HobbyNeedlework

Femu un foglie di primavera - un daffodil de beads

Prodotti made from beads, sò carattellizati da una bellezza armonique spezia. Ricertamenti, articuli decorattivi tali - pittura, pannelli, fiori è ghjucate - sò in alta dumanda. Aiutate à creà un citatini particulari è fate l'internu di a stanza chicosa è luminosa. I fiori fatti da bugle murutu vivu, ùn murite micca e praticamenti ùn esigenu micca cura. Fate qualcosa, più impurtante, dispunibule nantu à i materiali necessari, utili è datu u tempu di travagliu. A pelle hè una cusì dilettante, esigenti i maestru di a perseveranza è a patience. In questu articulu avemu vugliutu di offre una maestru maestru fascinante chjamatu "Narcissus de Beads". In questu vi diciaraghju cumu fà un bouquet di fiori cù i vostri mani. Oghje sunniate daffarisi sò sicuru d'accustà è vi portanu un moddu di primavera à a vostra casa!

Opemu pruduttu

Per a produzzione d'un narcissus, avemu bisognu di parechji tipi di perdi, cumpresa:

  • Round yellow No. 11 (5 g);
  • Bianco No. 11 (5 g);
  • Green number 11 (5 g).

Se vulete, pudete utilizà un bugle più grande, per esempiu No. 9 o N ° 8. In questu casu, a vostra fiorita serà più grande. Se vulete fà un bouquet di narcisi - calculate u numeru necessariu di perdi. Avemu cunsigliatu per cumprà perli di veture di vidéo chechi è giandiani d'alta qualità per fà articuli. U materiale chinoisu dispunibile pò esforzà l'apparenza di u pruduttu (i fori come in toli distinti è difende in forma). Inoltre, per u travagliu esse necessariu un filu di cobre (0.3 mm di diametru) è i filamenti verdi per decorare u zanca.

Emprincavule per fà articuli "Narcissus de beads"

Avemu suggeratu chì avete principiatu cù creazione di u pitturinu in altru in forma di tazza. Se l'avemu da piglià da u vitellu di colore giallu. Tagliate un pezzu di filu di 30 cm longu. Ripiglià 15 beads nantu à elli, muvianu à u mezzu. Teste torcia u filatu da una manera chì ci hè un bead in a cima di u fold, è u restu hè stata riferita in duie settori paralilluli, 7 muniti. Aghjustate, intrudui i dui muturni di u filu, facendu un minimu di cinque turni per una faciliunzione più sicura. Per via di u risultatu, pigliate un loop longuu. Avemu da piglià un antru filu di filu è permettenu un finu di quì da i 7 belli in a manu dritta di u primu ciclu. Scudemu i fini è guadagnà 8 beati. Unu di elli hè situatu in u centru da u cima, è l'altri sette nantu à diritta, una colonna. Fracchemu i filieri è avè un secondu ciclu, chì hà un sughjettu cumuni cù u primu pezzu. Per analogie, duvemu ottu più parechje persone. L'undughjettu di filu hè chjughu per mezu di e sette chjorni prezios, stringendu una corpuscule. Pudete u ghjornu à u sicondu finisce in u collu in u latu di u liceu N ° 1. Cumu resultate, vene un core ronda di un narcisu cù petali d'agulla. Fà turnà a fini di tutte e tene, sò formanu u culu di a nostra fiore.

Cumminciamu per fà i petali petali in diamante

Se continuu tene di narcissus da peri in a tècnica di nizaniya parallella. Aghjustate a larghezza di filatu di 65 cm. È stringendu 4 beads bianchi nantu à questu, facemu a prima fila. Cumu seguitori, travagliammu sicondu u schema di seguente: 12-12-10-12-12-12-8-6-5-3-2 (a cifra denota u nùmeru di pezzi di cuppardi di vetru). Avete u primu petali in diamante. Un daffodil from beads consistirà di sei elementi simili. Dopu chì sò in tissuti, pudete aduprà una carta larga angulata.

Cù i nostri propri cose creanu fiori fiori di primavera - daffodili da u granule. Schema teatrale

A foglia di u narcissu duva formate di duie half. Temu da esce, aduprà a tecnica di paralilla tissitura chì avà hè familiar per noi. Prima, facemu u primu dettu: pigliate i perleghji veri è un zicchinu di filu di 90 cm longu. Cumu seguitemu u schema: 1-1-2-2-3 * 33-2. In u risultatu, pudete avè una pratica longa è estrema. Avemu dinamu a seconda meza di u liceu secondu l'esempiu schegnu: 1-2-2-2-3 * 33-2. Prima di stringing each row of beads we weave the wire to the first half of the sheet, side, between the rows. Questu hè una carta larga è estrema.

Unità di e parte di u pruduttu

Dopu a fabricazione di tutti l'elementi necessarii, avviamu à assembramentu di a fiore. Pigliate u core u ghjornu è pienza di falà da sottu tres petali bianchi, utilizendu piezzii addoppiti di filatu. Pruvamu a pusà i petali in un cercolu equale. Hè tri chjavi in più chjappi sottu à a prima fila, pruvatu micca di permette grandi voce. Fixemu a struttura torna cù un filu supplementu. Dopu piglià u filu verdu è aghjunghje u zogliu di u fiore, principiendu u travagliu da i petali più minimi. À u principiu culleghju aghjunghjeghja a carta è cumpiace a dicurazione di u troncu cun un filu. Hè tuttu - u nostru ghjelu è bonu daffordu da u perle hè prestu! Da u stessu principiu cusì uni pochi di culori più è dighjunà in un magnificu bouquet. Avà sapete à fà di farfiglii da i granule. A classe maestru, spiramà, aiutau à capiscenu a tecnica di fà sta artighjanu originale. Successi creativa à voi!

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.