Arte e spettacoliLittiratura

S. A. Esenin, opere

riccioli Golden dignité maturazione arechje ... animaux e personne, allegru cù ochji blu, luce Radiant è u caldu ... brama Constant di l 'attività, striving avanti ... amore senza di u so paese nativu, è tuttu ciò cunnessi cu lu ... cortu, ma a vita criativu ncridibilmenti luminosu ... Vergogna pinsamenti veni à menti a la minzioni di lu pueta cu lu nomu magri - Sergei Yesenin. Li sô òpiri sunnu pràticu à ogni persona Russian, cumpresi quelli chì in principiu hà pocu interessu à a puesia.

Nantu a strada di a creatività

A so cità nativa - Konstantinovo, un picculu paesi à Ryazanschine. natura, pulitu Russian è u so bellezza indiscrivibili spentu in lu cori di un picciriddu, un prigiuneru di i so amichi, a mane risanatu in ellu una simpatia per versification. Da l'età di diciottu à u ghjovanu pueta hè digià un film cuntenendu u so primi travagli. Esenina, li manda a St. Petersburg e canusciri a lu ricanuscimentu diffusioni, hè assai suspresu chì in la rivista mitrupulitanu francesu ch'elli ùn facenu. Eppo, dicisi d 'andà pirsuna versu a gloria. È i ricordi di a vostra propria casa, tutta a so vita sarà warm a so 'anima è strumenta nova duva criativa.

A prima cullezzione

In St. Petersburg, u giuvanottu salutò accoltu. "Goyave voi, Russ, caru ..." - stu è altre opare Esenina impressiunatu Blok, Gorodetsky, Klyuev più tardi. A so puisia purtavanu gioia parìa sinceru è ùnicu. Real fama purtà la prima cullezzione, chì sò stampatu unu dopu à un altru, "Radunica", "Goluben", "Paese Book di Crediti", "Mutazioni". Iddi comprise principarmenti di la natura di lu prodottu Esenina "Prunus", "mese Lidia cornu nuvola", "Niva cumpressu ...", "I lassò la casa caru ..." e tanti àutri. U lettore hè prisintatu un mondu particulari in u quali a natura hè humanized è diventa u caratteru principale. Quì, tuttu hè armuniosu, vivaci, parlement è senza nvita stu mondu in lu populu.

Cù trépidation è abbituatu ghjovani Yesenin si rifirisci a l 'animali chì hè più evidenti in u "Populu Corsu di i cani", hè suvitatu una morte tragicu cuccioli appena nati.

Causatu la meraviglia è incanta mitafuri sfarente universale, aggettivu, comparing lu "cignu energia ... scuru", "Cardigan nuvole lacciu ...", è, di sicuru, u bè cunnisciutu-"Russia -. Campu repos"

dopu à la rivoluzioni

L'cambiamenti piglià postu in u paese, cusì à a prima, videndu cu campa. Iddu liata a rivoluzione "mutazione" chì duvia andà à prò di u pòpulu. In stu perild opere cumpariri Esenina "Festa di u Ghjurdanu", "tamburi divina", etc. Tuttavia, assai prestu i rimi tonu hà cambiatu, è invece campa più à spessu sonu note dreary duvuta assirvazzioni di i cambiamenti piglià postu in u paese - u pueta assai vede "girava veramente. la vita "- e lu cunzigghiu in a so vita persunale. U più cumpleta di sti sentimi stati dunau in i cullezzioni di u principiu di u 20 di "confessions d un signurottu priputenti" è "Moscow Taverne." E la strana diventa contruversu: per certi, ci hè sempre un cantadori, blu, Russia, per altri - un rowdy è rowdy. U listessu cuntrastu hè vistu in versi 21-24 anni, macari "Fire chjappi su blu,", "Sò l 'ultimu pueta di la campagne", "I ùn rigrettu, ùn chjamate ...", "I meli, pusà vicinu à ..."

"Fun" - forsi lu cchiù cèlibbri òpira Esenina da u routes di Mosca, birrerie pinsamenti è sentimenti di i pueta. Si paria ch'ellu allistineghja a so vita passata, sparti cu lu litturi intimi.

Soon siguita di familiarità cô A. Duncan and travel European. Essa luntanu da a casa, Sergey Aleksandrovich una nova ochju à u so paese. Avà ch'ellu era china di spiranza e vinni di sirvizziu u Cuntrastu e lu pòpulu. Hè statu dopu à vultà ci u puema "alivetu ..." induve vaghjimu hè riguardanti la vita umana, hè un travagliu callu e prufundezza di "Lettera à Mamma mia."

Un viaghju à u Caucasus

Parlà circa Yesenin, ùn si pò scurdà di a so "motivi Persian". Iddi èranu inspirati da un viaghju à u Càucasu, unni franc Aleksandrovich più pirciava 'ntisi comu caru à u so' famigli. I sentimenti si palesa, parè spianate Russian natura Persian luntanu, - un sognu à visità u paese è ùn hè statu avvisti. rimi routes s'assumiglia à una pittura, rinfurzata da populu vivu. Ma in stu capi pueticu hè u rimi amurusi, macari lu cchiù cèlibbri travagghiu di Esenina in sta seria - "Shagane". Hè un monologue infurmazione à un Persian luntanu, ca l 'auturi dittu lu pinsamenti innermost di a so tarra Ryazan nativu su cullezzione ci ragazza.

"Bona-Casanova, u mio amicu ..."

Cù ste parolle si metti un puema di scritti da u pueta prima di a so morte. Hè di più cum'è una parsunalità chì pueta stessu infurmazione. Frank, natu di prulungati ag mintali, stu puema hè, in fattu, una liberta Esenina cù a vita è ghjente.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.