Arte e spettacoliArte

Cappella Sistina - hè ... a Cappélla Scistinn in u Vaticanu

A Cappella - una piccula ghjesgia, didicata à i membri di a listessa famiglia, i residenti di u casteddu, o palazzu. A lingua russa a parolla "a cappella" veni spissu traduciutu comu "a cappella": ma stu ùn hè micca sanu è veru. In la cappella, ùn ci hè micca un altare, qualchi letteratura ci ùn pò esse purtatu fora. Mentri la cappedda hè una ghjesgia piena cù tutti i spicificu. A Cappélla Scistinn in u Vaticanu - i palazzi cchiù famusi di stu tipu.

Storia di a creazione

A Cappélla Scistinn fù custruitu in 1475-1483 anni, da ordini di papa Sistu IV, li cui nomu si fannu di stu ghjornu. Stu prega hè figura ambigua. On a unu a manu, duranti u so regnu di corruzioni passant e mangiunarii, hè quandu hè statu iniziatu da i Inquisition, è a prima publica brucia di eretichi.

U cuntrariu, hè famosu per avè anu u sviluppu di a scienza e arti. Si trasfirìu a residenza papali in Vatican City è fattu assai per a risturazione è migliurà di Roma. Nantu a so azzione, stati scupertu biblioteca e la prima museu publicu in u mondu sanu, è custruitu a Cappélla Scistinn, per u più impurtante 'òrdini di la Cresia Cattòlica. A stu puntu, è avà andavanu à u conclave di clerics di l 'elezzione di u papa.

A suluzione architetturale

In lu putiri XV seculu, trà i religiosi è u guvernu seculari ùn sò state cumpritamenti siparata, certi scontri armati. Altronde i soli parisians, trascinatu à estremu tassi prohibitively altu, qualchì volta si ghjocanu à ricaccià i so zerga entre. In stu riguardu, Papi, vulia avè un riparu particulare in u Vaticanu, induve si pò asconde cù a so corte in i tempi turbulente è ncertu.

In stu paradisu à la dumanda di Sistu IV e addivintau l 'Cappélla Scistinn. Stu bastimentu da u fora hè à piglià l 'usu di una furtezza, è u Places interna à emphasize l' amichi è a putenza di u papatu.

À scioglie sti prublemi, I fù invitatu una ghjovana, architecte, da Firenze, Dzhovanni De Dolci. Fici custruiri la costruzzioni di l 'aspettu dignité un bastione è oversaw u travagliu interna nant'à dicimi Murales.

Cappella Sistina - hè un pocu picculu edifiziu (cù un spaziu tutali di 520 m²), forma in a forma, cù alta (altitudine 21 m) à volta tettu. U so statura, secondu à a Sistu IV, s'assumiglia à statura ligginnariu tempiu Solomon prima di Ghjerusalemme tempiu.

U dicurazioni

In u 1480, Sistu IV invitatu u più famosu pittore di u tempu di creà Murales. Avemu participatu in u travagliu di Sandro Botticelli, Domenico Girlondayo, Luca Signorelli, Pietro Perugino è i ghjovani Pinturiko.

Dui anni, si pigghiò lu artista a mettiri i muri di a cappella. muletier pigliò images di scene di a vita di Mosè, è di Ghjesù Cristu. In la banchina, cima, in u spaziu trà li finestri, eranu i ritratti di u primu, Papi, da a Piazza San Pietro à Marcellus I. The banchina bassa di a tradizione hè statu manca attaccatu di insignes prega.

Sopra à l 'altare, hè u travagliu di Perugino, fresque, "Santa Maria Assunta di Santa Maria". U tettu hè bedda cu celu stella-china. Issi elementi sò cunnisciuti à noi solu in i cunnutati, t. To. Dopu à una pochi dicennii, dopu a scuperta di a cappella, si stati rimpiazzati cu afréschi de Michel'Angiou.

Paralume di a Cappélla Scistinn da Michelangelo

À u principiu di u XVI seculu, u Cappella Sistina polotke una crepa chì corre longu au so lunghezza. Papa Ghjuliu II, urdinò à copre u so è dittu Michelangelo, chì travaglia à stu tempu nantu à u statue, à u sipolcru di u futuru prega, copre u tettu cù afréschi.

