliu paisani. Sopra à u paese ùn ci hè un raru n'arcu 'inguernu.

Vantaghji è Tu me of "Rainbow"

Subitu dopu à a publicazione di stu libru hè diventatu pupulare. Oltri a chistu, giurnali American era pusitivu avvinta. A cosita self-intitolata, tombant basatu nantu a storia ancu numinò per "Oscar".

"Rainbow" hè statu scrittu da tutte e règule di prupaganna travaglia: descrizzioni vivi di vari atrucità di u nazzisti, populu indomitable, l 'eroi, è i valeureux suldati-liberators. Nunustanti la so lingua piaghja, u pruduttu hè piena di cliches littirariu. Maiò parti di i caratteri sò listesse è ntuvinari. Tudischi comu un crudeli, ball vulpera, anzianu - un Villain cowardly, u paris Tedesco - pazzi e lagnusi. ragazza siciliani mori heroically, lavà i so brutteghji cù u sangue. Women uncompromising è vittimi zitellu in u nomu di u Bè Cumunu è cù u listessu bombe ch'elli dà a nascita è un ora dopu à a nascita vivu alcolu digià dilujùtu. A morti in battaglia hè extolled cum'è u più boni nant'à u inturnianza di i prigiuneri misu di u nimicu.

Dinù, ci sò assai inconsistencies in u racontu. Per esempiu, i tedeschi sò in i paesi di u mese, ma nun hannu statu capaci à cuntà tutti i residenti. In i paesi, vicinu à ch'elli sò iavanu guerrillas, chì i tedeschi timore cum'è un capitanu di focu vardia à un ora fià, è chì encircles facili intornu à a vostra ditu vèduva anziana. Siciliani Malasha hannu indocu u dicèsimu ghjornu sapi propriu ch'edda hè incinta. E gestation Olena dinù ùn andava lisu. L'autore discrivi la spadda di famigghi agricultori chì sò in traccia di manciari, ma si cuntinuà à manghjà u pane à dà si à a militare.

Però, malgradu tanti shortcomings, hè vò à dì chì u racontu, scritti ghjustu un mese, "Rainbow" hè assai male. Oltri a chistu, lu statu scrittu cum'è un pezzu prupaganna di i rispunsèvuli di u spiritu à i tempi di a guerra è u so rolu di cumpienda parfetti, addivintannu pi tanti pirsuni un rayon di lume è di sperenza.

Bordeaux Vasilevskaya, "Just Love"

In lu 1944, un altru Wasilewska scrisse u so famosu rumanzu ntitulatu "Just Love". In lu hà pruvatu à palesani u spirienzi spirituali di e so mòglie, aspittannu di li pècuri a guerra. Cunfrontu cù u "Rainbow" issu travagliu hè assai cchiù dà u psiculugia di e donne in la guerra.

storia di u ghjocu hè un ghjovanu è bè educatu-donna, Santa Maria, travaglia cum'è una nutrice. Idda, comu millai di i so paisani, expected u so maritu Gregory da u fronte. Di colpu, veni la nutizia di a so morte. Maria hè assai pinseri, ma ellu stessu SANTA cu tempu. Appena dopu à nutizia di la morte di Grisha hè male, è ch'ellu torna a la casa. Tuttavia, carìssimu maritu tantu disfigured fora, chi Maria di principia a parenu chì hà firmatu u amare. Ma uni pochi di mesi dopu à u travagliu una donna, veni cunfruntatu cu lu ragnu, chi u maritu avia pocu tempu muriu nta lu spitali. Dulori tantu forti nfluenza supra Maria, ca idda si mittissi quantu idda amò intreccia Grisha.

Avà parenu tanti abbuccari di i travagli, chì eranu scritte da Bordeaux Vasilevskaya. Biografia di a donna canusciutu comu l 's'avère s'avère, ma avà longa andatu è l' èbbica, e la rialitati ca discrivi a so scritti. Ma ùn vi scurdate chì à u tempu u racontu Vandy Vasilevskoy ghjucatu un rolu impurtante in a vittoria supra lu fascismu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.