Michelangelo Buonarroti, chì hè natu in l'annu Share di u Cappella Sistina (1475), in u 1508th hè digià un famosu zuccadori. Ma l ' Pittura munumentale era cosa ca non per ellu. Cuntintizza, pruvò à francà stu travagliu, ma Ghjuliu II, rinisciu a insistia u so. So, arrivare a to ochju finitu famosu Cappélla Scistinn. Description, a storia di a creazione di afréschi hannu statu u sughjettu di a ricerca di tanti sèculi di i sturiani, arte.

A parti cintrali di u tettu pigliò 9 sceni cunzicutivi di lu testu cchiu vecciu, à mezu à elli "L'Arcusgi", "Chjaruscuru", a creazione di a scena di u prima cumpagnia (Adam è Eve), è altri. Nant'a u perimeter di l 'auturi di sti afréschi chidi i prufeti è discorsi, è nantu à u latu di u voûte, - u segnu di Ghjesù Cristu. Più chè 300 caratteri stati spartu, chì sò sempre à cunquistà u so putere è bellezza fisicu.

Circadori sempre ùn pò vene à una spiigazione giudicatu di sti imagine. Certi li vede cum'è un particulare spiigazione di a Bibbia, mentri autri - una nova scrittura di i caratteri dantevskoy "Divina Cummedia", è altri, sò cunvinta chì Michelangelo accuminciatu a tappe di apertura umanu da u piccatu di u statu di tatanizma tappa primitivu è perfettu divinu.

U fresque, "U Giudisiu Üniversäle"

22 Anni Doppu Michelangelo statu invitatu daretu à travaglià nant'à l 'abbillimentu di a Cappélla Scistinn. In u 1534, Papa Climenti VII ellu ncarricatu dipinze u muru sopra à l'altare. U risultatu hè un fresque, di "U Giudisiu Üniversäle", chi critichi chjamatu unu di i più ambiziosu in lu la storia di l 'arti munnu.

A stu tempu, la artista ha chidi na pirsuna dèbbuli è helpless in u visu di disastru prussimu. Da l 'anzianu cridenza in a grandezza è bellezza di u populu hè andatu. In la scena "Üniversäle" No a vita-participendu o di caratteru admirable.

In u centru chi serbit da Ghjesù. Ma a so fàccia era menacing è zeppa. E so mani firmò in casticati epressioni. No di l 'apòstuli, Cristu, circundà à tutti i lati, troppu, sò piena di zerga. In i so mani, si chjappà i strumenti di turtura chì ùn bode well di i gattivi di prostrate davanti ad elli.

Late dipinti dorisovki e travagghi

Cappella Sistina - hè u più munimentu à l 'arti munumintali di lu Rinascimentu. Ma Mudìfica più tardi e disigna applicàrisi sò un impurtante tistimunianzi stòrichi.

Scene "Day Üniversäle" incù dicini di corpi nudi lu iniziu da fù videndu temperature ambiguously. Hè cunnisciutu chì Pope Paul IV urdinau l 'eleva Michelangelo - de Volterra cummogghia la parti privatu dimustratu figure sciarpi, è Clementi VIII è tutte e urdinau a fallu la fresque. Salvà era solu à traversu l 'aiutu di l' artisti. Prove hè stata fatta a finiri panni, in parechji seculi XVII-XVIII.

Cum'è un risultatu, quandu a fine di u seculu XX, un gruppu di sperti hà principiatu u travagliu risturazione in fronte, li c'era un seriu prublemu - chi versione vo vulete stallà a pittura. Hè statu decisu - lascià draperies, pi finiri di Voltaire, à a fine di u XVI u seculu, è l 'altru cambiamenti di smarisce.

Dopu à pulizia i afréschi de fuliggine e pruvulazzu, si vota ddu vecchiareddu colori luminosu. Stu fattu hè pussibili di viriri la imagine in la forma in ch'elli sò scritti da i grandi maestri di u Rinascimentu.

Risponde a quistione, ciò chì hè una cappedda, noi deve scurdà chì hè usatu nun sulu pi rifèririsi a àutri strutturi religiosa. Cappella, chjamata u locu in lu la cattedrale, induve u cantu, musica, o cantu naràt issu davanu la mùsica sacra, o ancu un istitutu musicali prufissiunali comu lu Capella marge (St. Petersburg, Moika, 20).

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.